"Tanışma"

517 35 5
                                    

Her zamanki gibi yine bir okul çıkışında bilmem kaçıncı sevgilimle öpüşüyordum. Yakında bununlada işim biter. Cidden salak bu çocuklar. Benim onlarla ciddi düşünebileceğimi de nerden çıkarıyorlar. Ben asla bağlanmam.

Aşk aptallar içindir. Ben ECRİN KAYLAN bir erkeğe bağlandığım nerde görülmüş. Şuana kadar hiçbir erkek bana karşı koyamadı.

Erkek arkadaşımla yiyişmem bittikten sonra eve gittim. Her zamanki gibi akşama bara gidicem. Eve girdiğimde babam denilen o hayvan herif beni bir kenara çekip konuşmaya başladı.

"Akşam sana bahsettiğim misafirlerim gelicek erken gel"dedi, akşam misafirler mi gelecek inanmıyorum ben bu geceyi içerek geçirmek istiyordum. "Hangi misafirler hatırlamadım". "Sen salak mısın Ecrin? Sana söyledim ya evleniyorum diye nasıl unutursun ?"dedi.

Ay doğru ya bide bu herifin evlilik işleri vardı. "Tamam şimdi çıkıyorum akşama geç kalmam." "Kesinlikle geç kalmasan iyi edersin geç kalırsan neler olabileceğini çok iyi biliyorsun".

"Biliyorum"dedim ve kapıyı sertçe kapatıp bara gittim.

Bara gittiğimde her zamanki gibi içerisi bir kenarda yiyişen, deli gibi dans eden siktiğimin piçleriyle doluydu.

Her zamanki yerime geçtim ve barmene bir tekila söyledim. Üçüncü tekilamda bittiğinde yanıma bir yakışıklı oturdu. İçkiye alışık olduğumdan üç tekila beni sarhoş etmemişti.

İsmini bile bilmediğim yakışıklı çocuk beni dansa kaldırdığında deliler gibi dans ettim. Yakışıklı beni evine çağırdığında bu işin ileri gideceğini düşünüp bir şekilde yakışıklıdan kurtuldum.

Saate baktığımda geç kalacağımı anladım. Ve geç kaldığımdan dolayı babamdan yiyeceğim dayaklar için bir sigara yaktım.Sigaram bittiğinde hemen taksiye atladım.

Eve girdiğimde yakında üvey annem ve kardeşlerim olacak kişilikler gelmişti.

~Umarım beğenirsiniz~ Yorumlarınız benim için çok önemli wattpadte yeniyim bu yüzden olan ve olacak bütün kusurlarım için hepinizden özür dilerim ..

Karakter önerisi yaparsanız çok sevinirim.Daha karar veremedim...

Lütfen vote layın..:))♡♡♡

Üvey Ve DengesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin