Arkadaşlar sanırım ben bir yanlışlık yapmışım Üvey Ve Dengesiz hikayesine part yükleyeceğime yeni bir hikaye olarak Ben Seni Pısırık Zannediyordum yazmışım. Onu sildim. Yenisini yazdım bir öceki bölüm oydu. Şimdi son bölümü yazdım. Bu bölümüde daha önceden yayımlamıştım yanlışlıkla silince şimdi tekrar yayımladım birazdan yeni bölüm gelicek:))
Oy ve yorum atarsanız çok sevinirim.
Ecrin
Her zamanki gibi tekrardan bok gibi bir güne gözlerimi açtım. Kendimden çok sevdiğim yeni odamda gözlerimi gezdirirken odamdaki herşeyin tam istediğim gibi olduğunu fark ettim. Gözlerimi biraz daha etrafta gezdiriken duvardaki fotoğraflara gözüm takıldı.
Annem, benim canım annem. Hayatım o bu dünyadan gittikten sonra sona erdi. Hayatım başladığı gibi son buldu.
Annem beni doğurmak ve bu dünyaya getirebilmek adına kendini bir hiç sayarak onca acı çekerek öldu.
Ben daha bu hayata yeni geldiğimde annem öldu. Belki annem olsaydı şuan yanımda, hiç birşey şimdi ki gibi olmayacaktı.
Belki babam benden bu kadar nefret etmezdi en azından. Birinden sevgi görürdüm. Begüm dışında kimse bana değer vermedi bu hayatta. Babam annemin benim yüzümden öldüğünü düşünürken bana hep Begüm destek çıktı.
Aslında babamda haklı. Belki… Belki ben olmasam annem bu hayatta olacaktı. Babamla birbirlerine sarılıp uyuyacaklardı.
Şimdi belki bana değer veren kiiiler arasına Beyza da dahil olur… Bilemiyorum… Beni sevdiği, ablası gibi gördüğü gözlerinden anlaşılıyor fakat ben her zaman korktum… Bana değer verenleri kaybetmekten belkide.
Düşünüyorum da Begüme bir şey olsa ben ne yaparım.Ben bana değer veren bir arkadaşa sahibim ve onu kaybedemem. Şimdi herkes çok bencil olduğumu düşünüyordur o yüzden bir konuya açılık getirelim bende en az Begümün bana değer verdiği kadar ona değer veriyorum.
Lanet olsun…
Nefret ediyorum bunca zayıflığımdan. Kimseye zayıflıklarımı göstermemeye çalışıyorum. Her zaman güçlü bir kızdım ben… Ve aynı şekilde devam edicem. Gözümden bir damla yaş düştüğünde tekrar lanet ettim zayıflıklarıma, kendime…
Kıyafetlerimi giyindikten sonra odamdan çıktım. Odamın kapısını kilitledikten sonra ağır adımlarla merdivenlerden indim. Mutfağa doğru ilerlerken Batu da odasından çıktı.
"Günaydın" dediğinde bende ona "Günaydın" diyerek karşılık verdim. Dün olanlardan sonra benim yüzüme bakmaya utanıyordu gerçekten.
"Utanma" dediğimde bana baktı "Neyden utanmıyım anlamadım" dediğinde "Dün seni kız arkadaşınla bastığım için benden utanıyor gibisin" dedim bir çırpıda. Mutfağa doğru ilerlemeye devam ettiğimde oda "Artık o benim kız arkadaşım değil" dedi.
Neden der gibi mimik hareketleri sergilediğimde bana baktı. Sanırım şaşırmıştı. Çünkü ben normalde başkalarının işlerini hiç siklemezdim. Ama bu sefer merak etmiştim sonuçta ben onları bastıktan sonra ayrılmışlar.
"Sen devam edin diyerek çıktıktan sonra ben hemen toparlandım ama o bana senin devam edin deyişini hatırlatıp devam etmemizi istedi. Anlamıyorum hiç mi utanma olmaz. Gelmiş bana devam edelim diyor." dediğinde kendimi düşündüm.
Benim baya sürtükçe davranışlarım vardı. Hatta ben sürtük kategorisine giriyor bile olabilirdim. Ama bir adamla sevişirken bizi biri bassa utanırdım herhalde.
Ayşeyle Begüm arkadaş ama çok yakın değil.
Zaten Begümün çok fazla arkadaşının olmasının sebebi çok arkadaş canlısı olması.
Biz hem yürüyüp hem konuşurken mutfağa varmıştık ve kimse yoktu. Bizde masaya oturduk.
Batunun bana birşey söylememi bekler gibi baktığını görünce "yani tabi senin kararın ben birşey diyemem zaten biliyorsun insanların hayatlarına karışmayı pek sevmem" diyerek ona döndüm.
"Biliyorum bilmezmiyim hiç. Alışverişte bile kıyafet seçimine yardımcı olmanı istemiştim bana siklemediğini söylemiştin" dediğinde kahkaha attım. O günü hatırlıyorum.
Batu aslında gerçekten eğlenceli bir çocuğa benziyor. Belki onu bugün arkadaşlarımla gideceğim bara çağırabilirdim. Beyza ve Gül Abla mutfağa geldiğinde Batu "Ee nerde kaldınız hadi açlıktan ölüyorum" dedi.
"Ay abi sende birkaç dakika aç kalsan ne olur" dedi hemen Beyza. Beyzaya baktığımda bugün baya süslendiğini gördüm. Saçlarının uçlarına maşa yapmıştı ve yüzünde çok hafif bir makyaj vardı. Gerçekten güzel olmuştu.
Batuda benim gibi düşünüyor olacak ki "Sen niye bu kadar süslendin bakalim fıstık" dedi. Batunun şu korumacı tavırları iyi hoştu ama bazen gerçekten fazla abartıyordu.
"Bir arkadaşımla buluşucam öyle yani. Aslında öylesine yaptım özel bir nedeni yok" dedi.
Kesin bir erkekle falan buluşucaktı. Abisi belki erkekler konusunda onu bu kadar sıkmasa kardeşiyle alakalı biraz daha fazla bilgiye sahip olurdu.
"Buluşucağın kişi kız mi erkek mi" diyerek beklenen soruyu sorduğunda Beyza utana sıkıla "Şey erkek ama yani sadece arkadaşım yanlış anlama sonra izin vermezsin falan gitmeme" dediğinde
Batu alaycı bir şekilde gülümseyip "Abini çok iyi tanımişsin gerçekten yanlış anlaşılacak birşey yok zaten" dedi. Beyza bu iiten sıyrıldığını düşünüp bir oh çekerken Batu lafa atladı ve Beyzanın hevesini kursağında bıraktı.
"Dediğim gibi yanlış anlaşılacak bir şey yok çünkü gitmiyorsun. Şimdi arkadaş dersin sonra ileride sevgilim dersin. Seni seviyormuş gibi yaparlar it herifler sonra basarlar götüne tekmeyi" dedi.
Ağzım şaşkınlıkla açılmışken Beyza ağlıyarak masadan kalkmıştı. Batuda söylediklerine pişman olmuşa benziyordu. Batu bazen çok açık sözlü oluyordu bazen çok kibar gerçekten dengesiz bir çocuk.
Üvey Ve Dengesiz bir kardeşim vardi.
Batu şimdi ne yapması gerektiğini düşünüyordu sanırım. "Git ve özür dile. Ayrıca ona sarılıp ona güvendiğini söyle. Ayrıca bugünkü buluşmaya da gidebileceğini söyle benim Üvey Ve Dengesiz Kardeşim" dediğimde Batu düşünceli bir şekilde bana baktı.
"Ama ya kardeşimi kullanıp atarlarsa o zaman çok üzülür ve ben bunu istemiyorum" dedi. "Sen onu her zaman birşeylerden mahrum bırakırsan asla kendi ayakları üstünde duramaz.
Ama eğer illa ben kardeşimi tanımadığım bir çocukla yanlız bırakmam diyorsan sana bir teklifim var" dediğimde anlamamış bir yüz ifadesiyle suratıma bön bön baktı.
Ajanlık oynayacağız" dedim.
"Nasıl yani" diyerek cevap verdiğinde "Aynen söyle sen kardeşinin üzülmesini istemiyorsun dimi. Ama sen eğer o çocukla buluşmasına izin vermezsen yine üzülecek o yüzden sen gidip izin verdiğini söyleyeceksin ardından Beyzayı takip edeceğiz.
Eğer senin istemediğin tarzda bir durum olursada müdahale edersin. Böylelikle sen rahat Beyza mutlu olacak. Çok akıllıyım dimi ya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Ve Dengesiz
JugendliteraturYaşadıklarından çok yorulmuş ve acılarını sigara, içki yoluyla dindirmeye çalışan bir kız...Üvey kardeşini çözmeye çalışan meraklı bir delikanlı.. Bakalım bu merak onların hayatlarını nasıl değiştirecek...