VE YENİ BÖLÜM SİZLERLE:)
BÖLÜMLERİN SİLİNİP TEKRARDAN YÜKLENME AKSİLİĞİ İÇİN HERKESTEN ÖZÜR DİLERİM:(
Lütfen beğeni ve yorum yapın. Gerçekten beğeniler az olunca çok üzülüyorum. Eğer beğenmediyseniz bile bana beğenmediğiniz tarafını yorum olarak söyleyin bende bir daha yapmamaya çalışayım:)
Batu
Ecrinin söyledikleri gerçekten mantıklıydı eğer onu izlersem hem benim içim rahat edecek hem de Beyzanın istediği olacaktı. Beyzayı daha fazla üzmemek için hemen kahvaltı masasından kalktım ve odasına yöneldim.
Kapıyı tıklattığımda Beyzanın "Gir" diyen ağlamaklı sesini duydum. Keşke o kadar sert çıkışmasaydım. Daha fazla kapıda beklersem ağaç olacağım kanaatine varıp kapıyı açtım.
Beyza yatağında oturmuş ağlıyordu. Gözlerine yaptığı makyaj göz yaşlarından dolayı gözlerinden başka her yerdeydi. Ben içeri girince göz yaşlarını silip "Ne var ne istiyorsun? Yoksa yetmedi kardeşimin kalbini biraz daha mı kırayım diye düşündün. Eğer öyleyse lütfen almıyım bugünlük azar yeme kapestem doldu." dedi.
Gerçekten söylediklerimi fazla kırılmıştı. Oysa ben ona sadece bazı insanların ne kadar kötü olduğunu anlatmak istemiştim. İşte salak kafam her zamanki gibi yine iyi birşey yapayım derken herşeyi mahvetmiştim.
Allah'tan bu sefer Ecrin varda imdadıma koştu. Yoksa ne yapacağım ben bu kızla.
Hemen gidip Beyzanın yanına oturdum ve konuşmaya başladım. "Bak fıstığım biliyorum bana kızgınsın, kırgınsın ve sonuna kadarda haklısın. Ama bide benim açımdan bak olaya. Ben senin üzülmeni istemediğim için söyledim bütün herşeyi. Yoksa seni kırmak gibi bir niyetim yoktu abicim. Ben senin üzülmeni hiç istermiyim."
Beyza yaptığım konuşmadan sonra oda bana ikna olmuş bir şekilde baktı ama gözlerinden hala buluşmaya gitmek istediği ve gidemediği için olan üzüntüsü okunuyordu. "Bugünkü buluşmana gidebiirsin. Şimdi git ve yüzünü yıka. Makyajda yapma ayrıca biri seni sevicekse her halinde sevsin tamam mı abicim."
Beyzanın yüzünde hemen gülücükler açtı. "Seni çok seviyorum abicim. Çok teşekkür ederim." dedi. "Tamam tamam hemen yağcılık yapma.. Ha bide eğer çocuk öyle apaçi yada artist bozuntusu birşeyse hemen ayrıl onun yanından. Ben kardeşime bunca senedir bir apaçi bozuntusuyla çıksın diye abilik yapmadım."dediğimde odada bir kahha sesi duyuldu.
Ama kahkahayı atan beyza değildi. Kafamı kapıya doğru çevirdiğimde karşımda Ecrini gördüm. "Ya Allah aşkına Batu ya gerçekten çok komiksin. Deminden beri kapıda senin yaptığın konuşmaları dinliyorum. Ben böyle komedi görmedim. Hele o son cümlen varya beni benden aldı."dediğinde sinirden kızardım.
Ne gıcık bir kızdı bu ya. Ne yapsam beğendiremiyorum. Ecrin daha demin söylediğim şeyi sesini kalınlaştırmaya çalışarak "Ben kardeşime bunca senedir bir apaçi bozuntusuyla çıksın diye abilik yapmadım." diyerek beni taklit etti.
"Ha-ha-ha gerçektn çok komik ecrin. Sanane kızım keyfimin kahyasımısın kardeşimle istediğim gibi konuşurum. İstediğim cümleleri söyleyebilirim. Hem o son cümlem hiçte komik değildi gayet doğru bir tespitti. Ben kardeşimi apaçilere yar etmem."
***********
Arabamla Beyzanın bindiği taksiyi takip ederken Ecrinle hiç konuşmuyorduk. Daha demin beni gerçekten sinirlendirmişti. Tartışmamız baya uzun sürmüştü. Ben komik değil o komik derken en sonunda Beyza yeter artık demişti. Belki beyza bizi durdurmasa biz bir kaç saat daha bunun tartışmasını yapardık.
Taksiyi gözden kaybetmemeye çalışırken bir sigara kokusu aldım. Başımı çevirip Ecrine baktığımda sigarasını içiyordu. Sigaraya karşı bir nefretim yoktu ama sevmiyordum da. Kimsenin zevkine karışmak istemem ama kokusundan gerçekten fazla rahatsız olmuştum.
"Ecrin şunu sonra içsen olmaz mı?" diye sorduğum kafasını bana çevirmeden "Olmaz" dedi. "Niye ya iki dakika içmezssen ölücek misin sanki? Bir seferde içmeyi ver." dedim.
Ama Ecrin hanım hiç inadından vazgeçermi? Hayır tabikide geçmez.
"Üff biticek zaten biraz sonra sigaram. Azıcık dişini sık. Ne mız mız çıktın sen ya. Kesinlikle benim sana bir el atmam lazım. Böyle olmazki canım. Sen eğer bundan sonra bizimle yaşıyacaksan seni bana alıştırmamız lazım." dediğinde anlamamış bir şekilde ona baktım.
Ne diyordu bu ya? Her zamanki Ecrin işte.
"Ne diyorsun sen Ecrin Allah aşkına? Bir kerede açık konuş." dediğimde "E yuh artık daha demin söylediklerim gayet açıktı. Sen harbi salaksın süzme salak. Ben senin için dahada açık konuşayım. Beyza operasyonu bittikten sonra senle bu gece bara gidicez. Ve seni bana alıştırcaz. E tabi bana alışman içinde biraz ortamada alışman lazım. Sigara alkol falan. İstersen içmezsin ama sigaranın kokusuna alışman lazım. Dediğim gibi şu birkaç gün benle takılcaksın. İtiraz istemiyorum. olmazki böyle.".
Ecrinin yaptığı uzunca konuşmadan sonra sonunda söylemek istediklerini anlamıştım. Ne sinir bu kız ya.. Her dakika laf koyuyor. Cevapta veremiyorum ki amk. Attığı her lafın altında kalıyorum. Bu iş böyle yürümez.
"Siktir ordan. Beni zorla hiçbir yere götüremezsin. Hatta artık ben senin abinim seninde gitmene izin vermiyorum. Gerçek abin olmadığım için karışmıyım dedim ama yetti artık. Bana asla emir verme." diye çıkıştım.
Şimdi boku yedin Batu. Sen bu lafları söyledin ama bu kızda her türlü laf sokma yöntemi var.
"Ne diyosun lan sen. Sana emir veren yok. İşim gücüm yok sana emir mi vericem. Hiç uğraşmam. Ben sadece senin bana alışmanı söylüyorum iyiliğin için. Yoksa benim sigaralarımdan daha çok rahatsız olursun. Seni düşünende kabahat zaten. 40 yılda bi birini düşüneyim dedim onuda rezil rüsva ettin."
Ecrin söylediklerinde samimi gözüküyordu. Sanırım gerçekten benim iyiliğimi istediği için bana öyle söylemişti. Ah be yine herşeyi berbat ettim.
"Çek sağa inicem ben" diye bir ses duyduğumda Ecrine baktım. "Beyza operasyonu vardı hani." dediğimde "Şuan küçük bir kızı izliyecek havamda değilim sen git kendin izle." diye çıkştı bana Ecrin.
"Hadi ama Ecrin tamam özür dilerim. Şu iş bitsin akşam gideriz nereye istiyorsan."dedim.
"Tamam şu işi bitirelim ama akşam gelme istemiyorum." dediğinde güldüm."Şimdide naz mı yapacaksın?"
"Siktir oradan be ne nazı. Çek sağa arabayı." dedi."Tamam tamam şaka yaptım" diye söyledim hemen ama o inatla arabayı sağa çekmemi söyledi. En sonunda dayanamayıp arabayı sağa çektim.
"Yer değiştiriyoruz arabayı ben kullanıcam." dediğinde "Sen manyakmısın taksiyi gözden kaybedicez şimdi."diye çıkıştım.
"Taksiyi kaybetmek istemiyorsan çabuk yerleri değiştirelim."
En sonunda taksiyi kaçıracağımızı fark ettim ve hızla yerleri değiştirdik.
Ecrin "Kemerini bağla" diye bir öneride bulunduğunda nedenini sormadan dediğini yaptım. Ecrinin gaza basmasıyla yerimden zıpladım. Bu nasıl bir hızdır Allah'ım sana geliyorum.. Neyse iyi yönden bakalım taksiyi Ecrini hızı sayesinde kaybetmedik....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Ve Dengesiz
Teen FictionYaşadıklarından çok yorulmuş ve acılarını sigara, içki yoluyla dindirmeye çalışan bir kız...Üvey kardeşini çözmeye çalışan meraklı bir delikanlı.. Bakalım bu merak onların hayatlarını nasıl değiştirecek...