Bu bölüm senin @alice_watson-65
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Bölüm 21: MASKED BALL (Maskeli Balo)
Bölüm şarkıları: Zayn-İt's You,
Lizeta Καlimeri- Salomi--------------●●●
Eve iki saatlik bir taksi yolculuğundan sonra gelebilmiştim. Anahtarlarım ile kapıyı açtım ve içeri girdim. Ayakkabılarımı bir kenara fırlatırken çoktan ev terliklerimi ayağıma giymiştim.
Yorgundum ve tek istediğim pijamalarım ile rahat birkaç bölüm kitap okumaktı.
Merdivenlerden çıkmaya başladım ve bugün o merdivenler bana hiç bitmeyecek gibi geldi. Odamın kapısı göründüğünde, odama doğru birden gelen bir enerjiyle uçuş yaptım diyebilirim. Ardından ise perdeleri kapatıp ışığı açtım ve dolaptan beyaz sade bir tişört çıkarıp altına gri bir eşofman altı giydim. Komidinimin üzerinde duran Sevginin Son Dileği kitabımı alıp yatağıma geçtim. Aslında amacım burada kitap okumak ve uykum gelince uyuyuvermekti fakat ani bir kararla sandalyenin üzerinde duran temiz hırkamı alıp, terasa doğru yöneldim.
Teras sıcaktı, kapalı bir terastı fakat ben pencerelerinden birini açma gereği duydum. Hafif bir serinlik içeri dolarken, puflardan birine kuruldum ve kitabın beni ele geçirmesine izin verdim.
Acaba, kitaptaki Hannah gibi bir gün ölürsem, son dileğim olarak sevdiğim adamın bir başkasıyla evlenmesini ister miydim? Dahası birkaç aday bulur muydum?
Hiç sanmıyorum...
~
Sabah uyandığımda sıcak yatağımdaydım. İşte benim de akşam terasta uyumak, sabah yatağımda uyanmak gibi sihirli güçlerim vardı. Şaka bir yana sanırım bir gün Ross'un beli benim yüzümden fıtık olacak...
Neyse, abim değil mi?
Telefonumu en son dün evden çıkmadan önce kontrol ettiğimi hatırlayıp çekmeceden çıkardım. Çok fazla meraklanan yoktu sanırım. Sadece üç mesaj vardı. Biri Gigi, biri Edgar ve diğeri ise Big Machine Records dan gelmişti. Önemli olabileceği kanısına varıp ilk önce BMGL'ninkini açmaya karar verdim.
"Malik Records ve Big Machine Records'un düzenlediği maskeli baloya katılmanızı önemle rica ederiz.
Yer: Nashville Kültür Merkezi
Zaman: 21:00, Cumartesi, ...Mart 2017"
Gözlerimi devirdim. Aslında severdim balolara gitmeyi. Ah, kimi kandırıyorum ki, daha önce hiç bir baloya katılmamıştım. Çünkü biliyorsunuz, küçükken kasaba tarafından dışlanırdık biz...
Yani nasıl bir ortam olacaktı, en ufak bir fikrim dahi yoktu ve dahası ben diğer insanların yanında oldukça tecrübesiz kalacaktım. Belki de benimle alay edeceklerdi, içlerinden.
Bilmiyorum.
Diğer iki mesaj Gigi ve Edgar'dan gelmişti, ki ben hangisini daha önce okumam gerektiğini bilmiyordum.
Ani bir içgüdü ile on üçe kadar saydım ve Edgar'da durduğumda onun mesajını açtım.
"Bana kızgın mısın? Bak, ben öğrendiğini biliyorum ve tek amacım seni korumaktı, bana kızma. Sadece onun senin kalbini kırması beni deli ediyor...Üzgünüm...-Eddy "
Minik bir tebessüm dudaklarımdaki yerini aldı. Gerçekten üzgün olduğunu hissediyordum. Yani bu basit bir mesajdı ama ben yine de hissedebiliyordum. Buna kaçıncı his deniliyor bilmiyorum fakat bilmem kaçıncı hissim böyle hissetmeme sebep oluyor. Öyle ki, mesajın sonuna Eddy yazması bile bunu kanıtlıyordu çünkü, Harry ona ne zaman Eddy dese çok sinirleniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble Ψ Wildest Dreams //DÜZENLENİYOR
FanficHer şey lisede başladı ve uzun bir zamanda da peşini bırakmadı.