- Hey James!, - Pašaukė mane Liam. Suraukiau antakius. Nekenčiu kai mane vadina antru mano vardu.. Pasikėlęs kuprinę nuo žemės patraukiau vaikino link.
- Hey kvailį.,- Patapšnojau per vaikino petį.
- Ar girdėjai? Nina Wiltson grįžo ir visi teigia jog ji stipriai pasikeitė. Tapo super karšta., - sušnabždėjo Liam.. Išgirdęs jos vardą, per mano kūną nuėjo elektros banga... Ji grįžo... Manęs? Tikriausiai ne... Prieš keturis metus ji buvo miela storuliukė kuri mane tikrai traukė, bet Džoradana viską sugadino... Pažemino šią vargšelę.. Kasdien mąsčiau apie Niną, ar jai viskas gerai... Kaip ji.. Akimirkai maniau, jog jos jau nebėra šioje žemėje!Akimis perėjau ilgu mokyklos koridoriumi kol sutikau rudas akis kurios šaltai žiūrėjo į mane. Apžiūrėjau merginos kūną ir sudrebėjau nuo jos pokyčių.. Ilgos ir dailios kojos.. Ilgi plaukai, ryški ir daili figūra tiesiog žudė mane... Ji atrodo tiesiog fantastiškai ir visiškai nepanaši į senąją Nina...
- Tai ji.., - Sumurmėjo liam. Man nepatiko, kad visi koridoriuje stebėjo ją ir varvino seilę. Na taip... Ji ne mano, bet aš vienas ją taip pažystų.
- Lažinames?, - Greitai mano ausis pasiekė Liam balsas, atsisukau į Liam. Vaikinas pakėlė antakius ir kreivai nusišypsojo..
- Ką? Iš ko?, -Nesupratęs pradėjau klausinėti.
- Jog per šį mėnesį aš pasiguldysiu ją į savo lovą., - Šyptelėjo ir atsirėmęs į savo spintelę, stebėjo kur eina Nina, nusekiau Liam žvilgsnį ir susitraukiau kai supratau ką jis pasakė..
- nė negalvok apie tai , - sukandęs dantis iškošiau...
-Niall, juk ji net ne tavo mergina.., - po koridorių pasklido vaikino balsas, kad dar labiau mane sunervino...
- Neilgam, - sumurmėjau ir nuskambėjus skambučiui, patraukiau istorijos klasės link.. Atsisėdęs į suolą, pamačiau ją... Ilgos garbanos krito jai nuo pečių. Mergina akimis nuskanavo klasę, kol sutiko mano akis.
- Oh, panelę Wilston, sėksite prie Horan., - Tarė mokytojas rydamas ją akimis. Nina nepatenkinta patraukė mano suolo link. Priėjusi numetė mano kuprinę ir atsisėdo. Po klasę pasklido aikčiojimai. Na.. Šį mergina man jau pradeda ir nepatikti. Visas žavesys dingo kaip mat..
- Neatsipalaiduok per daug, nes gali pasigailėti, kad taip padariai., - Pagriebiau jos riešą.
- Klausyk kvailį. Man nerūpi tavo kvaili žaidimai, supranti? Esi niekas, tad neturėtum man aiškinti.., - Išpyškino.. O ši kalė dar ir kieta..
YOU ARE READING
Bang Bang You Dead |N.H|•2017
Fanfiction*- Eik po velnių Niall Horan. Daugiau nenoriu tavęs matyti. Ir jei pasimaišysi mano kelyje, nebijosiu panaudoti ginklą prieš tave.. * Ji grįžo tam, kad atkeršytu.. Ji sustiprėjo ir tapo visai kitu žmogumi.. Ji Nina Wilston.. Kadaise buvusi pajuokų o...