4 dalis.

392 26 0
                                    

•Niall Horan°
Ta Kalė man spyrė! Man! Prisiekiu sau, kad ji atsiims.. Ėjau tamsia gatve ir stebėjau einančias poras po parką, po tą patį parką kai viskas ir įvyko.. Nesusilaikiau nenuėjęs ten. Lėtai žygiavau taku ir grožėjausi naktimi.. Mano akims užkliuvo vaikinas kuris kabinėjosi prie merginos.. Tamsoje nemačiau veidų, bet iš girdimų žodžių girdėjau kaip mergina priešinosi.. Nieko nelaukęs prisiartinau prie vaikino ir greitai atitraukiau jį nuo merginos.
- Ar negirdėjai, kad ji nenori tavęs?, - Piktai išpyškinau ir geriau įsižiūrėjau į veidą. Tai buvo girtas Harry. Pasukau galvą ir išsišiepiau pamatęs merginą.
- Atrodo, kad tau reikia mano pagalbos., - Tariau ir patraukiau Harry toliau. Rudos akys staiga tapo šlapios ir net tamsoje mačiau kaip ji palūžo..
- Tu suknistas gyvulį, net sunkią akimirką sugebi paversti siaubingą  ,- Vos ne užrėkė. Mačiau kaip Ninai reikėjo apkabinimo, bet stengiausi išlikti šaltas.
- Harry, eik namo., - Šaltai tariau ir vaikinas vos suprasdamas linktelėjo ir nusvyravo namų link.
- Tu to ir nusipelnei., - Tariau pasitvarkęs plaukus. Mergina pervėrė mane žudikišku žvilgsniu.
- Dusk Niall. ,- Tarė susiraukusi.
- Beje, ką čia darai vidurį nakties? ,- Paklausiau ir atsirėmiau į medį.
- Tai ne tavo suknistas reikalas. Beje. Pasakyk savo draugužiui, kad jei dar jį pamatysiu savo kelyje, jis galės atsisveikinti su savo draugužiu., - Išpyškino ir akimirksniu dingo.. Kodėl ji tapo tokia? Kodėl ji taip elgiasi? Kodėl tapo tokia kale? O dar atsimenu kaip ji meiliai šypsojosi ir pasiduodavo..
" Stovėjau mokyklos koridoriuje su Džordana.. Mano akis patraukė miela, apvali mergina. Ilgi ir tiesūs plaukai buvo iki liemens, rudos akys žvalgėsi į visas puses, lyg kažko bijotų..
- Žiūrėk kur eini kvaiša! ,- išgirdau kaip vaikinas sušuko ant tos mielybės, kai pats atsitrenkė į ją.
- Aš... A-š ats-ipr-ašau...  ,- atrodė, jog ji tuoj mirs iš baimės.. Nenorėjau kištis į visą tai, bet kai vaikinas metė jos knygas į spintelę, man buvo gana. Atsitraukiau nuo Džordanos ir patraukiau jų link. Kai tik prirėmiau vaikiną prie sienos, visų akys susmigo į mus.
- Ar gražu taip elgtis su mergina, šiukšle? ,- Sušnypščiau jam į veidą.
- Juk ji ne mergina, o begemotas., - Nusijuokė savo apgailėtinu juoku. To man ir te reikėjo. Nieko nelaukęs trenkiau vaikinui į nosį ir pastūmiau, kad pabėgtų.
- Ačiu? ,- Pasimetusi vos ne klausiamai padėkojo..  Šyptelėjau ir atsitūpęs padėjau jai su knygomis..
- Aš Niall, o koks tavo vardas?, - Nusišypsojęs paklausiau ir padaviau jai visas nukritusias knygas.
- Aš Nina... "

Bang Bang You Dead |N.H|•2017Onde histórias criam vida. Descubra agora