- Aš pasiliksiu su ja.. Viskas gerai.. ,- Išgirdau Lilės balsą.
- Jei ji norės.. Tegul ateina į labdaros vakarą Česterio parke šiandien septintą. Turiu jai kai ką pasakyti.,- Išgirdau Niall balsą ir net miegodama nustebau nuo jo pasakytų žodžių.. Aš tikrai nesuprantu jo.. Vakar sakė, jog aš pralaimėjau žaidimą, o dabar jau pats kviečiasi į kažkokį renginį... Kvailys... Tikras kvailys, jeigu mano, kad aš ateisiu../VAKARAS/
NiALL HORAN
Ėjau gatve ir vis planavau kiekvieną žodį kurį pasakysiu Ninai, sunku galvoti, bet privalau... Kad ir kaip bebūtų, tiesa ta, kad įsimylėjau šią merginą. Ir vėl... Labai tikėjausi, jog ji ateis pasikalbėti, nupirkau kaip ir visko ko reikia.. Rožės, žvakės. Atrodo romantiška, taip kaip reikia kai prisipažysti meilėje.. Vakar pamačiau ją visiškai palūžusią ir kai Zayn pasakė, jog ji norėjo likti su Džordžu, tada supratau, kad galiu jos netekti per savo principus... Taip, gal ji ir pasielgė baisiai, bet galbūt ji pamiršo savo kerštą? Juk nebučiuotų manęs, jei nemylėtų? ... Mano galva tiesiog ūžė nuo įvairių minčių...
Praėjus kelioms valandoms, pyktis paėmė viršų, ji neatėjo! NEATĖJO! Sugniaužęs kumščius įsėdau į mašiną ir užvedęs variklį, patraukiau jos namų link.. Po galais, kaip taip galima?? Arba tiesiog Lilė nepasakė jai apie viską, bet kaip gi, juk ji per daug gera mergina..
Išlipęs iš mašinos, kaip vėsulas įlėkiau pro duris, priešais mane stovėjo pati Nina su pižama.
- Kas nutiko? Ateiviai puola ?,- Tarė ir aiškiai girdėjosi sarkazmas.
- Aš tavęs laukiau...Kaip galėjai neateiti?! ,- Užsiplieskiau ir greitai, lyg užpuolikas prie savo aukos, prirėmiau merginą prie šaltos kambario sienos..
- Juk sakiai... " Jei ji norės " Kokios problemos ponaiti Horan? ,- Sušnabždėjo prie mano lūpų.
- Aš... Norėjau pasikalbėt... ,- Sumurmėjau vis stebėdamas kiekvieną jos gilų įkvėpimą ir judesį...
- Kodėl nepakalbėjus čia? Juk namai tušti... Lilė su Zayn išėjo į kiną.. Turim apytiksliai dvi valandas. ,- Išsišiepė keista šypsena. Ilgai laukti ir nereikėjo kai supratau ką ji turi omenyje.. Vos tik jos rankos atsidūrė ant mano kaklo, mano nugara tiesiog pašiurpo, ir mane išmušė prakaitas.
- Aš norėjau tau pasakyti.... ,- Tariau ir Nina su savo lūpomis vos vos prisilietė prie manūjų, taip erzindama mane dar labiau... Susitvardęs atsitraukiau nuo moters ir nusiėmiau švarką. ( Jei kam įdomu, tuo metu Niall atrodė kaip nuotraukoje ) . Vis jaučiau aštrų žvilgsnį sau į nugarą.- Nurenginėti mane žvilgsniu nepadoru... ,- Nusišypsojau atsisukęs į moterį, kuri prikandusi savo putlią lūpą stebėjo mane.
- Tad imkimės rankų. ,- Sušnabždėjo ir nespėjau sureaguoti kai mergina ėmėsi iniciatyvos ir mano drabužiai gulėjo ant žemės.- Ne... Nina... ,- Sušnabždėjau kai merginos rankos leidosi žemyn link mano apatinių... Nina pakėlė savo rudas akis į mane ir tada viskas atslūgo.
- Aš.. Myliu tave. ,- Šie žodžiai tiesiog liete įsiliejo iš mano burnos ir mano kūnas tiesiog atsipalaidavo. Mergina ilgai mane stebėjo, kol galiausiai nieko nesakiusi tęsė....
Karšti bučiniai užliejo visą patalpą.. Viskas išnyko ir liko tik mūsų karšti ir judantys kūnai... Nors ir negavau atsakymo iš Ninos, bet iš jos elgesio supratau ką ji man jaučia...
Po nuostabaus " pokalbio " , gulėjome abu ir stebėjome pro langą besileidžiančią saulę...
Iš mūsų širdžių plakimo visi pasakytų ką mes dabar jaučiame... Merginos galva buvo padėta ant mano krūtinės ir duodu 100%, jog ji klausosi mano širdies plakimo,kuris tuo metu tiesiog nerimo....
YOU ARE READING
Bang Bang You Dead |N.H|•2017
Fanfiction*- Eik po velnių Niall Horan. Daugiau nenoriu tavęs matyti. Ir jei pasimaišysi mano kelyje, nebijosiu panaudoti ginklą prieš tave.. * Ji grįžo tam, kad atkeršytu.. Ji sustiprėjo ir tapo visai kitu žmogumi.. Ji Nina Wilston.. Kadaise buvusi pajuokų o...