Vis dėl to neatsisakiau.. Sugalvojau kai ką geriau.. Juk jei jis pamils mane, jis bus pažeidžiamas? Taip galėsiu sudaužyti jo širdį ir jis tada žinos kaip jaučiausi aš.. Puikus planas Nina.. Pati nusišypsojau.. Apsirengiau juodą ir aptemptą suknelę kuri nesiekė kelių, bei juodus aukštakulnius kurie mane paaukštino keliais centimetrais. Susiruošusi nusileidau į pirmą aukštą kur stovėjo išsišiepęs Krisas.
- Mano sesutė kaip visada atrodo nuostabiai, - Išsišiepė iki ausų..
- Ach, tik nepradėk, - Nusijuokiau.
- Gero vakaro tau., - Tarė bei pabučiavo man į skruostą.
- Hey, o ką tu veiksi?, - Pažvelgiau į vaikiną.
- Amm, tu nieko prieš jei pasikviesiu draugę? ,- Paklausė.. Na žinoma mano mintys kaip visada būna ne kokios...
- Tik hmm.. Krisai.. Aš per jauna būti teta., - Nusijuokiau ir brolis iš paskos..
Išėjusi iš namų mane pasitiko žydros akys kurios spindėjo iš smalsumo ir godumo.. Šou prasideda.. Mirktelėjusi įsėdau į Niall mašiną..•Niall Horan°
Neturėjau žalio supratimo kodėl pasiūliau pasimatymą.. Bet nei trupučio nesigailiu dėl to... Įėję į kavinę,palydėjau Niną prie stalelio ir pats atsisėdau... Ji mane žavėjo kiekvieną akimirką..
- Na,pasakok.,- Tarė atsigėrusi vandens. Gyliai įkvėpiau... Ji privalo. Privalo manęs išklausyti..
- Aš nenorėjau taip pasielgti.. Visa tai buvo.. ,- Neužbaigęs sakynio, suvibravo mano mobilusis. Pažvelgiau į Niną, kuri nesuprato kas vyksta.. Suraukęs antakius pakėliau ragelį.
- Niall.. Ji čia... Žinau, kad dabar esi su Nina, nesukelk jai įtarimo, tik pasisaugok.. Džordana grįžo, o kalbos sklinda greit. Bijau, kad ji vėl taip pasielgs., - Pasigirdo Liam balsas. Pažvelgiau į sudomintas Ninos akis ir nuleidau galvą.
- Ah, gali užsisakyti picos Sab.., - Šyptelėjau nors spėju ta šypsena atrodė klaikiai.
- Gerai Niall. Susitiksime rytoj., - Tarė ir numetė ragelį.
- Kas skambino?, - Lyg niekur nieko paklausė..
- Sabrina.. Klausė ar gali užsisakyti...
- Aš ne durna Niall.., -Susiraukusi tarė Niall..
- Tai ne tavo reikalas., - Tariau ir pasitryniau smilkinius. Staiga mergina atsistojo ir ruošėsi išeiti, bet greitai pagriebiau už jos riešo, taip sustabdydamas ją.
- Gerai... Rytoj.. Viską paaiškinsiu rytoj, bet dabar. Bent vieną vakarą leisk pabūti su tavim, normaliai... ,- Tariau ir stebėjau ją.
-Gerai.Puiku. Moki žaisti biliardą?, - Lyg niekur nieko paklausė. Kilstelėjau antakį. Ji rimtai to paklausė?
ESTÁS LEYENDO
Bang Bang You Dead |N.H|•2017
Fanfic*- Eik po velnių Niall Horan. Daugiau nenoriu tavęs matyti. Ir jei pasimaišysi mano kelyje, nebijosiu panaudoti ginklą prieš tave.. * Ji grįžo tam, kad atkeršytu.. Ji sustiprėjo ir tapo visai kitu žmogumi.. Ji Nina Wilston.. Kadaise buvusi pajuokų o...