Niall atlikus užduotį, visi kaip ir išsiskirstėm savais keliais. Vieni miegot, o kiti pabūti romantiškai ( Turiu omeny Lilę su Zayn ).. Kaip ir sakiau. Mus su Niall paguldė vienoje palapinėje ir jį turėsiu pakęsti visą naktį...
Gulėjau palapinėje ir jau ruošiausi užmerkti akis, bet į palapinę tiesioginę to žodžio prasme įgriuvo Niall.
- Gali ir atsargiau., - Sumurmėjau.. Viskas ėjosi kaip iš pypkės kol nepajutau Horan ledinę ranką po savo miegmaišiu... Greitai pašokau iš vietos ir patraukiau Horan ranką.
- Prisiekiu, jei dar kartą mane paliesi. Neteksi savo draugo., - Išpyškinau garsiai ir netoli pasigirdo juokas. Puiku. Jie viską girdi..
- Dar pažiūrėsim, - Išsišiepė ir nusirengė maikę.. Kreivai pažiūrėjau į Horan ir į jo presą kuris atrodė tikrai neblogai.. Tai taip juokinga Horan.. Bandai mane suvylioti?
- Leisk priminsiu. Aš ne Džordana., - Tariau ir atsiguliau ant nugaros.
- Žinau. Todėl tu man patinki., - Išpyškino Horan. Nieko nesakiau, tiesiog tylėjau... Mano planas eina lyg sviestu patepta... Užmerkiau akis ir pajutau vėl šaltas Horan lūpas ant savųjų. Per mano kūną nuėjo nemalonūs šiurpuliukai, kadangi blondinas buvo visas šaltas. Atsakiau į bučinį ir nesuprantu kodėl. Tikriausiai tai mano plano dalis, nors ir pati nesuprantu ką darau.. Juk reikia, kad Niall pamiltų mane.. Nespėjau sureaguoti kai Horan atsidūrė virš manęs ir bučinys akimirksniu pagilėjo.. Savo rankas įvėliau į Niall plaukus, taip juos papešdama, o Horan rankos lakstė po mano nugarą ( kaip nuotraukoje) .
Net nepajutau kaip Niall sujungė mūsų miegmaišius.. Jaučiau jo šaltas ir plikas kojas, kurios kėlė šiurpuliukus.. Niall lūpoms nukeliavus mano kaklo link, atsidusau iš malonumo.. Bet kai pajutau šaltas jo rankas prie savo pižaminių kelnių, susiprotėjau ir pastūmiau jį...
- Ne., - Šaltai tariau. Viskas aišku. Visi jie tokie... Ugh ir kodėl jis toks panašus į Džordžą?
- Atleisk...,- Išgirdau Horan balsą... Nieko nesakiau, tik užmerkiau akis...
YOU ARE READING
Bang Bang You Dead |N.H|•2017
Fanfiction*- Eik po velnių Niall Horan. Daugiau nenoriu tavęs matyti. Ir jei pasimaišysi mano kelyje, nebijosiu panaudoti ginklą prieš tave.. * Ji grįžo tam, kad atkeršytu.. Ji sustiprėjo ir tapo visai kitu žmogumi.. Ji Nina Wilston.. Kadaise buvusi pajuokų o...