17 dalis.

208 22 0
                                    

* PO MĖNESIO*

• Nina Wilston°

Sėdėjau mašinoje ir laukiau kol Lilė grįš iš daktaro.. Pagaliau viskas grįžo į savo vėžias... Nors ne visai... Niall visiškai nekalba su manimi vien dėl to, nes bijo, kad per mane jam ir jo sesei kils pavojus.. Na, gerbiu jo tokį sprendimą, bet nesuprantu ir savęs, kodėl man liūdna kai jo nebūna šalia, ar kodėl aš kraustausi iš proto, jei Niall kur nors išvažiuoja? Ar aš tampu beprotė? Kruptelėjau kai mašinos durys prasivėrė ir į mašiną įlipo Lilė.
- Na?, - Šyptelėjau draugei, o ji tiesiog tylėjo..
- Aš... Aš... Laukiuosi?, - Pati manęs paklausė... kelias sekundes nesupratau, bet vėliau supratusi pašokau iš vietos ir apkabinau apšalusią draugę.

* Vakaras *

Sužinojusi šią puikią žinią, pakviečiau visus " atšvęsti " nors ir niekas dar nežino to, net pats Zayn.. Tarp draugų pakviečiau ir Niall, nors ir abejoju ar jis teigsis ateiti...
Susirinkus daugumai, labiausiai žvalgiausi Niall, kurio nebuvo kaip ir Zayn.. Sėdėjau su Lilė ir gėriau brendžio butelį.. O taip. Butelį... Nesuprantu savęs, kodėl jaučiu tuštumą kai Niall nėra šalia... Atrodo, jog nemyliu jo, bet kažkodėl taip sušiktai jaučiuosi... O kaip gi mano kerštas? Juk privalau kaip nors parodyti Niall kaip aš sušiktai jaučiuosi kai jis taip pasielgė su manimi... Juk aš čia tam ir grįžau... Nagi Ni.. Šiandien ne metas apie tai galvoti... Pakėliau akis kai prie durų išvydau Zayn su Niall.. Atrodo kūnas atsipalaidavo ir dabar alkoholis labiau apsvaigino mane... Horan atrodė tikrai nuostabiai, juodas smokingas, sukelti į viršų ir sušukuoti plaukai, reiškia, kad jis turėjo puikų vakarą ir be mūsų.
- Einu iki Zayn., - Sumurmėjo Lilė ir pasišalino.. Ilgai laukti ir nereikėjo, kai prie manęs atsirado pats Horan, kuris atėmė mano pustuščią butelį.. Mane kratė elektra kuri tekėjo nuo Horan.. Nieko nesakiusi atsistojau ir patraukiau į virtuvę, pasiimti dar.
- O ką galvoji? Mums nieko neišeis Lilę... Jie buvo kartu ir jis nė nenorėjo čia važiuoti... Po galais, juk tai Džordana...!, - Netyčia prie virtuvės išgirdau Zayn balsą...
- Vis dėl to Nina nori keršto ne be reikalo.. Prižadu Zayn, jei Niall įskaudins ją vėl. Man nebus svarbu, kad jis tavo draugas., - Išgirdau piktą Lilės balsą. Ogh, kokia intriga. Vis dėl to Niall toks pasipuošęs ne dėl manęs, o dėl Džordanos... Ir kodėl Nina tu sušiktai jauti kažką tiems kuriems nusispjaut ant tavęs? - klausė mano pasąmonė... Apsisukusi pasiėmiau butelį ir akies krašteliu pažvelgusi į grupelę draugų kurie kalbėjosi, išėjau į lauką.. Supausi ant supynių ir lėtai gėriau butelį kurio skystis degino mano vidų...
- Hey, - Išgirdau Liam balsą.
- Agh, labas ir tau., - Atsidusau ir užsiverčiau butelį..
- Bloga nuotaika hah?, - Nusišypsojo Liam ir prislinko arčiau manęs. Okey, tai nieko gero nežada... O gal tiesiog atsipalaiduok Nina? Atrodė, jog nieko tarp mūsų su Liam šį vakarą tikrai nebus, bet akies krašteliu pastebėjau Niall žydras akis kurios tiesiog degino kiekvieną Liam judesį.. Nusišypsojau ir nieko nelaukusi įsisiurbiau į Liam šlapias nuo alkoholio lūpas... Ohoho, šiandien be dramų neapsieisime...

Bang Bang You Dead |N.H|•2017Where stories live. Discover now