2 dalis.

426 28 0
                                    

•Nina Wilston°

Grįžusi namo, numečiau tą kvailą kuprinę.
- Kaip sekėsi mokykloje?, - Pasigirdo Maiklo balsas.
- Normaliai., -Sumurmėjau ir kritau ant sofos.
- Nina.. Žinau kaip tau sunku tai daryti.. Gyventi kaip normaliam žmogui, bet privalai pabandyti.. Krisas to norėtų., - Pradėjo savo litaniją.
- Klausyk, tai, kad tu gyveni pas mane ar tai, kad dirbi man, nereiškia, kad gali man pamokslauti. Ir tai, kad jo nėra, nereiškia, kad jis mirė... Geriau sakyk ką sužinojai apie Džordžą., - Šaltai tariau ir pasidėjau kojas ant stalo.
- Kolkas nieko, žinom, kad jis domisi apie tave - Tarė pasimetęs.
-Ir gerai. Pranešk jei ką nors dar sužinosi., - Sumaliau ir atsistojus patraukiau miegamojo link. Nuo pat pirmos dienos čia, mane jau kviečia į vakarėlį.. Tai man nauja. Šiame mieste. Nesakau, kad neesu išgėrus, bet to tikrai ilgai nedariau.. Laukiau keršto.. Keršto Niall Horan.. Viską baigusi Manhetene grįžau čia užbaigti viską, kad pagaliau galėčiau gyventi normaliai.. Niekada nepamiršiu kaip tas šunsnukis pasielgė su manimi..
" Išlipau iš baltos BMW mašinos ir patraukiau parko link.. Kur sėdėjo Niall... Man buvo keista tai, kad pašaipų auka, susitikinėja su kiečiausiu vaikinu mokykloje.. Bet šiandien aš stengiausi apie tai negalvoti... Šiandien nusprendžiau atiduoti jam savo nekaltybę.. Myliu jį.. Atėjusi į tuščią parką, mane pasitiko Niall.. Jis elgesi keistai ir kažką laikė rankose..
- Labas., - Tariau ir priėjau prie jo ir lenkiausi bučiuoti bet jis atsitraukė nuo manęs. Iš pradžių nesupratau kas vyksta, bet po jo pašaipaus šypsnio supratau kas dedasi.. Staiga blondinas metė į mane kiaušinį, o iš nežinia kur atsiradę paaugliai juokėsi iš manęs.
- Bačką išmaudė su kiaušiniu!, - Rėkė per visą parką... "
Prisiminus mane nupurtė elektra.. Nekenčiu jų.. Jie pasigailės, jog taip pasielgė..

Bang Bang You Dead |N.H|•2017Where stories live. Discover now