Sėdėjau mašinoje ir per ausines klausiausi muzikos.. Lilė vairavo, aš sėdėjau priekyje, už manęs sėdėjo Niall, o šalia Niall Zayn.. Važiavome trijomis mašinomis, kadangi Louis ir Harry susigalvojo dar pasikviesti kažkokias mergnas kurių vardai liktais Andžela ir Danielė. Nusprendėme, jog būsime ten dvi dienas... Šį mintis man iš tiesų labai patiko, bet abejoju dėl Niall, nes jis visą laiką sėdėjo susiraukęs... Dar liko pusvalandis kelio ir mane ta tyla žudė, todėl išsiemusi ausinukes, pradėjau galvoti ką pasakyti..
- Taaai.. Gėrimų bus? ,- Paklausiau, nors puikiai žinojau, jog bus.
- Juk sakei, kad nebegersi... Ar ir vėl nori manęs? ,- Išsišiepę Niall.
- Eik velniop.., - Sumurmėjau.
- O vakar tai.. ,- pradėjo Niall.
- Gerai, gana!, - Užstaugė Lilė ir visi buvę mašinoje, net tikriausiai skruzdėles kruptelėjo..
Kai ji nėščia, su ja dabar labai sunku... Tikriausiai Zayn jau žino apie tai, juk ryte be reikalo nerėkautų iš laimės...*Po pusvalandžio*
Pagaliau išlipau iš mašinos ir pasiraižiau... Kadangi mes atvažiavome paskutiniai, jau visi buvo pasistatę palapines ir spėju jau susitarė kas kur miegos.. Ir kodėl aš įtariu, jog mane priskyrė prie Niall? Hmm? Diena palyginus buvo tiesiog nuostabi... Saulė tiesiog degino kūną, o vėjas... Ką aš čia šneku, jo iš vis nebuvo... Iš tiesų nustebau, kai pamačiau jau degantį laužą ir prie jo sėdinčius draugus.. Nagi Ni... Atsipalaiduok...
* Vakaras*
Nekenčiu Niall.. Kaip jis drįso įmesti mane į vandenį?! Ugh..
- Šalta?, - Išgirdau Louis balsą ir aplink laužą pasigirdo juokas. Kur gi ne... Niall atsiims už tai ir jeigu miegosime kartu, jam nepavydžiu.
- Hey, pažaiskim tiesą/drąsą?, - Tarė Harry ir atsidarė skardinę alaus. Visi kaip ir sutiko, bet tik ne aš.. Juk tai taip vaikiška...Žaidimui įpusėjus visi jau buvo apgirtę todėl klausimai ir užduotys tapo nenormalios.
- Gerai, Nina. Tiesa ar drąsa?, - Tarė atsisukęs Niall.. Su juo tikrai nerizikuosiu..
- Tiesa., - Tariau ir gurkštelėjau sulčių. Blondinas ilgai negalvojo..
- Hmm.. Su kuo buvo tavo pirmas kartas?, - Pasigirdus klausimui tiesiog paspringau sultimis.. Susižvalgėme su Lilę ir ji linktelėjo lyg paragindama šnekėti..
- Na. Galbūt tai kvaila.. Bet.. Ją praradau su Džordžu..., - Tariau ir visi buvę prie laužo liko apšalę, o kai kurie paspringo...
- Kkkai... ,- Jau žiojosi Niall.
- Na gerai. Žaidžiame toliau. Wilston, tavo eilė. ,- Greitai visus pertraukė Lilė ir kreipėsi į mane. Va todėl aš ją ir myliu..
Atsisukau į Niall..
- Hmm.. Paklausčiau tavęs to paties, bet manau jau visiems aišku su kuo buvo tavo pirmas kartas., - Pašaipiai išsišiepiau ir Niall kaip mat susinervino.
- Tiesa ar drąsa?, - Paklausiau Horan.
- Drąsa., - Tarė ir kai kurie aiktelėjo,nes kai Harry buvo drąsa, tai liepiau išgerti penkias skardines alaus ir šokti nuo tilto į ledinį vandenį... Hmm...
- Na gerai. Pabučiuok vieną vaikiną į lūpas ir nusirengęs šok į vandenį., - Išsišiepiau. Visur pasigirdo šnabždesiai ir juokas, o Niall sėdėjo be žodžių... Vos tik blondinas atsistojo, visi kiti vaikinai pradėjo trauktis. Negalėjau susilaikyti nenusijuokus, o ką kalbėti apie Lilę, ji iš vis negalėjo kvėpuoti.. Mano juokas baigėsi kai pajutau šaltas lūpas ant savųjų... Iš pradžių nesupratau kas vyksta, bet susivokusi trenkiau blondinui į skruostą, o šis kaip mat atsitraukė ir nieko nesakęs pradėjo rengtis.
- Aš ne vaikinas., - Susiraukiau priėjusi prie blondino.
- Man, vaikinas., - Nusišypsojo ir pradejo bėgti į vandenį...❤❤
Galbūt būtų galima nuomonių?
❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bang Bang You Dead |N.H|•2017
Hayran Kurgu*- Eik po velnių Niall Horan. Daugiau nenoriu tavęs matyti. Ir jei pasimaišysi mano kelyje, nebijosiu panaudoti ginklą prieš tave.. * Ji grįžo tam, kad atkeršytu.. Ji sustiprėjo ir tapo visai kitu žmogumi.. Ji Nina Wilston.. Kadaise buvusi pajuokų o...