•Niall Horan°
Pramerkęs traiškanotas akis, apsižvalgiau.. Galva tiesiog plyšo iš skausmo, sunku buvo kalbėti, o ką sakyti apie judėjimą... Tas suknistas šunsnukis girdė mane kažkokiais narkotikais! Kai tik ištrūksiu iš čia... Užmušiu jį.. Nors galėjau mąstyti blaiviai, bet kažkodėl mano kūnas troško vėl pajusti tą malonumą... Pajustį tą galvos svaigulį... Kruptelėjau kai durys su trenksmu atsidarė.. Pažvelgiau į Beną. O taip.. Sužinojau to šunsnukio vardą. Pamatęs tabletes jo rankose, išsišiepiau.. Kūnas jau ruošėsi patirti tą patį malonumą.. Kai tabletė atsidūrė mano burnoje, po patalpą pasklido šūviai...
•Nina Wilston°
Per veidrodėlį stebėjau sėdintį ir besišypsantį Niall... Nesuprantu kodėl jaudinuosi dėl jo.. Jis elgiasi keistai... Ant jo veido puikavosi mėlynės, o jis pats nė nekreipė į tai dėmesio... Visą laiką laukiau lauke, prie mašinos,kol mano vyrai atves Niall... Jei tik sužinotų Kolis, jog nedalyvavau ten, tikriausiai trenktų man...
- Ni, juk tu jų man duosi, taip?, - Staiga greitai tarė Horan. Keistai pažvelgiau į Niall. Jis atrodė kaip kitas žmogus... Paraudusios akys, balta oda, susivėlę plaukai... Nors mano galvoje šmėžavo vienas paaiškinimas, aš tiesiog to nenorėjau pripažinti... Nejaugi Džordžas leido jam narkotikus? Ugh... Meldžiu, kad tai būtų sapnas... Neatsakiau į vaikino klausimą, tiesiog važiavau... Baisiausia yra tai, jog Džordžas vis dar laisvėje ir neaišku kur...Kai atsidūrėme mano namuose, prie mūsų prisistatė visi.. Liam, Harry su mergina, Lilė su Zayn, Louis, bei Krisas..
- Na, kaip jis?, - Visi ko ne vienu metu paklausė..
- Aš... Džordžas jį pratino prie narkotikų, todėl... Aš.. Nežinau... ,- Atsidusiau ir palikus Niall stovėti su draugais, išėjau į virtuvę... Mano galva tiesiog ūžė nuo visko, todėl pirštais pasitryniau smilkinius...
- Juk supranti, kad jei jis priklausomas, dabar jis bus lyg šuo iš prieglaudos. Jis bus ištikimas tam, kuris jam duos narkotikų... ,- Prie manęs priėjo Liam...
- Taip... Todėl aš jam jų duosiu... Kolis man yra pasakojęs, kaip po truputį mažinti dozes.. Ir kol liks mažiausia dozė.. Jis jų nebegaus.., - Tariau ir jaučiau kaip akyse susikaupė ašaros... Nespėjau sureaguoti kai buvau Liam glėbyje.. Tai mane trikdė, bet man buvo ir malonu..
- Lexa? ,- Staiga po virtuvę pasklido Niall balsas. Greitai atsitraukiau nuo Liam ir stebėjau Niall akis.. Jo vyzdžiai buvo išsiplėtę,o tai tikriausiai nieko gero..
- Niall?, - Nesupratusi paklausiau, kai blondinas agresyviai artėjo manęs link..
- Atstok nuo manęs Lexa... Prašau.. Tu.. Tu... Turi..., - Staiga buvau priremta prie sienos.. Kas po velnių yra ta Lexa??! Pro blondino petį mačiau kaip Liam norėjo pastumti Horan, bet žvilgsniu parodžiau, kad nesikištų..
- Aš nužudžiau tave.. Nesuprantu..., - Akimirkai likau apšalusi.. Bet kai pajutau jo karštas rankas ant kaklo, kurios smaugė mane, susiprotėjau.. Atrodė, jog mirsiu, nes akys atrodo tuoj sprogs nuo spaudimo, bet netrukus Niall susiėmęs už galvos krito ant žemės. Pažvelgiau į įniršusią Lilę kuri rankoje laikė vazą.
- Nedrįsk lįsti prie jos., - Piktai tarė ir ranka Zayn parodžiusi jog padėtų Niall, nutempė mane į svetainę. Keistai žvelgiau tai į Lilę, tai į Zayn..
- Jis nekaltas dėl to.. Tai narkotikai, - Pati nesupratusi tariau. Gyliai viduje meldžiausi, kad tai būtų narkotikai, o ne tikrasis Niall...
YOU ARE READING
Bang Bang You Dead |N.H|•2017
Fanfiction*- Eik po velnių Niall Horan. Daugiau nenoriu tavęs matyti. Ir jei pasimaišysi mano kelyje, nebijosiu panaudoti ginklą prieš tave.. * Ji grįžo tam, kad atkeršytu.. Ji sustiprėjo ir tapo visai kitu žmogumi.. Ji Nina Wilston.. Kadaise buvusi pajuokų o...