Pakėlęs galvą mano akis pasitiko šviesios kreminės spalvos sienos, pro langą šviečianti saulė.. Okey, tai tikrai ne mano kambarys.. Čia kvepėjo vanile, ko pas mane tikrai nėra... Ar aš vakar gėriau ir pasimylėjau su kokia gražuole? Būtų gerai..
Ilgai laukti nereikėjo,kai į galvą grįžo visi vakarykščiai įvykiai... Niekada nemaniau, kad Džordana gali taip pasielgti, na žinoma, juk ji yra kalė... Bet.. Kad ir kokia kalė ji buvo, nemanau, kad buvo verta žudyti ją... Bet ir manau, turėčiau padėkoti Ninai...
Lėtai pakilau iš lovos ir patraukiau virtuvės link, kur ir girdėjau Ninos balsą.. Kai tik atsidūriau virtuvėje, susiprotėjau, jog esu pusnuogis..
- Atsikėlei...,- Netikėtai po erdvią virtuvę pasklido Ninos balsas.
- Taip, atsikėliau ir ačiū už vakar?,- Buvau visiškai pasimetęs nuo jos šalto žvilgsnio..•Nina Wilston°
Per tą kvailį šiandien miegojau siaubingai, svetainėje.. Ir net nesuprantu kodėl jam padėjau... Baigusi pokalbį su Lilę, padėjau telefoną ant stalo ir stebėjau pusnuogį Niall kuris atrodė pasimetęs.
- Taip, atsikėliau ir ačiū už vakar? ,- Tarė jis.. Kvailys..
-Padariau kavos. Nežinau ar tiks, bet man vis vien.,- Sumurmėjau ir padėjau puodelį su kava.. Niall kiek pastovėjęs atsisėdo ir gurkštelėjo kavos..
- Ar buvo būtina ją nužudyti? ,- Išgirdusi jo klausimą, norėjau paspringti kad ir oru... Aš jam givybę išgelbėjau o jis man pamokslauja dar kažką??
- Klausyk. Ji gyva, o jei kas nepatinka gali grįžti pas ją ir laukti kol ji baigs savo darbą. Man tavo pamokslų nereikia. ,- Šaltai tariau ir pasišalinau iš virtuvės. Ir kaip suknistai jis drįsta??
- Na gerai, bet kodėl tada atėjei manęs? ,- O dieve.. Ar būtinai jis turi būti toks ikyrus??
- Atsiknisk Horan. ,- Sumurmėjau ir užsivilkusi odinį švarkelį, priėjau prie jo.
- O dabar. Renkis. Neplanuoju tavęs palikti vieno savo namuose.,- Tariau ir parodžiusi į pirkinių maišą, praėjau pro blondiną... Atrodo koks jis šventas, taip? Bet matau jo akis ir puikiai matau, kad jis toks pat kaip ir Džordžas. Apsimeta avinėliu, po kuriuo slepiasi piktas vilkas...
Ilgai laukti nereikėjo kai pro mano miegamojo duris išėjo Horan ir jau apsirengęs. Iš dalies jaučiausi puikiai, kad mano pirkti drabužiai jam, tiko.. Juodi džinsai, balti marškinėliai ir juodas švarkas, bei juodi batai. Galėčiau tikrai būti dizainerė... Tai atrodė taip elitiška...
- Puikūs drabužiai, Nina. ,- Šyptelėjo, kas privertė mane sudrebėti...
- Nepadlaižiauk Horan. Važiuosim į ginklinę. Vis gi, nepamirškime, jog dabar tu mano gaujoje.. ,- Tariau ir šyptelėjusi atidariau duris,taip praleisdama Horan..<...>
Žiūrėjau kaip Niall laikė ginklą ir tai vertė mane drebėti... jam tinka ginklas... Nejaugi aš susižavėjau šiuo asilu? Pasigirdus keliems šūviams, nusikvatojau žiūrėdama kaip Niall laiko ginklą. Nieko nelaukusi prisiartinau vyrui iš nugaros ir savo rankomis prisiliečiau prie blondino tvirtų rankų, o savo galvą ko ne padėjau ant vaikino peties,tik problema buvo ta, kad jis buvo aukštesnis už mane.. Jaučiau kaip vaikinas atsipalaidavo nuo mano prisilietimų..
- Iškelk rankas... ,- Sušnabždėjau jam į ausį ir Horan oda tiesiog pašiurpo...
Kaip ir sakiau, taip ir padarė.
-Atsipalaiduok.... Ir nusitaikyk... ,- sušnabždėjau Niall ir vaikinas viską tiksliai padarė. Nusišypsojau ir savo rankas nuleidau ant Niall pilvo preso, kas privertė Horan dar labiau sudrebėti ir pašiurpti...
-O dabar...šau... ,- Nespėjau užbaigti sakynio kai Horan šovė tiesiai į taikinį,kas iš dalies privertė mane didžiuotis juo...
Nespėjau sureaguoti kaip buvau prispausta prie ginklinės šaltos sienos... Vyro karštas kvėpavimas atsimušė į mano lūpas ir tai vertė mane apsvaigti nuo jo...
- Gana mane erzinti... ,- Sušnabždėjo man į lūpas.. Ir ilgai laukti nereikėjo kai Niall lūpos godžiai įsisiurbė į manąsias...Bam! Nuobodi dalis, ar būtų galima nuomonių? :)*
VOUS LISEZ
Bang Bang You Dead |N.H|•2017
Fanfiction*- Eik po velnių Niall Horan. Daugiau nenoriu tavęs matyti. Ir jei pasimaišysi mano kelyje, nebijosiu panaudoti ginklą prieš tave.. * Ji grįžo tam, kad atkeršytu.. Ji sustiprėjo ir tapo visai kitu žmogumi.. Ji Nina Wilston.. Kadaise buvusi pajuokų o...