22 dalis.

189 16 0
                                    

Ryte pramerkiau akis ir mane pasitiko Niall šypsena.. Okey, tai gana keista ir iškrypeliška...
- Labas., - Šyptelėjo Horan...
- Klausyk. Tai kas buvo vakar. Tai nieko nereiškia.., - Tariau ir pasitvarkiau plaukus..
- Kur gi ne., - Išsišiepė Horan.
Visą dieną žaidėme kvailus ir vaikiškus žaidimus.. Ir tai iš tiesų padėjo... Padėjo užmiršti kerštą Niall.. Bet neilgam...
* Po savaitės *
( Atsiprašau už šoktelėjimą)
Sėdėjau ant sofos ir spoksojau į televizorių... Visiškai nuobodi diena.. Nieko neįvyko nei gaujoje, nei drauguose... Ugh.. Kruptelėjau išgirdusi kaip skamba mano mobilusis.. Pakėliau ragelį.
- Labas meile..., - Oh, pačiu laiku.. Tai jis... Džordžas..
- Oh, dar gyvas? Tikrai nustebinai., - Sarkastiška Nina grįžo..
- Tu kaip visada, meilutę.. Kaip sekasi ar panašiai? Kaip laikosi Horan?, - tarė ir jaučiau net būdama namie, kaip jis išsišiepę.
- Sakyk ko nori ir netrukdyk gyventi., - Tariau ir susikėliau kojas ant stalo..
- Tavęs... Pasiilgau tavęs, mano meilę... Tavo glamonių, bučinių... Tavo kūno.., - Tarė į ragelį... Oh, kodėl man tai primena seksą telefonu?
- Bet tu per didelė kalė., - Tarė staiga. Na va, grįžo tikrasis Džordžas..
- Atsiknisk., - Tariau ir įsimečiau į burną čipsą..
- Tikriausiai žinai kas yra Džordana? Dabar ji su Horan.. Duosiu užuominą. Džordana Kolinson.. Paskubėk brangutę.., - Tarė  bei numetė ragelį. Iš pradžių likau labai pasimetusi, bet galiausiai supratau... Džordžas Kolins.. Tai... Jie brolis ir sesuo? Reiškias vieną... Niall ir vėl gręsia pavojus ir tai vėl per mane...

Susiskambinusi su keliais vyrais iš savo gaujos, nuvažiavau į Niall namus, kuriuose tikriausiai ir yra Niall.. Kodėl vėl gelbėju jo subinę, nors jis ir dulkinasi su Džordana? Net pati nežinau atsakymo.. Kaip viesulas įlėkiau į Horan namus ir pamačiau tai, dėl ko degino akis. Vaizdas atrodė laaaabai keistai. Niall pusnuogis sėdėjo ant kėdės, o Džordana vaikščiojo aplink blondiną,vis prilysdama prie jo... Beje, Džordana rankoje turėjo ginklą, o Niall ant akies mėlynę, o ką jau kalbėti apie praskeltą lūpą...
- Tai čia tipo grubus seksas?, - Tariau ir mergina lyg nupurtyta elektros atšoko nuo Horan.
- kas tu per viena? ,- Išpyškino ir atkišo į mane savo pistoletą.
-Oh, brangute. Vietoj tavęs to nedaryčiau.., -Tariau ir išsišiepiau. Mergina pasimetė.
- Kas ji tokia, sakyk!, - Surėkė atsisukdama į Niall ir nusitaikydama į jį. Tai iš tiesų privertė mane surimtėti, juk ji durna..gali iškrėsti bet ką.. Stengiausi nežiūrėti į tobulai ištreniruotą Horan pusnuogį kūną, kuris mane blaškė .. Jis atrodė apsvaigęs.. Na žinoma, juk tokia mergina neįveiktų Niall..
- Klausyk Džordana.. Duodu tau dešimt sekundžių išsinešdinti iš čia. Ir tai darau vien dėl to, jog tavo brolis Džordžas ir nenoriu su juo visiškai turėti reikalų..,- Tariau ir pradėjau lenkti pirštus ir skaičiuoti laiką. Mergina tik prunkštelėjo ir nė nepajudėjo iš vietos. Baigus skaičiuoti, atsidusau ir ranka parodžiau, jog šautų į merginą.
- Man labai gaila.,- Tariau ir pasigirdus šūviui, pajudėjau apsvaigusio Niall link.. Stengiausi nekreipti dėmesio į Horan draugelį, bet tai sekėsi gan sunkiai. Nusivilkusi savo švarką, uždengiau Niall ir šiaip ne taip nutempiau jį į savo mašiną..

Kai tik atsiradau namie, su vyrų pagalbą, paguldžiau blondiną į savo lovą  ir išėjau.. Vis gi Ninos Wilston gyvenime nuobodžios dienos niekada nerasi... Svarbu,kad Niall sveikas...

Bang Bang You Dead |N.H|•2017Where stories live. Discover now