Vakarėlyje matėsi daug kvailų paauglių.. Visi kvailai šoko pagal ritminga muziką ir trynėsi vienas į kitą.. Ar tai normalu?
- Hey, atėjai ,- Nusišypsojo blondinė ir greitai atsidūriau jos glėbyje.
- Pasiilgau tavęs.., -Sumurmėjau į Lilės plaukus.
- Aš tavęs labiau... , -Nusijuokė draugė. Pasimaiviusi patraukiau baro link, kur laukė karštas barmenas.
- Ko tokia gražuolė norėtų?, - Meiliai sumurkė.
- Geriausio kokteilio kokį esi tik daręs., - Šyptelėjau. Vaikinas linktekėjo ir nieko nelaukęs pradėjo daryti..
Dairiausi į visas puses ir akies krašteliu pamačiau blondiną kuris flirtavo su peroksido auka.. Taip lėkšta.. Tik barmenui padėjus kokteilį ant stalo, paėmiau ir nieko nesakiusi išgėriau iki dugno.
- Kažkam tikrai reikia išgerti., - Išgirdau Niall balsą. Pavarčius akis daviau barmenui ženklą, jog padarytu dar.
- Atsiknisk kvailį. ,- Tariau. Niall akis pajuodavo..na..gaila..Kadangi manęs tai nė velnio negąsdino..
- Klausyk.. Nežaisk taip su manimi lėlytę, nes gali stipriai nudegti.., - Paėmęs už riešo tarė.
- Negrąsink man Niall.. ,- Išpyškinau ir pabandžiau ištraukti ranką, bet tai buvo tiesiog beviltiška.. Vaikinas nieko nelaukęs stipriau suspaudė riešą ir pradėjo tempti mane laukan..
Tik atsidūrėme lauke, buvau greitai prispausta Niall kūno prie sienos..
- Paleisk mane., - Šaltai tariau.
- Ir ką tu padarysi? Apsiverksi? Pasiskūsi kam nors? ,- Išsišiepęs tarė.
- Pats to prisiprašei. Pats ką tik sukėlei karą., -Nusišypsojau ir greitai ištraukusi ranką spyriau blondinui į koją ir pasitraukusi spjoviau į jį.
- Kalė, - Suinkštė.
- čia sakei savo kekšei Džordanai?, - Nusišypsojau pergalingą šypsena.
- Tu nežinai, tu nieko nežinai., - Suinkštė.
- Aš ir nenoriu žinoti., - Greitai tariau ir pasišalinau iš vakarėlio.
ESTÁS LEYENDO
Bang Bang You Dead |N.H|•2017
Fanfic*- Eik po velnių Niall Horan. Daugiau nenoriu tavęs matyti. Ir jei pasimaišysi mano kelyje, nebijosiu panaudoti ginklą prieš tave.. * Ji grįžo tam, kad atkeršytu.. Ji sustiprėjo ir tapo visai kitu žmogumi.. Ji Nina Wilston.. Kadaise buvusi pajuokų o...