25 dalis.

209 19 2
                                    

Sedėjome visiškoje tyloje ir nesupratome kas vyksta.. Kas vyksta tarp mūsų...
-Aš... Parvešiu tave namo...,- Sumurmėjau ir užvedžiau variklį.. Niall tylėjo ir tai mane tiesiog kankino... Juk prieš pusvalandį aiškiai parodžiau, jog jis man patinka, net galbūt įsimyliu jį, bet jis tyli! Suknistai tyli! Ar gali būti taip, kad Nina Wilston pralaimėjo šį kvailą žaidimą, įsimylėdama pirma? Ir kodėl bandau save apgauti ir būti šalta, jei esu kažkokia paika mergiotė kuri vaidina kažkokią kalę?
- Aš žinau apie tavo kerštą Nina.. Todėl net nesuprantu ar tai tikra, ar tai tik tavo paikas planas. Nereikia manęs niekur vežti.. Žinok tai, jog tą žaidimą pralaimėjai.. Tik sunku patikėti, kad taip pasielgei su manimi.. Juk buvau aiškiai visą paaiškinęs. Ir prie to paties,atsiprašiau tavęs... ,- Nespėjau sureaguoti kaip Niall išlipo iš automobilio ir paskutinį kartą pažvelgė į mane savo šaltomis akimis.. Bet aš mačiau.. Mačiau,kaip jam skauda visa tai sakyti man į akis. Ir kodėl aš jaučiuosi prislėgta tokių žodžių?? Vis gi, aš praleimėjau.. Kvailė.. Ir kaip galėjau pagalvoti, jog jis pasikeitė? Jis toks pat šlykštynė, koks ir buvo... O aš ta pati mergaitė kurią įskaudino... Visgi pirma meilė niekada nemiršta...

<...>

Net neatsimenu kiek išgėriau... Niekada nebuvau ta mergina, kuri skausmą skandina alkoholyje, bet kodėl gi nepabandžius? Ir.. Yep... Tai tikrai padeda...
Sedėjau klube ir laukiau Lilės, kuri liepė lyg mama niekur neiti ir būti vietoje.. Dairiausi į įvairias puses, kol pamačiau gražų veidelį.. Džordžas..  Ir kaip tas pašlemėkas nebijo manęs, huh? Norėjau eiti prie vyro, kai prieš mano akis išdygo Lilės piktas veidas.
- Viskas. Šiandien tau gana. Važiuojam namo. ,- Sumurmėjo Lilė.  Tas jos elgesys..  Ji lyg mama..  Galbūt kaltas nėštumas?
- Atleisk mamytę, bet aš jau radau kas mane parveššš, - Susvirduliavusi norejau eiti pas Džordžą ir prisiminti senus gerus lovos laikus, bet tvirta Zayn ranka man to neleido padaryti... 
- O dieve. Ar kas nors leis man šiandien pasilinksminti?? Bent su Džordžu??, - Surėkiau ne savo balsu ir sekiau paskui Zayn bei piktają mamytę... 
- Matai ką tu pridirbai?!  ,- Akys merkėsi ir girdėjau tik Zayn piktą balsą ir Lilės atodūsį..  Spėju, jog tame kokteilyje kurį davė karštas barmenas,buvo ne vien alkoholis, nes mano kojos bei rankos nepaliaujamai tirpo ir tai vertė mane atsipalaiduoti... Kai pajutau jog mane paleidžia, atsidūriau kažkieno kito rankose ir tai buvo tikrai ne Lilė..  Gyliai įkvėpiau ir mano nosis iš karto atpažino šių kvepalų aromatą.. Mano akys greitai prasimerkė... Vis dėl to aš nepraleimėjau šio kvailo žaidimo...
- Ir kiek gi tu išgėriai..., - Išgirdau airišką akcentą ir užmerkiau akis...

Truputį intrigos niekada nepakenks. 💔💋 atsiprašau už trumpą dalį 💙 Ir sveikinu visus skaitytojus su šv velykomis!  ❤❤

Bang Bang You Dead |N.H|•2017Donde viven las historias. Descúbrelo ahora