Eşyalarımı bir spor çantama yerleştirdim. Yanıma bir fener, en sevdiğim Harry Potter kitabımı, birkaç paket bisküvi, battaniye ve yere sermek için eski bir halı aldım. Böylece o temiz halının üstünde rahatça uzanıp uykuya dalabilirdim. O Köşk'ün önünde buluşmamıza daha bir saat vardı. Ben de bu bir saatte karanlık korkumu yenebilmek için bizim bodrum kata indim. Orası zaten yeteri kadar karanlık ve loştu. Aşağı indiğimde ve kapıyı kapattığımda tüylerim diken diken olmuştu. Kendi bodrum katımızda bile eğer böyle oluyorsam orada bana ne olacak çok merak ediyorum. Ama zaten er yada geç öğrenecektim. Birden telefonuma bir mesaj geldi.
Sizin evin önündeyim. Kapıyı aç.
DilaraHemen merdivenleri çıkıp koridora geldim ve kapıyı açtım. Mesajda yazdığı gibi Dilara kapımızın önündeydi. İçeri girdi ve oturma odasına geçti. Ben de kapıyı kapatıp karşısına oturdum.
"Ee, Nasıl hissediyorsun?"
"Biraz gergin ve heyecanlı."
O da bana:
"Gergin olmana gerek yok. Biz her zaman senin yanındayız."
Dilara benden 2 yaş büyüktü ve beni hep gururlandırıyordu. Doğrusu aramızdan en çok onu seviyordum. Bir süre sohbet ettik. Saçma şeylerden söz ettik. Sonra da telefonumun alarmı ötmeye başladı. Saate baktım ve 3'ü 45 geçiyordu. Bu da hemen çıkmazsak geç kalırız anlamına geliyordu. Çünkü sadece 15 dk vardı! Hemen:
"Şu an 45 geçiyor. Artık evden çıkalım ve yolumuzu çabuk tutalım."
Dilara da ayağa kalkıp spor ayakkabılarını giydi ve dışarı çıktı. Ben de ayakkabılarımı giydim, çantamı aldım ve kapıyı kilitleyip dışarı çıktım. Adımlarımızı hızlıca atıyorduk. Yol boyunca hiç konuşmamıştık. Geldiğimizde herkes bizi orada bekliyordu. Anıl:
"Herkes toplandığına göre artık içeri girebiliriz."
Anıl da benden 3 yaş büyüktü. Ben 13 yaşındayım o da 16. Tam o sırada Mert ve Burak Köşk'ün kırık penceresine doğru yürümeye başladılar. Biz de onları takip ettik. Heyecanım gittikçe artıyordu. Mert Burak'la beraber tırmanıp içeri girdi ve sonra da bizim için kapıyı açtılar. İçeriyi az çok görebiliyordum. Karanlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terk Edilmiş Köşk'te Bir Gece
FantasiaRekor: fantastik içinde #62 & #34 merak// Onunla aynı sokakta oturan, ondan 2-3 yaş büyük olan arkadaşları, Burcu'yu onların sokağında bulunan terk edilmiş Köşk'te bir gece geçirmek için çağırıyorlar. Burcu da onların isteklerini kabul edip onlarla...