Днес беше решаващия ден.Денят,в който с Виктор щяхме да пуснем най-добрите ми приятели и Ава и Дейвид в открито море.Днес щеше да започне обучението им,под наше ръководство.Честно казано,малко се вълнувах.За пръв път аз щях да съм тази,която учи някой на нещо.
-Остани за малко след часовете.-каза ми тихо Уайтс,докато минавах покрай него,докато излизах от стаята.
-Добре.
Не беше добре.Скапаната му усмивка се опитваше да ми подскаже нещо,което умът ми напълно отхвърляше.Да не говорим,че с тези целувки(вече 2 на брой) навлизахме в много опасна територия.
-Какво ти шепне господин Сексапил?-попита ухилена Ема,когато излязохме от стаята.
-Иска да поговорим след часовете.Най-вероятно ще обсъдим от къде точно да започне обучението ви и каква програма да изготвим.-смотолевих.Не знаех какво ще обсъждаме,но определено трябваше да поговорим и за това.
Това беше важно,наистина беше важно.Дали да се научат първо да стрелят и после да се бият или обратното.За сега тези две неща бяха основното.
-През това време докато обсъждате ще се натискате ли?-засмя се тя.
-Ти,луда ли си?Той ми е просто партньор,нищо повече.-изсъсках.
От къде и беше дошла тази муха в главата,че между нас става нещо.Аз нищо не и бях казвала за целувките,не може и да ни е видяла,защото винаги бяхме сами.
-Да,да,партньори.Ама секс партньори.
-Защо го правиш,Ема?Доставя ти удоволствие да ме дразниш ли?-повдигнах вежди.
Тя се смееше с цяло гърло.Очевидно ситуацията я забавляваше.Сериозно обмислях да и надупча задника следобед или да я накарам да избяга един стадион.Бягането за нея беше равносилно на убийство,така че бързо,бързо щях да и го върна.
*******
Стоях вече повече от 20 минути в кабинета по история и чаках Виктор.Къде се бавеше?Друг път винаги киснеше тук по сто часа.Освен това днес той ме накара да дойда,сега къде се беше запилял.Вратата най-накрая се отвори и той влезе.Разрошен,със смачкана на гърдите тениска и дънките му леко висяха,сякаш ги е обул на бързо.О,Пресвета Дево,не!
-Нека не е това,което си мисля,моля те!-възкликнах с разширени очи.-Кажи ми,че те е нападнало стадо мечки и са искали да те изядът.
-Ако сравняваш госпожата си по биология със стадо мечки,добре.-засмя се и си оправи панталоните.
Щях да повърна.Жегна ме някакво странно чувство.Исках да отида да намеря биоложката и да и предам урок по анатомия като я обеся на собствените и черва!Ревнувах ли?Не,не ревнувах това са глупости,просто ми се тренирале,защото бях изпълнена с адреналин.А,тя би била перфектната боксова круша.
-Тя е на колко?30?Не е ли малко стара за теб?
-Това са 5 години,Маделин.Как ще е стара?Освен това,на 30 или не,прави страхотни свирки.-облиза устни и се загледа в мен,очаквайки реакцията ми.
Нарочно ли го правеше?Нарочно ли ме дразнеше?От къде на къде ще ми споделя за извратените си похождения?Бях бясна,идеше ми да убия него.
-Господи,сега наистина ще повърна!-Вдигнах ръка и извърнах поглед от него.-Спести ми подробностите и казвай какво искаш и защо ме извика.Нямам търпение да се разкарам от тук.
-Леле!Човек би казал,че ревнуваш.-изсмя се той.
Ясно,нарочно ме дразнеше.Добре,така да бъде.Ще му го върна,тъпкано и с лихвите.И то още днес.Само да стане време за тренировките.Ще види той коя е Мади Стайлс и как си разчиства сметките.
-Говори по същество,иначе си отивам.
-Добре,де,добре.-засмя се той.-Пеосто ми е приятно да знам,че вече ме ревнуваш,при положение,че те целунах само два пъти и на всичко отгоре ти избяга и двата пъти.
Шибан,скапан,долен,мръсен,нещастен,лайнян копелдак!Грабнах си чантата и тръгнах да излизам от стаята.Той обаче ме хвана за ръката и ме спря.
-Пусни ме,иначе,кълна се,ще ти счупя ръката.
-Млъквам.Остани.Трябва да обсъдим от къде ще започнем с тренировките.-каза равно и ме изгледа сериозно.
Окей.Старият,почти нормален Виктор,който се бях научила да понасям поне малко се върна.Пусна ме и аз се облегнах на масата срещу бюрото му.
-Според мен е най-добре да комбинираме от всичко и да ги учим успоредно на всичко.Така ще си спестим време.-започнах говорейки по същество.
-Или ще ги претоварим прекалено много.
Ето,пак не можехме да се разберем.Трябваше да стигнем до някакво решение.Защо винаги правеше нещата толкова сложни и се инатеше като магаре?
-Няма да ги претоварим.Така ще разпределим нещата и тренировките,че да не се чувстват като парцали след това.-изгледах го твърдо.
-Така ми се струва или искаш ти да водиш парада?-повдигна вежда и гласът му стана прекалено рязък.
О,да,ето сега ще се изпокараме.Аз исках да съм начело,той също искаше.Не можеше обаче да има двама пълноправни шефа.Единия трябваше да отстъпи.
-Това са моите приятели и ги обучаваме,за да помогнат в търсенето на моите родители!-изтъкнах.-Аз ще диктувам правилата.Знаеш,че мога.
-Аз пък имам много по-голям опит.Тъй като съм бил в реална среда,за разлика от теб!Ти до сега не си поемала мисии.В случая аз съм по-добрия избор!-не отстъпваше той.
Седяхме и се гледахме напрегнато.Буквално всичко покрай нас пукаше от електричеството във възуха.Идеше ми да му сритам задника,но с бой нямаше да стигнем до никъде.
-Добре,трябва да намерим някакво компромисно решение.-въздъхнах накрая.-Ще се редуваме.Ти ще командваш една седмица.После аз ще командвам една седмица и така.
-Добре.Кой ще командва тази седмица?
Сърбеше ме езика да кажа "аз",но,хайде нали съм добра душа,щях да му преотсъпя това право,но само при едно условие...
-Бих могла да ти позволя ти да го раздаваш шефа тази седмица,но само,ако ми обещаеш нещо.-усмихнах се сладко.
-Сякаш ще спазя обещанието си.-завъртя очи.-Но,дай да чуя ,все пак.
-Оо,ще го изпълниш и още как.Ако,искаш да водиш парада ще ме слушаш,ако ли не,ще докладвам на дядо и Анди,че ме тормозиш и тогава ти е спукана работата.-Ухилих се
-Аз не те тормозя,изнудвачка малка.-присви очи на среща ми.-Толкова си подла и подмолна,че ми иде да ти размажа физиономията по пода.
-Запомни си думите,Дракончо.Ще ги използвам срещу теб.-размахах му пръст.-Слушай сега.Офертата ми е следната.Една седмица без секс е равна на една седмица на мястото на командира.
-Ти да не си полудяла?-изгледа ме невярващо.-Как ще изкарам една седмица без секс?
-Чак толкова ли си ненаситен,Уайтс?-засмях се.-Все ще изкараш.Без никакви биоложки,психоложки и там каквито млади учителки имаме.Без секс и без другу сексуални простотии и дори за миг не си помисляй да мишкуваш,защото ще разбера.-Добре,добре,малка Маделин.Но,не забравяй,че щом аз съм шефа си длъжна да правиш каквото ти наредя.-просъска.-Да не се събудиш някой ден с призванието да оближеш пода в тоалетната.
Избухнах в смях,когато излезе ядосан и тръшна вратата.Да,да,ще лижа пода,ама друг път.За какъв се мисли този?Сега ще му покажа,аз кой води парада,в действителност.
*********
Знам,че тази глава ви поразвесели.Е,не знам де,надявам се.Просто казахте,че искате малко Виктор и Мади.Ето ви Виктор и Мади 😂😂.
Моля,изразете мненията си,за да знам дали ви харесва развитието на историята!
Обичам ви 💓💓
BẠN ĐANG ĐỌC
School for good girls
FanfictionТя е Маделин Стайлс.Не коя да е,а дъщерята на Кейти и Хари.Тя е като бомба със закъснител,като запалена клечка кибрит,като догаряща свещ...Тя има споразомуние да бъде добро момиче през последната си година в гимназията. Той е Виктор Уатс.Не,кой да е...