Jimin biraz şaşırsada son günlerde kendusinin de en çok yaptığı faaliyeti gerçekleştirmişti Jungkook. Merdivenlerden yavaşça indi. İnerken;
-İstemezsen gidebilirim. dedi.
Jungkook ona mal mısın manasında bir bakış yolladı. Ve kafasıyla kanepeyi göstererek Jimin'e oturmasını söyledi. Oturduktan sonra kisa bir süre konuşmadılar. İlk sözü alan Jimin'di
- Şey... Jungkook... Söze nasıl başlayacağımı bilemiyorum... Bak sen ilk benimle konuştuğunda sana karşı hiçbir şey hissetmiyordum. Sana git dediğimde hep içtendim. Ancak daha sonra yani senin olmadiğın konuşmadığın günlerde boşluk oldu içimde. O boşluğu kapatmadım. Umursamamaya çalıştım. Seni üzerdim. Herkese yaptığım gibi kırardım seni de. Ki kırmıştım zaten. Seni haketmiyordum. Beni o kadar masum o kadar içten seviyordun ki... Hayatından çıkarsam mutlu olacak mısın dediğinde hayır demek istedim. Ama yapamazdım. Kendi boklu çukuruma seni sürükleyemezdim. İşin bu raddeye ulaşacağını bilemedim. Senin beni bu kadar derinden sevdiğini bilemedim. Sen benim hep yanımdaydın. Hatta sağımda solumda her yerdeydin sen. Beni hep korudun. Ben ne yaparsam yapayım hep sevdin beni. Ben buna layık değildim ki. Senin tırnağının ucu bile olamayacak kadar şerefsiz bir iti neden bu kadar sevdin? B-beni n-neden sevd-din? Keşke hayatına girmeseydim. K-keşke seni b-bu kadar ü-üzmeseydim. K-kendimden iğreniyorum. B-ben senin hayatında can yakmaktan başka h-hiçbir şey yapmıyorum Jungkook. Ama yemin ediyorum seni her şeyden çok seviyorum. Yemin ederim seni çok seviyorum. Ge...
+ Ben senin gözlerini sevdim Jimin. Bir sokak köpeğine kendine bile göstermediğin şevkatle bakan, her zaman mutsuz ama bir o kadar da umutlu gözlerini. Ellerini sevdim. Yolda gördüğün her dilenciye para çıkarmaya üşenmeyen, ağlayan bir çocuğun saçlarını okşayan ellerini. Gülüşünü sevdim. Çok nadir ortaya çıkan ama çıktığında uzun süre etkisinden çıkaramayacak kadar parlak olan gülüşün. Seni sevmem için o kadar çok sebebim var ki. Tek sevmediğim yanın ne biliyor musun? Kalbin. Senin o kalbin kendine karşı o kadar acımasız,o kadar katı ki. Sevilmeyi hak etmediğini düşünüyorsun. Seni seven herkesden nefret ediyorsun. Kendi mükemmelliğini farkedemeyecek kadar kör o kalbin. Ama diğer insanlara, varlıklara kısacası senden başka herkese o kadar iyi ki...
Jimin benim seni sevmememe imkân yoktu. Bu güneşin muazzam doğuşunu görüp etkilenmemek gibi bir şey. Ama eğer sen beni sevmeseydin. Şu an bunu söylemeseydin. O Güneş olmazdı,doğmazdı. Bu yüzden gel ve sarıl bana. Öyle bir sarıl ki seni hissedebileyim...Kollarını hıçkıran çocuğa doğru açtı Jungkook. Diğeri sanki bunu bekliyormuş gibi atladı kulağına.
Küçük olan kulağına fısıldadı;
Birbirimizi bir daha asla bırakmayalım hyung...************************************
Barıştırdım. Yeyeyeye. Ben şimdi napicam. Bunlari yarin okula götürüp herkese ilan ediyim. Sonra bu arkisinin katili falan ciksin. Belki Jimin'in ailesi de basit bir trafik kazası sonucu ölmemişlerdir ne dersiniz jdkdjfdkfjjd. Tm oylayın vee yorruuuuum istiyorruuuumm beeğğğnn yoorumm. Spoiler havada uçuşuyordu...