#35

63 7 12
                                    

Ertesi sabah doktor son kontrolleri yapıp Jungkook'un taburcu olabileceğini söyleyince Jimin derin bir oh çekti. Gece bir şey olacak korkusuyla gözüne uyku girmiyordu. Jungkook iyiydi ve Jimin her şeyin daha iyi olması için elinden geleni yapacaktı.

Jungkook'un kıyafetini değiştirip hastaneden ayrıldılar. Jungkook korkuyordu. Jimin'e her şeyi anlatmaktan değil babasının ona yaptıklarına karşılık Jimin'in vereceği tepkiden korkuyordu. Jimin ya ondan nefret ederse diye düşünmeden edememişti ama Jimin böyle bir insan değildi. Yapmazdı, anlardı. Jimin Kook'u kendi evine getirdi. Jungkook'un buna nasıl tepki vereceğini tahmin edebiliyordu. Kook içeri girip her yeri incelerken gördüğü tüm şeylere uzun bir waaov çekecekti. Jimin sevdiği adamın bu hallerini görünce ona bir kez daha aşık olacaktı. Aynen öyle oldu. Kook Jimin'in duvardaki aile fotoğrafına bakarken ağlamaya başladı. Jimin'e farkettirmemeye çalışsa da burnunu çekmek zorunda kalmıştı. Jimin sevgilisinin öyle görünce ona arkadan sarıldı. Ve boynuna uzun bir öpücük bıraktı. Kook ise yalnızca seni çok seviyorum diyebilmişti...

************************************

Şimdi bu geçiş bölümü. Diğer bölümde konular konuşulacak. Ve her şey açığa çıkacak. Hikayenin finaline çok kalmadı sanırım bilemiyorum.
Destekleyen okuyan oylayan herkese çok teşekkür ediyorum. Sizi seviyorum şapşikler.

Beautiful LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin