Gece Uyanan Ruh

95 14 0
                                    

İnsanlığın değişmeye başladığı noktada geceler uzun, soğuk ve lanetli idi.
Bir kaç hafta önce bu eve taşındık . Evin başta harabeden farkı yoktu ama biraz uğraştıktan sonra başardık. Evimiz çok güzel olmuştu hemen üst kattaki odama yerleştim . Akşam yemek yedikten sonra biraz televizyon izledik ve uyku saatimiz gelmişti. Odama çıkıp bilgisayarla uğraşmıştım. Bilgisayarı kapattığımda saat 23.02 idi. yatağıma uzandığımda rahatlamıştım. Odamın kapısından sesler gelmeye başladı yorganın altına girmiştim nefesimi tutarak bekledim. bir süre sonra ses kesilmişti. Anneme seslendim ama çoktan uyumuşlardı, yorganı kaldırıp baktığımda kafası paramparça bir erkek çocuğu  pencereye bakıyordu.Uzun bir süre baktıktan sonra yönünü yatağıma doğru çevirdi ve bana '-benden birine söz edersen öldürürüm' dedi ve kayboldu .Ne yapacağımı bilmiyordum . Bir süre rüya olduğuna ikna etmeye çalıştım kendimi başaramadım uyumuyordum . Ertesi gün tekrar geldi ve aynı yerlere bakıp gitti. Çok korkmuştum annemlere anlatmaya karar verdim . Annemler  dalga geçmeyi tercih etti. Anlattığım gece tekrar geldi ama bu sefer direk bana bakıyordu . Çok korkuyordum  , yüksek bir sesle insan çığlıkları duymaya başladım ve camdan atladım ve o gece anladım ki ruhum bedenimi terk etmiş bedenim bu hiçlikte tükenmişti.

Paranormal Ruh Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin