Bedenim soğumuştu, ayaklarım titriyordu. Karanlık odamı ürkek gözlerle izliyordum. koskoca ev ölüm sessizliğine kapılmıştı. Bedenim ölmeyi, ruhum özgürlüğü bekliyordu. Ben ikisini de zorluyordum bir adım, bir nefes, bir an daha yaşamak için. Gece uzun sürecekti . Uyumaya çalışsam da uyuyamıyordum . Pencereden kaybolmuş güneşi , geri kalan ruhu olan ayı izliyordum . Gökyüzü beni anımsatıyordu . Benim kadar soğuk, her gece ruhuna teslim ettiği beden ve gereksiz yaşadığı milyonlarca hikaye. Yatağımın yanında duran paketimden bir dal sigara çıkarttım .İçmek o kadar rahatlatıyordu ki olmayan uykum gözlerimi kapatıyordu.
Sigaram bittikten sonra uyku yine bastırmıştı , korkumu unutmuştum. Yalnızlığım ve yanımda yatan deli ruhumla uyumuştum. Gece ardarda gördüğüm kabuslarla dolmuştu . Sabah kalktığımda ölüme koşuyordum bu sefer bedenim ve ruhumu serbest bırakacaktım. Banyoya girdim ve ölüme hazırlandım . Artık o kadar kolay geliyordu ki ölmek , ölmek istiyordum . Terasa son bir kez daha dünyaya bakmak için çıkmıştım bir daha göremeyecektim. Dünya koca bir yalandı ve biz bu yalanları beyaz yalanmış gibi göstermeye çalıştık. Ben ise başaramadım neden mi ölmek istiyorum? ' ılık bir ilk bahar da doğmuştum . Ailem beni terk etmişti. bu koca dünya ile baş başa bırakmışlardı.Yetimhanenin yalnızlık dolu katlarında soğuk gece karanlığını seyretmekle geçmişti yıllarım . Yetimhane ne kadarda yalnızlığımla suçlasam da benim yuvamdı. Son bir sene daha burada kalacaktım .Bu duvarlara bu merdivenlere bu pencerelere nasıl veda edebilecektim ,yalnızlığımı paylaştığım bu yerlerden nasıl ayrılacaktım. Buradan çıktıktan sonra nerede kalacaktım . Bunları düşünerek ilerliyordum,merdivenlerden hızlı hızlı inerken birisine çarptım . Düşmemesi için tuttum ve o an gözleriyle karşılaştığım an her şeyi unutmuştum . Özür diledim ve hızlı hızlı kaçarcasına uzaklaştım . Aşık olamazdım yollarımız ayrılacaktı .Bunları da düşünmeye başlayınca nasıl geçtiğini anlamadığım günlerde onu takip etmekle geçirdim.Sonunda bir karar vermiştim ,tanışmak istiyordum kantinde yanına gittim . Adı Defne idi. biraz zaman geçirdikten sonra çıkma teklifi ettim.devam edecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal Ruh
Paranormalkorku, gerilim ,aşk ,komedi her şey burada yazım hatalarımı dikkate almayın amaç sizi eğlendirebilmek