PART 1
Κυρίες και Κύριοι, βρισκόμαστε πάνω από το Παρίσι, το διασχίζουμε κατά μήκος, σε 2 λεπτά θα προσγειωθούμε στο αεροδρόμιο. Ευχαριστούμε που πετάξατε μαζί μας.
Να έχετε μια όμορφη μέρα.
Τέλος. Κι όλας τελείωσε, δεν μπορώ να το πιστέψω. Και πάλι στην καθημερινότητα που έχω ξεχάσει πλέον. 1,5 χρόνο μακριά από την οικογένεια μου, αλλά μου φαίνεται σαν μόλις εχθές που μάζεψα τις βαλίτσες μου και έφυγα.
Μου είχε λείψει ο καιρός του Παρισιού και ειδικά η μυρωδιά του φρέσκου κρουασάν βουτύρου. Δεν αντιστάθηκα, πήρα ένα, μαζί με ένα δυνατό καφέ και έκατσα να το απολαύσω μόνη μου για μια τελευταία φορά. Πριν γυρίσω στην αγάπη μεν, αλλά τρομερή πίεση των γονιών μου.
«Emily!;» . Οικεία η φωνή αυτή.
«Emily εσύ είσαι;». Από πίσω μου ακούγεται. Με μια ματιά αντικρίζω την παιδική μου φίλη, Christina.
«Christina, δεν το πιστεύω! Πόσος καιρός πέρασε; Που χάθηκες;».
«Εγώ που χάθηκα; Εσύπου εξαφανίστηκες έτσι ξαφνικά;».
Η ερώτησή της αυτή με ταξίδεψε σχεδόν 2 χρόνια πίσω. Πρέπει να της πω…
«Κάτσε. Έχουμε πολλά να πούμε».
«Θυμάσαι το καλοκαίρι που έφυγες για σπουδές;»
«Ναι… τι έγινε;». Ήταν φανερά προβληματισμένη.
«Όπως θυμάσαι εγώ δεν πέρασα στην σχολή Καλών Τεχνών που επιθυμούσα και λόγω αυτού είχα κλειστεί στον εαυτό μου. Πέρασα πολλές μέρες μόνη στο σπίτι. Μια μέρα έτσι όπως έβλεπα τα νέα του αγαπημένου μου συγκροτήματος… θυμάσαι;»
«Ααα..ναι..τους..τους….OneDirection. Σωστά;». Είπε περιφρονητικά.
«Ναι! Αυτοί λοιπόν κάνανε κάτι διαγωνισμούς ταλέντων και οι νικητές, οι οποίοι ήταν 8, κέρδιζαν να ταξιδέψουν μαζί τους για ένα χρόνο…και εκεί ξεκίνησα όλα…».
Αύγουστος 2013
Χωρίς πολύ σκέψη, δήλωσα συμμετοχή. Η αλήθεια ήταν ότι οι γονείς μου, δεν εγκρίναν την ενέργειά μου αυτή. Αλλά, όταν το επεξεργάστηκαν, συμφώνησαν μαζί μου, ότι θα ήταν ισχυρό στοιχείο στο βιογραφικό μου. Γιατί όπως και να το δεις, το να ταξιδεύεις και να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους των καλύτερων, είναι προνόμιο. Την επόμενη κι όλας ημέρα ήρθε η έγκρισή μου και εγώ αμέσως μάζεψα τις βαλίτσες μου και πέταξα για την Αμερική, Los Angeles, όπου και γινόντουσαν οι διαγωνισμοί.