PART 10
Μετά από λίγα λεπτά, όταν μπόρεσε να την ηρεμίσει, κατάφερε να καθίσει στη θέση της και να του εξηγήσει τη συμπεριφορά της αυτή.
-Πριν από καιρό, όταν ήμουν 16 χρονών περίπου, είχα γνωρίσει ένα αγόρι στο σχολείο μας. Εγώ ήμουν στις μαζορέτες και εκείνος στο ποδόσφαιρο και έτσι γνωριστήκαμε και μου ζήτησε να βγούμε. Επί δύο μήνες περίπου, βγαίναμε μια δύο φορές την εβδομάδα, τρώγαμε μαζί με τους φίλους μας στο σχολείο, και γενικά περνούσαμε πολύ ωραία. Ήταν πολύ καλός μαζί μου. Γλυκός, ευγενικός, ένας πραγματικός τζέντλεμαν. Επειδή, όμως, ήταν δύο χρόνια μεγαλύτερός μου, ήθελε να προχωρήσουμε τη σχέση μας. Και όταν έλεγε να προχωρήσουμε, εννοούσε να ολοκληρώσουμε. Έτσι, ένα βράδυ, με πήγε κάπου απόμερα με το αμάξι του, και άρχισε να με φιλάει, να με αγγίζει σε ειδητικά σημεία και να το προχωράει. Εγώ δεν ένοιωθα καθόλου καλά με όλο αυτό. Δεν ένοιωθα έτοιμη! Ήμουν μόλις 16! Δεν με ενδιέφερε να κάνω sex! Αλλά μόλις πήγα να τον σταματήσω, θύμωσε! Θύμωσε πολύ!!! Και… και..
-Σσς…. Ηρέμισε! είπε και την κράτησε στην αγκαλιά του, καθώς άρχισε και πάλι να κλαίει. «Αν δεν θέλεις να μου πεις τι συνέβη, θα το καταλάβω… Μόνο ηρέμισε σε παρακαλώ!!»
-Με βίασε! Αυτό έγινε! και συνέχυσε να κλαίει.
Χωρίς να της πει τίποτα, την αγκάλιασε όπως ποτέ άλλοτε! Ήταν τρομερό αυτό που της είχε συμβεί, και μάλιστα σε τόσο μικρή ηλικία. Έκατσαν έτσι για αρκετή ώρα. Δεν της είπε τίποτα. Μόνο της χάιδευε την πλάτη και τα μαλλιά για να την ηρεμίσει. Όταν συνήλθε, του μίλησε πρώτη εκείνη.
-Αυτό που σου είπα…. Αλλάζει το πώς με βλέπεις τώρα;
-Τι εννοείς;
-Εννοώ, ότι… Θέλεις να με ξανά δεις ποτέ σου;
-Γιατί να μην θέλω; Δεν ευθύνεσαι εσύ για ότι σου συνέβη! Απλά θέλω να σου ζητήσω μια χάρη.
-Τι χάρη;
-Μην βάζεις όλους τους άντρες στην ίδια κατηγορία. Δεν είμαστε όλοι το ίδιο! Ήταν απαίσιο αυτό που σου έκανε εκείνος ο γελοίος, αλλά εγώ ποτέ δεν θα σου πάρω κάτι που δεν θέλεις με αυτόν τον τρόπο. Και την πρώτη φορά που είχες έρθει σπίτι μου, αν με σταματούσες, δεν θα σε πίεζα! Θέλω να καταλάβεις ότι σε βλέπω ως έναν άνθρωπο, και όχι ως ένα κομμάτι κρέας.
-Σε ευχαριστώ!
-Μην με ευχαριστείς! Το αξίζεις! Και αυτό γιατί είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος που τον πλήγωσαν πολύ. Άφησέ με να σε βοηθήσω να το ξεχάσεις!