PART 18

131 6 1
                                    

PART 18

                                    9 Δεκεμβρίου 2013

       Θυμάμαι να κάνω αυτές τις σκέψεις στο μυαλό μου ενώ, βρισκόμασταν στο αεροπλάνο, πάνω από τον Ατλαντικό Ωκεανό, πηγαίνοντας στην Ευρώπη, Αγγλία.

Η χτεσινή βραδιά εξελίχθηκε πολύ καλύτερα από όσο περίμενα. Όπως είχε προγραμματιστεί, βγήκα με τον Darren. Αρχικά ήμουν πολύ αγχωμένη και δεν ήξερα αν έκανα σωστά που δέχτηκα. Στην αρχή, με πήγε για πατινάζ. Γελάσαμε και περάσαμε πολύ όμορφα, μιας και είχαμε πολλά κοινά. Αν και δεν πιστεύω ποτέ ότι θα μπορέσω να νιώσω κάτι παραπάνω για αυτόν, γιατί άλλος έχει πάρει αυτή τη θέση στην καρδιά μου. Μετά, με πήγε για κινέζικο και τέλος γυρίσαμε με τα πόδια στο σπίτι, περνώντας μέσα από ένα πάρκο, από το οποίο είχα περάσει κάποτε με τον Harry, πράγμα που μου έφερε όλες εκείνες τις όμορφες στιγμές που είχαμε περάσει οι δυο μας. Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η συμπεριφορά του. Δεν φαινόταν να είναι άντρας που να φέρεται έτσι στις γυναίκες. Δηλαδή, να είναι τόσο ευγενικός, γλυκός, όλα όσα αρμόζουν σε έναν αληθινό τζέντλεμαν. Με έκανε να νοιώθω τόσο οικία και πως το να είμαστε μαζί, να μοιάζει σωστό. Κάποιες φορές, μπερδευόμουν και νόμιζα ότι ήμουν με τον Harry.

Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να αναπολεί και να επιθυμεί τις στιγμές που ήμασταν μαζί. Ξυπνάω τα πρωινά και νομίζω ότι θα γυρίσω και θα τον δω να κοιμάται ακόμη δίπλα μου. Αν και προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να τον ξεχάσει, κάθε φορά όταν τον βλέπω νοιώθω σαν ένα μικρό κοριτσάκι που για πρώτη της φορά νοιώθει την αγάπη και δεν ξέρει πώς να το χειριστεί.

       Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η Felicity, η οποία και καθόταν δίπλα μου. Είχε πάρει τη φωτογραφία που μας είχε αφήσει η Lilly και την κοιτούσε για ώρες.

«Δεν μπορώ άλλο! Αυτό ήταν! Κουράστηκα να ψάχνω πια για την απάντηση. Ποιος έχει σειρά;» είπε σηκώνοντας το χέρι της με την φωτογραφία και κοιτώντας τους υπόλοιπους.

«Άστο για λίγο. Ας χαλαρώσουμε και απολαύσουμε το ταξίδι μας. Πότε άλλοτε θα έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε κάτι τέτοιο;»  είπα στην φίλη μου, προσπαθώντας να την πείσω να ηρεμίσει.  

«Έχεις δίκαιο.» είπε και έβαλε τη φωτογραφία στην τσάντα της.

«Για πες μου. Τι σκοπεύεις να κάνεις στον Mike;» και της έκλεισα το μάτι.

«Καταρχάς, έμαθα ότι στο ξενοδοχείο θα μένουμε σε δυάδες. Όπως είδες, ήρθε μαζί μας και ο Ian, πράγμα που σημαίνει ότι η Summer θα είναι μαζί του.  Άρα η Tinaθα είναι μόνη της και γι΄ αυτό θα ήθελα να πας εσύ μαζί της. Γιατί ο Darrenθα πάει με τον Matt και έτσι ο Mike θα αναγκαστεί να είναι μαζί μου! Τι λες; Θα με βοηθήσεις;» 

Hide ( Life After Dark-One Direction)Where stories live. Discover now