PART 2
23 Σεπτεμβρίου 2013
Ξημέρωσε. Ακούω φωνές και υποθέτω ότι έχουν ξυπνήσει και οι υπόλοιποι. Άρα πρέπει να σηκωθώ και εγώ. Αφού έκανα ένα μπάνιο, επέλεξα να βάλω κάτι πρόχειρο μιας και ήταν πρωί, και να εξερευνήσω το σπίτι πριν φτάσω στην κουζίνα, όπου βρισκόντουσαν και τα παιδία. Βγαίνοντας από το δωμάτιο μου, παρατήρησα ότι σε κάθε πόρτα υπήρχε ένα ταμπελάκι με το όνομα αυτού που φιλοξενούταν. Τοδικόμου, Emily, δίπλα Felicity, Tina , Summer και Lilly. Από την απέναντι μεριά Darren, Matt και Mike. Η αλήθεια είναι ότι, ακόμη δεν θυμάμαι πιο όνομα αντιστοιχεί σε ποιον , αλλά θα τα μάθαινα…
Προχωρώντας στο διάδρομο, βρήκα τις σκάλες για τον κάτω αλλά και επάνω όροφο. Περίεργη, ανέβηκα να δω το χώρο. Εκεί είχε πάλι 6 κλειστές πόρτες. Στις 5 από αυτές, έγραφε τα ονόματα των 1D. Αλλά στο έκτο, είχε ένα μεγάλο “M”. Πρέπει να ήταν το management. Ωραία! Έτσι θα τους λέω από εδώ και πέρα. “Μ”.
Αναχωρώντας από τον τέταρτο κατέβηκα στον δεύτερο όροφο για να συνεχίσω την εξερεύνησή μου. Εκεί αντίκρισα το τεράστιο και καλά στολισμένο από όμορφα αντικείμενα, σαλόνι, που καθόμασταν εχτές. Είχε σε όλους τους τοίχους τους πλατινένιους και χρυσούς δίσκους που είχαν βραβευτεί, αλλά και ένα μεγάλο ντουλάπι με τζάμι από μπροστά και μέσα να παρουσιάζονται τα βραβεία που είχαν κερδίσει τα αγόρια. Ακλουθώντας τις φωνές, βρήκα την κουζίνα και σε αυτήν να κάθονται ο Liam, ο Harry, ο Niall και δυο από τα αγόρια τα αγόρια που είχα φτάσει μαζί τους εχθές. Επέλεξα να μην πάω ακόμη μαζί τους, αλλά να κατέβω στον ακόμη πιο κάτω όροφο και να τελειώσω την περιήγηση μου. Αυτό που αντίκρισα ήταν φανταστικό! Ένα πολύ μεγάλο ενιαίο δωμάτιο, το οποίο θα πρέπει να ήταν το δωμάτιο διασκέδασης. Ήταν βαμμένο στις αποχρώσεις του κόκκινου-μαύρου-άσπρου, στη μια πλευρά ήταν τα ηλεκτρονικά, με πολλούς και αναπαυτικούς καναπέδες και μια τεράστια τηλεόραση στον τοίχο. Και από την άλλη πλευρά ένα τραπέζι μπιλιάρδου καθώς και πολλά ράφια με διάφορα επιτραπέζια και από κάτω μεγάλες μαξιλάρες για να κάθεσαι.
«Καλημέρα!». Άκουσα μια φωνή και πετάχτηκα από την τρομάρα μου.
«Ααα! Καλημέρα Louis!».
«Τι κάνεις εδώ; Εξερευνάς το σπίτι;»
«Ένοχη». Είπα με τα χέρια ψηλά και ξεσπώντας στα γέλια.
Κουβεντιάσαμε για λίγο, αλλά μας διέκοψε η φωνή του Zayn που μας καλούσε όλους για πρωινό.