PART 15
6 Δεκεμβρίου 2013
Παρά τα τραγικά γεγονότα, τα liveέπρεπε να συνεχιστούν κανονικά. Κάθε μέρα ταξιδεύαμε από πόλη σε πόλη, αλλά κάθε βράδυ επιστρέφαμε σε αυτό το σπίτι. Έχουν γίνει τόσο πολλά πλέον, που άνετα μπορεί κάποιος να το χαρακτηρίσει ως καταραμένο.
Ευτυχώς αυτό το Σαββατοκύριακο το είχαμε ελεύθερο και έτσι είχα κανονίσει με την Felicity να πάμε στο εμπορικό για ψώνια, μήπως και μας βοηθήσει. Πλέον είχα ξεχάσει πως είναι να κοιμάσαι και να τρως φυσιολογικά, σαν άνθρωπος. Από όλη μου τη στεναχώρια δεν μπορούσα να κάνω τίποτα από τα δυο, με αποτέλεσμα να έχω χάσει μερικά κιλά, τα οποία δεν τα είχα και περιττά, καθώς και μαύρους κύκλους που με έκαναν να δείχνω ακόμη πιο χάλια. Αυτό που με ανησυχεί όμως περισσότερο, είναι το ότι έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα από το θάνατο της Lilly, και ακόμη να θυμηθώ τι είχα κάνει εκείνο το βράδυ.
Επιστρέφοντας στο σπίτι, έπειτα από μια κουραστική συναυλία, βρήκαμε τον Ianεκεί να μας περιμένει εκεί. Μας πρότεινε, μιας και είχαμε το διήμερο ελεύθερο, να πάμε να
μείνουμε, σαν μια μικρή εκδρομή, σε ένα από τα σπίτι του. Μας είπε ότι ήταν λίγο πιο έξω από την πόλη, σε ένα όμορφο δάσος με μια μικρή λίμνη μπροστά από το σπίτι του, απομονωμένο από όλους, καθώς δεν υπήρχε καθόλου ζωή τριγύρω. Νοιώθοντας την ανάγκη να ξεφύγουμε όλοι μας, δεχτήκαμε.
7 Δεκεμβρίου 2013
Είχαμε πει να φύγουμε κατά της δώδεκα. Και έτσι έγινε. Ο Ianήταν σε εμάς εκείνη ακριβώς την ώρα. Είχε έρθει με το δικό του αυτοκίνητο και θα έπαιρνε μαζί του την Summer, καθώς θα ήταν ο καθοδηγητής μας. Όλοι οι υπόλοιποι, θα ταξιδεύαμε με το λεωφορείο που χρησιμοποιούσαμε συνήθως για τις μεταφορές μας, με τη διαφορά ότι θα είχαμε αυτή τη φορά οδηγό τον Mike. Εκτός από τον Louisκαι τον Zayn, οι οποίοι επέλεξαν να μείνουν με τις κοπέλες τους.
Όταν επιτέλους φτάσαμε, το τοπίο που αντικρίσαμε ήταν μαγευτικό. Το πράσινο των δέντρων σε χαλάρωνε και το γαλάζιο της λίμνης σε γαλήνευε. Όλο το σπίτι ήταν φτιαγμένο από ξύλο. Φαινόταν πολύ απλό από έξω, μα όταν μπήκα μέσα, εντυπωσιάστηκα από το πόσο κομψό αλλά και μοντέρνο παράλληλα ήταν. Είχε ένα πολύ ευρύχωρο σαλόνι, με καφέ καναπέδες, μπροστά από ένα μεγάλο τζάκι. Ακριβώς δίπλα στον ίδιο χώρο, ήταν και η κουζίνα. Πιο βαθιά μέσα ήταν ένα δωμάτιο με όλων των ειδών, τα καλά ποτά. Στον πάνω όροφο, ήταν τα υπνοδωμάτια. Υπήρχαν μόνο τέσσερα από αυτά, πράγμα που σήμαινε ότι θα χωριζόμασταν μεταξύ μας. Επειδή τα κρεβάτια ήταν αρκετά μεγάλα έτσι ώστε να χωρέσουν μέχρι και τρία άτομα, χωριστήκαμε σε τριάδες. Εγώ με την Felicity και την Tina θα κοιμόμασταν στο ένα δωμάτιο. OLiam με τον Niallκαι τον Harryσε ένα άλλο. Ο Darren με τον Matt και τον Mike στο δίπλα. Και τέλος ο Ianμε την Summer θα κοιμόντουσαν μαζί και μόνο οι δυο τους.