PART 17

136 6 8
                                    

PART 17

«Το βρήκα! Έλυσα τον γρίφο! Ξέρω τι θα πρέπει να κάνουμε στη συνέχεια!! Εμείς στην εφημερίδα, ψάχναμε κάποιο μεγάλο στοιχείο. Διαβάζαμε τα άρθρα, μελετούσαμε τις εικόνες μα δεν βλέπαμε όλο το ταμπλό. Αν κάνεις ένα βήμα πίσω και κοιτάξεις προσεκτικά, θα δεις ότι κάποια γράμματα είναι ελαφρώς κυκλωμένα. Αν πάρεις αυτά τα γράμματα, θα σου βγάλει το στοιχείο που ψάχνεις. Έτσι και έκανα. Τα συγκέντρωσα όλα μαζί, και αυτό που μου βγήκε είναι αυτή τη η πρόταση:

“Είναι ψιλά και γυαλίζει. Για να το βρεις, πρέπει να εστιάσεις.”

Δεν μπορεί να είναι τυχαίο αυτό! Σίγουρα το άφησε η Lillyγια εμάς!»

     Όλοι μας είχαμε ενθουσιαστεί με αυτή την εξέλιξη. Τώρα θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε.   

«Μπορούμε να συνεχίσουμε τώρα την αναζήτηση! Έχουμε το επόμενο στοιχείο!» είπα γεμάτη χαρά.

«Παιδιά μην ενθουσιάζεστε. Ναι! Βρήκαμε ένα στοιχείο, το οποίο όμως δεν μας λέει τίποτα!» αντιγύρισε η Summer.

«Ναι παιδιά! Η Summer έχει δίκαιο. Το πρώτο μας στοιχείο ήταν η εφημερίδα, και ξέραμε ότι πάνω σε αυτήν έπρεπε να ψάξουμε. Και πάλι δεν μπορούσαμε να το βρούμε. Αυτή τη φορά, δεν γνωρίζουμε τίποτα!  Αυτό μπορεί να είναι οπουδήποτε. Μπορεί η Lilly να βασιζόταν πάνω μας για να την βοηθήσουμε, αλλά δεν υπολόγισε το γεγονός ότι μπορεί να μην ήμαστε αρκετά έξυπνοι για να καταφέρουμε να λύσουμε αυτό το μυστήριο.» είπε ο Zayn, κόβοντας την  χαρά που μόλις είχαμε αποκτήσαμε.

     Δεν συζητήσαμε πολλά περισσότερα. Όλοι μας θέλαμε να ξεκινήσουμε για να βρούμε αυτό το στοιχείο, και έτσι κάναμε. Μα η Felicity, η οποία είχε μείνει ξάγρυπνη όλη τη νύχτα,  ένιωθε πολύ εξαντλημένη. Αν και από την επήρεια της καφεΐνης και της υπερέντασης, ήθελε να βοηθήσει και εκείνη, αλλά δεν την αφήσαμε. Έπρεπε να ξεκουραστεί για να μπορέσει να μας βοηθήσει στη συνέχεια.

Στο μεταξύ, όλοι οι υπόλοιποι καθίσαμε να χαλαρώσουμε και να σκεφτούμε το που θα μπορούσαμε να βρούμε το επόμενο στοιχείο. Μερικοί δεν είχαν όρεξη για “κυνήγι θησαυρού”, και γι’ αυτό επέλεξαν να πάνε στον δωμάτιο διασκέδασης και να παίξουν διάφορα παιχνίδια. Η Summer με τον Ian και την  Tina, πήγανε σινεμά. Και εγώ επειδή ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα, έκατσα σπίτι. Πήγα και βρήκα τον Harry,  και επιτέλους ξεκαθαρίσαμε τα πράγματα μεταξύ μας.

«Προτού πεις το οτιδήποτε, θα ήθελα να σου ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη. Και μετανιώνω ειλικρινά  για τον τρόπο που σου φέρθηκα. Το ξέρω πως εγώ ήμουν αυτός που είχε άδικο, και παραφέρθηκα. Έκανα σαν βλάκας! Το μόνο που θα ήθελα από εσένα, είναι να μου δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία.» είπε ο Harryμε ένα πολύ λυπηρό βλέμμα στα μάτια του, καθώς με πλησίαζε.

Hide ( Life After Dark-One Direction)Where stories live. Discover now