PART 16

129 4 0
                                    

PART 16

«MattJacksonσυλλαμβάνεσαι για τη δολοφονία της LillyBerry. Έχεις δικαίωμα να μην μιλήσεις, ότι πεις μπορεί και θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σου στο δικαστήριο. Έχεις δικαίωμα νομικής εκπροσώπησης, αν δεν μπορείς να προσλάβεις δικηγόρο το κράτος θα βρει ένα για' σένα με έξοδά του»

» είπε ο ντεντέκτιβ έχοντας ήδη περάσει τις χειροπέδες στον Mike.

«Τι; Μα δεν έκανα κάτι!» είπε ο Mike.

«Αυτά θα τα πούμε στο τμήμα. Προχώρα!» είπε ο ντεντέκτιβ Wuornos και παίρνοντας τον Mikeμαζί του φύγανε από το σπίτι.

Όλοι μας είχαμε σοκαριστεί από ότι μόλις είχε γίνει. Για μερικά λεπτά, κανένας μας δεν μίλησε. Μόνο κοιταζόμασταν. Μέχρι που η Summer, είπε.

«Το ήξερα! Το ήξερα ότι ήταν αυτός!»

«Αα… Ναι; Και από πού το κατάλαβες αυτό εσύ δηλαδή;» είπε ο Niall.

«Πάντοτε, ήταν ο πιο μυστήριος εδώ μέσα. Και δεν ξέρω αν το είχατε παρατηρήσει, αλλά κάθε βράδυ εξαφανιζόταν. Που ξέρουμε αν δεν έχει σκοτώσει και άλλους!» είπε η Summer, σχεδόν φωνάζοντας.

«Ας μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα. Το καλύτερο θα ήταν να πάμε όλοι στο αστυνομικό τμήμα και να μάθουμε το τι έχει συμβεί.» είπε ο Liam, ως ο πιο ψύχραιμος της παρέας.

 Και έτσι έγινε. πήγαμε αμέσως στο τμήμα, για να  μπορέσουμε να πάρουμε τις κατάλληλες απαντήσεις.

     Παράλληλα, στο δωμάτιο ανάκρισης, ο ντεντέκτιβ έκανε στον Mikeακατάπαυστες ερωτήσεις για τη νύχτα που πέθανε η Lilly. Ξεκινώντας όμως με τα λόγια:

«Λοιπόν…, βλέπω εδώ στον φάκελό σου ότι δεν έχεις και το καλύτερο ποινικό μητρώο. Καταρχάς, βλέπω ότι το έχετε στην οικογένεια. Ο μπαμπάς, όταν ήσουν μικρός, δολοφόνησε την μητέρα σου μπροστά στα μάτια σου. Και απέλυσε και εσένα πως θα σε σκότωνε. Και έκτοτε ζούσες σε ορφανοτροφείο και από τη μια ανάδοχη οικογένεια στην άλλη, αλλά κυρίως στους δρόμους. Βλέπω εδώ μικροκλοπές, αυτόφωρα για καυγάδες καθώς και ότι έχεις κάνει λίγο καιρό φυλακή για αυτούς τους λόγους. Και λέω τώρα εγώ, μήπως το μικρόβιο του δολοφόνου, ρέει μέσα στις φλέβες των Jackson;» έλεγε ο ντεντέκτιβ ενώ ήταν πάνω από το κεφάλι του Mike.

«Μπορείς να πεις ότι είμαι πολλά πράγματα. Αλλά δολοφόνος, όμως, ποτέ! Δεν είχα κανένα απολύτως λόγο να σκοτώσω την Lilly. Αντιθέτως ήταν πολύ καλή μου φίλη και την αγαπούσα. Και επίσης, δεν έχετε αρκετά στοιχεία για να με κατηγορήσετε, πόσο μάλλον για να με συλλάβετε.» ψύχραιμος όπως πάνα, είπε ο Mike, κοιτώντας απευθείας στα μάτια τον αστυνομικό.

Hide ( Life After Dark-One Direction)Where stories live. Discover now