PART 5

157 9 0
                                    

PART 5

    Γεμάτος μπερδεμένα συναισθήματα τα οποία κυριεύονταν από θυμό προς εμένα και τον Darren, ο Harry, χωρίς να το πολύ σκεφτεί, κατευθύνθηκε προς το κοντινότερο μπαρ. Παρήγγειλε ένα δυνατό ποτό για να συνέλθει και το μόνο που σκεφτόταν, ήταν η συμπεριφορά μου.

 Γιατί να του συμπεριφερθώ με αυτόν τον τρόπο;

Γιατί να τον αποφεύγω έτσι ξαφνικά;

Μήπως το ότι με φίλησε να έφταιγε;

Όλα αυτά βασάνιζαν το μυαλό του και χωρίς τη συνείδησή του ενεργή, το ένα ποτό έφερνε το άλλο. Ο Louis και ο Matt, επεμβαίνοντας σε όλη αυτή τη παραζάλη του ποτού, προσπάθησαν να τον πείσουν να έρθει σπίτι. Εκείνος, όμως, ζήτησε να μείνει μόνος και τους είπε να φύγουν.

   Εντωμεταξύ, η Summer στο σπίτι, καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα. Η μόνη της έγνοια, ήταν να μάθει που βρισκόταν ο Harry, για να μπορέσει να τον βρει. Όταν ο Louis και ο Mattεπέστρεψαν, της είπαν που βρίσκετε και ότι ήθελε να μείνει μόνος του. Αλλά, εκείνη, παρακούοντας ότι της είχαν μόλις πει, ετοιμάστηκε, αρκετά προκλητικά μπορώ να πω και πήγε να τον βρει. Όταν έφτασε στο μπαρ, βρήκε τον Harry λιώμα στο ποτό και είπε να το εκμεταλλευτεί.

 «Harry; Τι κάνεις εδώ;» Είπε πονηρά…

 «Σκέφτομαι… Αν ήμουν γοργόνος στην προηγούμενη ζωή μου… Πως θα κατουρούσα;»

Γελώντας δυνατά, έπεσε στην αγκαλιά του, χαϊδεύοντας και φιλώντας τον λαιμό του, ενώ εκείνος συνέχισε να λέει ασυναρτησίες .Το ένα, έφερε το άλλο και η Summer να οδηγεί τον Harry στο δωμάτιό του. Αν και στην αρχή προσπάθησε να αντισταθεί, δεν τα κατάφερε και κατέληξαν να είναι τόσο κοντά, όσο άλλο δεν γίνεται.

   Παράλληλα, εγώ κοιμόμουν ήσυχη στο κρεβάτι μου, μέχρι που ο ήχος του κουδουνιού στη πόρτα με ξύπνησε. Ανοίγοντας τα μάτια μου είδα το δωμάτιό μου να φωτίζεται από μπλε και κόκκινα φώτα. Αμέσως σηκώθηκα και πήγα στο παράθυρο  για να δω τι συμβαίνει. Ήταν η αστυνομία. Ένας αστυνομικός μετέφερε κάποιον μέσα στο σπίτι. Δεν μπόρεσα να δω ποιος ήταν. Όμως είδα τον Zayn να μιλάει με έναν από αυτούς. Μη καταλαβαίνοντας τι συμβαίνει, έριξα βιαστικά κάτι επάνω μου και κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες, ώσπου έφτασα στο σαλόνι. Εκείνη την στιγμή, βρήκα την Lilly, τον Mikeκαι τον  Zaynνα ξεπροβοδίζουν τους αστυνομικούς.

Zayn: «Σας ευχαριστούμε πολύ. Αν θυμηθεί κάτι, θα σας ενημερώσουμε αμέσως. Καληνύχτα».

Hide ( Life After Dark-One Direction)Where stories live. Discover now