PART 12
«Σ’ αγαπώ»
Δεν το πιστεύω ότι τελικά ακούω, αυτό που κάθε κοπέλα θα επιθυμούσε να ακούσει από τον άντρα που αγαπά και εκείνη. Με το άκουσμα αυτών των λέξεων, το κλάμα μου δυνάμωσε. Αλλά αυτή τη φορά ήταν από χαρά. Την χαρά που μου είχε δημιουργήσει εκείνος μέσα από τη λύπη μου. Δεν του είπα κάτι. Μόνο τον αγκάλιασα σφιχτά. Θα ήθελα απλά ο χρόνος να παγώσει σε εκείνη την υπέροχη στιγμή. Και μετά από ένα δικό μου φιλί, μπόρεσα να του πω και εγώ με τη σειρά μου.
«Και εγώ σ’ αγαπώ. Μη με αφήσεις να φύγω.»
«Δεν πρόκειται!» είπε και με έσφιξε περισσότερο στην αγκαλιά του. Μετά από λίγα λεπτά, με έπιασε από το χέρι, και πήγαμε στο σπίτι.
Εκεί, συναντήσαμε τους συγγενείς μας οι οποίοι μόλις έφευγαν για το αεροδρόμιο. Όλοι, αποχαιρετούσαν τα αγαπημένα τους πρόσωπα, αλλά εγώ ευχόμουν ο μπαμπάς μου να είχε ήδη φύγει για να μην χρειαζόταν να τον ξανά δω. Μα ήταν εκεί, και περίμενε, ακόμη και αυτή την τελευταία στιγμή, πως θα γινόταν το δικό του και θα πήγαινα μαζί του. Θέλοντας να τον αποφύγω, πέρασα γρήγορα από δίπλα του, και του είπα μόνο «Εγώ δεν πάω πουθενά! Χαιρετίσματα στη μαμά.» και μη αφήνοντας του περιθώρια για να μου απαντήσει, πήγα γρήγορα στο δωμάτιό μου, μαζί με τον Harry. Εκτός, όμως, από τον δικό μου επικό αποχαιρετισμό, υπήρξαν και άλλοι. Ο Nick, αποχαιρέτισε την Felicity με ένα τρυφερό φιλί στα χείλη, υποσχόμενος ότι θα ξανά ερχόταν για να την συναντήσει. Ο Mike, ενώ μιλούσε με την Cara, δεν είχα πάρει τα μάτια του από την Felicityκαι τον Nick. Η μαμά της Lilly, της υπενθύμισε να παίρνει τα φάρμακά της, να προσέχει την υγεία της και να μην κάνει απερισκεψίες. Και η μαμά της Tina, ενώ την είχε στην αγκαλιά της τόνισε να τηρήσει την υπόσχεση όπου της είχε δώσει νωρίτερα η κόρη της. Η μικρή Cat, έκλαιγε γιατί δεν ήθελε να αποχαιρετήσει τον αδερφό της, τον Darren, και εκείνος της είπε ότι την αγαπά και ότι σύντομα θα είναι και πάλι μαζί. Και τέλος, η Summerκαι ο Bruno, συζητούσαν και γελούσαν για κάτι, που εκείνη την στιγμή, δεν είχα καταλάβει τι ήταν.
20 Οκτωβρίου 2013
Οι επόμενες δύο εβδομάδες είχαν περάσει σχετικά ήρεμα. Εγώ εξακολουθούσα να είμαι με τον Harry. Η σχέση μας είχε γίνει πιο στενή και δενόμασταν όλο και πιο πολύ, καθώς δεν είχαν μπει μέσα στη σχέση μας άλλα άτομα, όπως οι fans, μιας και είχαμε καταφέρει να το κρατήσουμε μυστικό από το κοινό. Μόνο η Summerμου φερόταν, όπως πάντα, περίεργα προσπαθώντας να με μειώσει, μα ο Harryμε υπερασπιζόταν και έτσι δεν μπορούσε να μου κάνει ιδιαίτερο κακό. Κάτι ακόμη περίεργο το οποίο είχα παρατηρήσει, ήταν ότι ο Darrenέφερνε τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα διάφορες κοπέλες, τις οποίες τις έβλεπα μόνο μια φορά. Δεν μπήκα στον κόπο να τον ρωτήσω, μιας και δεν μου έπεφτε λόγος, αν και ήθελα να μάθω. Η Felicity από την άλλη, μας έλεγε συνέχεια για τον Mike, ότι ενώ προσπαθούσε να τον πλησιάσει, εκείνος την έδιωχνε, αλλά όταν βρισκόταν πιο κοντά με κάποιο άλλο αγόρι, φερόταν να ζήλευε. Όλο αυτό την είχε μπερδέψει πολύ, αλλά και εμένα, καθώς δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε αυτή του την συμπεριφορά. Αυτό το οποίο με απασχολούσε, όμως, περισσότερο ήταν η επίδειξη που μας είχαν ανακοινώσει ότι θα γίνει σε δύο μέρες. Αυτή, θα ήταν μια εκπομπή η οποία θα μεταδιδόταν από το “YouTube”, με παρουσιαστές τους OneDirection. Εμείς θα δείχναμε στον κόσμο τα διάφορα ταλέντα μας για να μας γνωρίσουν.