PART 3
Ξαφνικά, ακούστηκαν πολλές φωνές, μαζί με κραυγές βοήθειας που όλους μας τάραξαν πολύ…!
Η μουσικά σταμάτησε και όλοι έστρεψαν την προσοχή τους προς την φασαρία. Εγώ και ο Harry τρέξαμε να δούμε τι συμβαίνει και αυτό που αντικρίσαμε μας άφησε άφωνους. Δυο άντρες να παλεύουν σώμα με σώμα. Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου. Δεν μπορούσε να είναι εκείνος! Ίσως να μην είδα καλά μέσα στον χαμό. Αλλά όχι! Αυτός είναι! Φαινόταν ο πιο ήρεμος και καλοσυνάτος άνθρωπος που έχω γνωρίσει. Μας έκανε όλους να γελάμε και να χαλαρώνουμε με τα αστεία του. Ήταν ο καλύτερος της “παρέας”. Όταν επιτέλους κατάφεραν να τους χωρίσουν, ο Louis και ο Zayn, τον πήραν και τον έβγαλαν βιαστικά έξω για να τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο, καθώς φαινόταν αρκετά χτυπημένος. Είχα σοκαριστεί τόσο πολύ που οι περισσότερες αισθήσεις μου είχαν αδρανοποιηθεί, μέχρι που ο Harryμε επανέφερε στην πραγματικότητα.
«Emily! Emily! Σύνελθε! Πρέπει να φύγουμε γρήγορα!» Μου φώναζε φανερά τρομαγμένος.
«Τι; Τι έγινε; Μα πως;»
«Δεν ξέρω! Αλλά ο Matt φαινόταν άσχημα. Ο Zayn μου έστειλε μήνυμα να μαζευτούμε όλοι και να πάμε στο νοσοκομείο. Βιάσου!» είπε και με άρπαξε από το χέρι.
Όταν φτάσαμε στο νοσοκομείο, οι γιατροί μας ενημέρωσαν πως δεν είχε κάτι σοβαρό, μόνο μερικές μελανιές, κυρίως στον κορμό του και μερικές πληγές στο πρόσωπο. Όλοι ανακουφιστήκαμε που τελικά ήταν καλά, ο γιατρός μας είπε ότι θα τον κρατούσαν προληπτικά μια νύχτα και αύριο το πρωί θα ερχόταν σπίτι. Αφού μας επέτρεψε να τον δούμε, μπήκαμε στο δωμάτιό του, με σκοπό να μάθουμε τι συνέβη.
Darren: «Πως είσαι; Πονάς;».
Lilly: «Τι έγινα;».
Louis: «Πως ξεκίνησε;».
Liam: «Τι σου έκανε και αντέδρασες έτσι;».
Niall: «Πεινάς; Να σου φέρω κάτι; Έχει ωραία σάντουιτς...Από ότι είδα…!».
Όλοι: «NIALL!!!». Είπαμε γελώντας.
Emily: « Παιδία! Ήρεμα! Πέσαμε όλοι πάνω του! Matt… Αν θέλεις… μπορείς να μας πεις τι συνέβη;».
Matt: «Ναι! Έχετε δίκιο παιδία… Σας χρωστάω μια εξήγηση…». Πήρε μια ανάσα και συνέχισε.
« Η αλήθεια είναι ότι όταν θυμώνω χάνω εύκολα τον έλεγχο. Αυτό συνέβη και σήμερα στο μπαρ… Καθώς πήγαινα προς την τουαλέτα, κατά λάθος σκόνταψα και έριξα το ποτό εκείνου του τύπου πάνω του, με αποτέλεσμα να εξαγριωθεί. Του ζήτησα συγνώμη και του είπα ότι θα μπορούσα να του αντικαταστήσω το ποτό του, αλλά από ότι καταλάβατε, ήθελε να λύσουμε το θέμα με άλλο τρόπο…». Είπε και κατέβασε το κεφάλι του ντροπιασμένος. Αφού τον βοηθήσαμε να ηρεμίσει, τον αφήσαμε να ξεκουραστεί και αύριο το πρωί θα περνούσε ο Louisκαι oDarren γα να τον πάρουν.