Desire Book ~ 10.bölüm

1.9K 185 9
                                    

“ Kendine gel , lütfen . “ diye bağırdım kalan son gücümle daha fazla dayanamayarak . Yoldan gelip geçenler yardım etmiyorlar , hatta görmemezlikten gelip yanımızdan geçiyorlardı . Ya da gerçekten mi görmüyorlardı acaba?

“ Sehun ! .. “ Diye bağırdım son kez başını dizlerimden biraz daha kaldırarak . Gözleri hala kapalıydı ve hiçbir şekilde de kıpırdamıyor , kollarımda cansız bir şekilde yatıyordu . Sanki ölü gibiydi . Teni daha da beyazlaşmış ve gittikçe soğumaya da başlamıştı . Melekler bayıldığında böylemi oluyordu .

“ Ne yapmalıyım ? Lütfen , bana bir yol göster . “ Sehun'un bembeyaz olmuş yüzünü iki elimin arasına aldım . Zaman geçtikçe daha da soğumaya başlıyordu sanki . Neredeyse 10 dakikadır onu uyandırmaya çalışıyorum . Nedenini bilmediğim şekilde kalbim eziliyor gibiydi . Gözlerimden artık yaş gelmeyecek duruma gelmiştim . Arada sırada boğazıma takılan hıçkırıklar kendini belli ediyordu tabi .

“ Ne biçim bir meleksin sen ? . Ne kadar güçsüzsün böyle ! . Hadi kalk ! “ Sehun'u biraz daha kendime çekip sarsmaya başladım . Sürekli aptal bir sırıtma taktığı yüzüyle şuan ellerimin arasında olan yüzü o kadar farklıydı ki . Dudakları gittikçe daha da morarmaya başlıyordu . “ Çok kişilikli melek. Ne oldu da bayıldın? Sehun , lütfen kalk artık . Yeterince korkuyorum zaten . Kayboldum .. ! Lütfen kalk hadi . Bak kalktığında sana söz veriyorum istediğin yere götüreceğim . Söz veriyorum bak . Eğer şim – “

“ Her yere götürecek misin ? “ dedi Sehun , çatlak ve anlaşılması güç bir sesle . Yüzümü biraz daha yaklaştırdım ona net duyabilmek için .

“ Her yere dediysem götüremeyeceğim yerleri kastetmedim. Mesela , seni sinemaya götürebilirim . Eminim çok seversin . “ dedim birden neşelenerek . Sonunda gözünü açtığında yüzümün ona çok yakın olduğunu görünce omuzlarımdan kavrayarak beni hızla ve bir o kadar da nazik bir şekilde kendinden uzaklaştırdı . Ne olduğunu anlayamamıştım . Aynı hızıyla vücudunu zorlayarak kucağımdan kalktı ve arkasında ki duvara yaslandı . “ Eğlenceyi duydun hemen kendine geldin . Böyle olacağını bilseydim daha önce teklif ederdim . “ diyerek kollarımı birbirine doladım ve hızla ayağa kalktım .

“ Kesinlikle o yüzden değil . “ diyerek kendini savundu ama ben tabi ki de buna inanacak değildim . Yüzünü daha net görebilmek için yavaşça önünde eğildim . Elini alnına koyarak bütün saçlarını geriye doğru itti.

“ Her neyse. Sonunda uyandın . Ömrümden yıllarımı çaldın , öldün sandım. “ diyerek koluna bir yumruk çaktım gülümseyerek .

“ Ben meleğim melek . Sence ölmem mümkün olabilir mi ? “ Yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başlayınca bu sefer de ben geri çekildim .

“ Biliyorum , biliyorum . “ Umursamaz görünmeye çabalayarak başımı sallayarak tekrar ayağa kalktım . “ Ama birden üzerime yığılınca gerçekten bunu düşündüm. Yani sonra sen .. – “ daha fazla devam edemedim . Dudaklarımı ısırarak gözlerimi kaçırmayı denedim fakat bunu yapamadım .

“ Sorun yok . Ben şimdi iyiyim . “ Ona uzattığım elimi tutarak kalkmasına yardımcı oldum . Üzerini silkeleyerek tekrar eski haline dönemeye çalıştı ama başarılı olduğu söylenemezdi .

“ Ne oldu ? Neden bayıldın ? “ diye sordum ama bana cevap vermek yerine koluma yapışarak beni hızla bir ara sokağa soktu . Ne olduğunu anlayamadan bir anda kendimi Sehun'un peşinde sürüklenirken buldum . “ Ne oldu yine ? “ diye sordum soluk soluğa .

“ Bugün senin yanında gezerken görünür bir biçimdeydim . Bu da bütün gücümü yiyip bitirdi . Benimle bağlantın olduğu için sana normal bir insan gibi gözükebilirim ama diğer insanlar beni farklı görüyor . “ Diyerek elini ensesine götürdü tepkimi ölçmek için her zaman yaptığı gibi yüzüme doğru yaklaştı .

Luhan'ın Büyülü Defteri (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin