Desire Book ~ 13.bölüm

1.9K 155 29
                                    

Ateşimin bu şekilde sönemeyeceğini anladığımda topallayarak kendimi dışarı attım . Soğuk rüzgar yüzümü sıyırıp geçtiğinde biraz da olsa rahatlamaya başlamıştım .

“ Ben yapamam .. “ diyerek çıktı Chanyeol’da küçük kulübeden . Başımı çevirip ona baktım .

“ Yapamam . Seni başkasına bırakamam . “

“ E – efendim ? … Ne saçm – “ Chanyeol'un sertçe dudaklarıma yapışmasıyla sözümü tamamlayamamıştım . Tek ayak üzerinde dengemi sağlayamayıp ikimizi de yumuşacık karların üzerine yapıştırdım . Düşmemizin etkisiyle dudaklarını ayırdı benden .

“ Fikrini ne değiştirdi ? .. Az önce yapamam yapamam diye kendini yiyip bitiriyordun “ dedim çenemi Chanyeol'un göğsünün üzerine koyarken .

“ Sence ? “ diyerek bana sapıkça bir şekilde göz kırptıktan sonra tekrar dudaklarıma yaklaşmaya başladı .

# ~ #

“ Otele dönmemiz lazım artık . Kris iyice meraklanmıştır . Beni bu halde görünce kesin diğer bacağımı da o kırar ya . “ dedim hızla kendimi Chanyeol'un bana yaklaşan dudaklarından geri çekerek. Chanyeol hiçbir şey söylemeden beni yavaşça yana ittirdikten sonra ayağa kalktı ve üzerindeki karları temizledi .

“ Evet . Zaten dudağımın sol tarafı patlamamıştı orayı da patlatsın .” dedi gülümseyerek dudağını gösterirken . Bu durum ona komik gelebilirdi ama bana açıkçası hiç de gülünecek bir durum gibi gelmiyordu . Kris‘ den fazla korkmazdım ama aşırı sinirlendiği zaman yanında durmamakta fayda vardır ki kesinlikle şuan o durumda olduğunu biliyorum .

“ Bu durumu ondan gizlemeli miyiz ? “ diye sordum Chanyeol'a bakarak .

“ Bunu ona söylersek sence bize ne yapar ? Düşündün mü hiç ? Açıkçası dostumla bir kez daha kavga etmek istemiyorum … Beni affetmesi için sen beni değil , ben seni buldum . Tamam mı ? “

“ Niye hep kendini düşünüyorsun ? .. Eğer bunu söylersek o zaman bana kızar . “

“ Ehh , bana kızmasından daha iyi … En azından seni dövmez , değil mi ? .. “ Önüme geçip beni sırtına aldı . İncinen bileğim yüzünden yürüyemeyeceğimi düşünmüş olmalı . Düşmemek için ende kollarımı onun boynuna sardım .

“ Sana bir şey sorabilir miyim ? “ dedim Chanyeol'a . Sesimin çatlamaması için çok uğraşmıştım ama yinede beceremedim .

“ Sor . “ Cevabı basit ve de netti . Her zaman ki gibi …

“ Bir insan … “

“ Evet , seni dinliyorum .” dedi merakla , soluk soluğa . Karda yürümek – ayrıca sırtında birde ben vardım – onu çok yormuş olmalıydı .

“ Bir insan aynı anda iki kişiyi sevebilir mi ? “ Sorumu duyduktan sonra aniden durdu . Gözlerini bir yere sabitlemişti . Geçen saniyeler boyunca hala cevap alamayınca endişelenip yüzüne doğru eğildim .

Oda hızla kendini düzelterek cevabını verdi .

“ Bilmiyorum. Ama eğer sevilebiliyorsa bir seçimde yapılması gerekiyor . “ Kaşlarını çatarak yürümesine devam etti .

Bu soruyla bana oldukça sinirlenmiş gibi duruyordu .

“ Otele döndüğümüzde beni gizlice odama götür . Eğer bunu başarırsak sen Kris’den dayak yemezsin bende aza işitmem . “

“ O nasıl olacak ? Bir planın mı var ? “

“ Hayır . Bir planım yok … Sadece çok özel birinin bana verdiği büyülü bir defterim var . “ dedim gülümseyerek . Ama bu lafım benim aksime Chanyeol'un kaşlarının daha da çatılmasına neden oldu .

Luhan'ın Büyülü Defteri (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin