-Szóval te úgy szerzel zenét, hogy random lejátszasz valamit, azt vagy jó, vagy nem?
-Ja-vonom meg a vállam, miközben elpakolom a hegedüt.
-Nem jó helyre rakod a vonód-böki meg vállam Color.
-He?-kérdezek vissza-Nem ide kell?-mondom és próbálom a hegedü alâ rakni a vonót.
-Felüre, tudod.-mutat a tok felsö része felé.
-Ja persze-nevetek fel kínosan.
-Bal kezes vagy?-kérdi hirtelen Alex.
-Igen. Miért?-vâlaszolok.
-Van egy bal kezes ehegedü is. Azt használd inkább. Neked szerintem jobban kézre áll. Ott vab-mutat a felsö polcra.
-Oksi-leveszen a hegedüt-Azta-csillanak fel megint szemim.-Ennek milyen szine van-ámuldozok tovább. Nagyon világos barna a színe.
-Régen volt egy bal kezes hegedüsünk-mondja Red is, miközben becsukja a zongorát.
-Day itt van?-kérdi egy idegen ör.
-Igen itt vagyok. Miért?-kêrdezek vissza.
-Zárka. Gyere velem-mondja.
-Elfelejtettem basszus. Day. Figyelj. Próbálj meg elbújni, elmenekülni. Elég egy nap is ês meghalhatsz. Légy erös-ölel meg Alex.
-Ühüm-bólintok és elindulok az ör után.
A sziget egy fás része felé haladunk. Egy körübelül három-négy emeletes szürke beton épìtmény felé megyünk. Az ablakokon rács van. Ez tényleg egy börtön. Beérünk.-A zárka az alagsorban van. Indulj!-lök egyet rajtam. Leérünk az alagsorba.
-Ez a cellád; vagy inkább zárkád. Ahogy akarod. Jó szórakozást!-mondja, majd belök.
*a zárkában(szerk.:18-19 óra körül)*
Egyedül vagyok, a kábé 2x2 méteres helyiségben.
-Ez tényleg olyan, mint valami börtön-borzongok meg. Gyaktan mentem apâval, hisz nyomozó.
Lefekszem az ágyra. Alig pihenhettem félórát, hallok egy sikolyt.-Mi a franc ez?-gondolom magamban. Csattanások, majd csend. Kulcs csörgések, újabb sikoly, majd...csend. most már egy örûlt nevetését is hallom. Egyre jobban félek. Hallok lépteket. A mellettem lévö cellába is benyit az ismeretlen. Eszembe jutnak Alex szavai. Elbújok az ágy alá.
-Kukuuucs-nevet örülten az örült.-Aki bújt, aki nem... meghal-lépteket hallok, amik negâllnak az ajtôm elött. Az ágy alatt rettegek.
-Csak ne találj meg, csak ne vegyél észre-szoritok magamnak.
Lassan nyilik az ajtó, egy fénycsikot hozva létre a padlóra.-Kopp kopp-hebegi az örült hang.-Te jösz!-kiált fel és feltépi rólam az ágyat. Felkiáltok és az ajtót veszem célba.
*Alex szemszöge*
-Szerinted minden rendben van?-kérdi Color halkan.
-Nagy frászt! Egy örült mászkál esténkét a celláknál! Ha nem vesz észre, akkor örülj és rettegj csendben!-csattanok fel és folyatom a fel-le mászkálást a szobában.
-Ne felejtsd el, hogy legjobb lett a próbán. Az örök szerint jó stratéga-próbál nyugtatni Color.
-A rohadt próba nem számit! Ö egy tìz éves kislány! Oké én is 12 vagyok, de mégis csak tudok harcolni!-idegeskedek tovább.
YOU ARE READING
Múlt és jelen *ÁTÍRÁS ALATT*
ActionFuss, menekülj! Mindjárt utolér! Könnyes szemmel ébredek fel. Alex mellettem alszik. Kikecmergek az ágyból és kimegyek a konyhába egy pohár vizet inni. Utálom amikor ezt a rohadt rémálmot álmodom. -Day?Minden oké?-kérdi Al kábán. -Igen-sóhajtok és v...