*Mindenkinek jó olvasást;)*
A sziget iskolája nagyon-nagyon nagy. Hasonlít az animékben látottakra és rengeteg osztálya van. Color és Alex egy osztállyal jár fölöttem, de Colornak igaza lett és Zed tényleg az osztálytársam lett.
-Matek lesz az első óránk. Miss. Halang fogja tanítani-mondja Zed mikor lehuppanunk a hátsó padokba.
-Halang? Ez a neve? Komolyan?-nevetek fel hangosan.
-Igen. Ez a nevem. Önt hogy hívják kedves?-terem a padunk elött az említett, mire felnézek és két hideg zöld szemmel találom szembe magam. Ennyit a kezdetleges önbizalmamról.
-D...Daynek. Black Daynek-dadogom zavartan.
-Maga az aki legjobb lett a próbán. Tudja itt nem számít az, amit elért ott. Ez a számok világa, szóval remélem jó matematikából.
-Ötös voltam-vigyorgok rá a hirtelen vissza jött önbizalmamnak hála. Matek volt az egyik kedvenc tantárgyam.
-Ötös? Akkor mehet a táblához Black és megoldhatja az egyenletetet.-hosszú újjaival a fekete tábla fele mutat.
-Komolyan menjek ki, amikor az eredmény négy?-kérdezek vissza farkas szemet nézve a tanárral.
-Nem négy. Kettő a megoldás.-ráncolja össze a homlokát. Tipikus tanár. A diáknak sosem lehet igaza.
-Csak akkor, ha nem osztja el a 2x-et kettővel.-vigyorgok még jobban. A terembe hallok egy pár elismerő füttyentést és elkapok egy vigyort pár lánytól, amitől még jobban nevethetnékem támad.
-Folyatatom az orát Black. Maga addig menjen ki.-mutat az ajtóra.
-Tanárnő. Most azért, mert tévedett? Ez nem fer.-szólal meg hirtelen mellőlem, az eddig csendben maradt Zed.
-Igen tanárnő. Ő megoldotta a dolgokat-szólal meg egy ismerős hang. Szerintem Heni lesz, de pont nem látom, mert az elöttem ülők kitakarják.
-Maguk hárman kifelé a teremből!-ordit ránk. Az osztály egy emberként ugrik a védelmünkbe.
-Ez nem fer.
-Nem igaz!
-Miért nem fogadja el azt, hogy jó a megoldása?-és még számos, ezekhez hasonlók hangzanak el minden irányból. Hatalamas a hangzavar.
-Mi ez a hangzavar?!-a jól ismert hang mindenkit azonnal csendre int. Whitetól mindenki tart, még a tanárnö is megszeppenve áll.
-Miss Halang! Miért nem képes rendet tartani ebben az osztályban?-tekintetével szinte megöli szerencsétlen tanárt.
-Igazgató...én.....én...tudja csak-hebeg össze visza.
-Menjen ki. Kivan rúgva. Aki nem képes rendet tartani az menjen innen-feleli hűvösen.
Bár szerintem ez nem egy szinvonalas iskola, ha mindenkit elrabol...-Igazgató kérem....én...sajnálom...én-szabadkozik továbbra is a tanárnőnk. Mindjárt sír. Már látom a könnyeket a szemében.
Elindul az ajtó felé, hogy végleg elhagyja az iskolát.-Igazgató Úr!-állok fel hirtelen.-Az én hibám volt ez a pillanatnyi hangzavar. A tanárnő pár percel késöbb jött be, mert a nyomtatónál kifogyott a papír és nem tudott volna velünk dolgozni. Kihasználtam az alkalmat és viszályt szítottam. Sajnálom-hadarom ami épp eszembe jut. Mióta tudok ennyire jól hazudni? Kifogyott a papír? Istenem Day!
-Igaz ez Miss Halang?-fordul Halang felé, aki meglepve pillant rám. Bólintok egy aprót neki, hogy válaszoljon.
-I..igen Mr. White.-vet rám utoljára egy értetlen pillantást, majd White fakó szemeibe néz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Múlt és jelen *ÁTÍRÁS ALATT*
AçãoFuss, menekülj! Mindjárt utolér! Könnyes szemmel ébredek fel. Alex mellettem alszik. Kikecmergek az ágyból és kimegyek a konyhába egy pohár vizet inni. Utálom amikor ezt a rohadt rémálmot álmodom. -Day?Minden oké?-kérdi Al kábán. -Igen-sóhajtok és v...