-NEM IGAZ, HOGY KÉT ORÁT KÉSTETEK!!-üvölti le a fejem egyik kedves fotós haverinám Dorinda. Ö szokta a plakátokra meg a hangocskáinknak* csinâlni a kêpeket. Nagyon utâlja ha késünk és nem érdekli az indok. Semmilyen indok. Az sem, hogy törött a lábad sem az, hogy megtâmadtak.
-B..bocsánat. Tudod, valaki megtámadott minket.-dadogom. Ilyenkor amikor dühös, olyan ilyesztö. Ráadásul magasabb is mint én, rövid, göndör, barna haja meg az égnek áll, fekete magassarkujâban meg mêg magasabban tornyosul felêm. Az egyetlen ember akitöl fêlek.
-Hallottam hìrét.-mondja gúnyosan, majd sóhajt ês folytatja- Najó. Megbocsátok, de csak azért mert barinöim vagytok Colorkâval.
-Köszi Dorindaa-ugrok nyakâba.
-Akkor most Zedi megcsinálja a hajatokat neked meg a párodnak, Colorka meg segit kiválsztani a ruhát. Alexkácska nem menekül, hanem hagyja, hogy Zedi megcsinálja a haját-ragadja karon a barátom, aki sunyiba elakart volna lógni. Utâlja ha Zed csinálja a haját. Söt. Ha báki hozzâ nyúl utálja. Csak nekem engedi.
-Nem vagyok Alexkácska és enegdj el!-probálja kiszakitani magát Dorina kezei közül, de nem megy neki. Dorina is szigeti volt és jóval rêgebb óta volt ott, mint mi. Sokkal erössebb is ez ok miatt.
-Maradj nyugton.-csavar egyet Alex kezên aki ezután kicsit sem férfiasan felsikit.
-Jójójó. Engedem, hogy pesztrálja a hajam csak engedd el a kezem!-visitja.
-Naugye! Ügyes fiú vagy-nevet fel Dorinda és elengedi a kezét.
-Alexkácska nem tud elmenekülni a fotos lány elöl?-jön be Red is nevetve.
-Nem tudok. Mert egy elég erös és nagy darab nö-vigyorog.
-Vigyázz a szádra kis barátom!-csapja fejbe Red.
-A világitást elhoztad lovag?-kérdezi Dorinda szinpadiasan.
-Igen itt van úrnöm.-hajol meg és át adja a reflektoros lámpákat Dorindánank.
-Köszönöm Lordom. Akkor beállitom a dolgkokat, ti meg addig készülödjetek.
-Oké-ülök le a fodrászis székhez, hogy Zed megcsinálja a hajam. Color meg bemegy az öltözöbe és elökésziti a ruháinkat.
-Az lesz, hogy a végêt szinezövel beszinezem kékre, utánna begöndöritem és feltúzöm oldalt. Jó lesz?-kérdi Zed miköben kihuzza a hajgumit a hajamból.
-Csak most ne rontsd el annyira-nevetek rá. Mùltkor majdnem kleopátrásra vâgta és barna szinezö helyett zöldel szinezte be.
-Én nem rontok.-vágja be a durcit.
-Ahham. Persze. -kontrázok rá.
-Nem igaz-nevet most már ö is.
-Csak kezd el!-utasitom. El is kezdi. Megmossa a hajam és elöveszi a szinezöt. Szöke hajtincseimen a kék szinte világit, pedig még meg sincs száritva.
-Akkor elkezdem megszáritani, mert most nem kell vágni belöle-kacsint rám.
-Kezd. Csak siess!- sürgetem. Nem tudok sokáig egy helyben maradni.
-Hova rohansz Day? Nyugi van.-felei ö és ha lehet még lassabbra veszi a hajszárítót.
*Egy hajszáritással késöbb*
-Oda fog égni a hajam! Ne csináld már!-kiálltok râ, mert látom hogy füstölög a kék tincsem.
-Nyugi. Értek hozzá. Nem lesz baj ne aggódj-kacsint râm.
-Nem bizok benned-vágok egy grimaszt, amit a tükör miatt én is láttam és elkezdek nevetni.
-Igen azt látom.-nevet ö is. Még egy pár tincset be csavar és kész is vagyok. Feltüzte oldalt és végre mehettem át öltözni.
-Szerintem neked, mivel Te vagy a leader* valami feltünöbb szint kellene huznod, ezért választottam ezt a szettet-mutat Color az âgyra kiállitott ruha halomra.
-Ezt mind?-képedek el.
-Nem dehogy. Csak ezeket-nevet. Felhúzom amiket adott. Egy fekete harisnyát, egy kék haspólôval, egy fekete, térdig érö szoknyát magasitott derékkal és egy boka csizmát.
-Van mêg valami?-kérdem elfáradva. Soha nem szoktam szoknyát húzni, harisnyát meg pláne. Nehéz felhúzni.
-A sminked meg füstös lesz. Fekete mielött kérdeznéd.-feleli a fel nem tett kérdésemre.
-Muszâly tust is?-nyafogok. Mindig folyêkony tust rak fel vagy ken fel. Nem szeretem. Ezt sem. Szemceruza az én barátom.
-Nem nyafog.-nyome sminkes asztalhoz.
-Csendben tür. Igen tudom-forgatom a szemem.
-Akkor kezdjük-és rám ken egy kiló vakolatot. Amint megkötött, a szememre rak mêg plussz kêt réteget és jöhet a kontúrozás. Mire kész lettem addigra a srácok is felölröztek és smink is lett rajtuk. Color valahogy készen lett. Hasonlô sminkel és ruhával, mint az enyém, csak fekete felsövel. A srácok is fekektêben vannak. Csak nekem van sötétkék felsöm, de annyira nem feltünö.
-Akkor kezdjük a fotózást.-csapja össze tenyerét és neki áll beállitani minket. Lettek mosolygós és komoly kêpek is. A kedvencem az, amikor össze dugjuk fejünket és Dorinda befeküdt alánk és onnan fotózott le minket.
-Ez legyen!-kiáltunk fel hárman egyszerre az emlitett képre.
-De miért ezt?-köt belénk Zed.
-Csak. Úgy is olyan helyes a kis képed Zedimacim-nyom egy puszit Col az arcára.
-Na jó. Nekem is tetszik-mosolyog elvörösödve. Igen. Color igy veszi râ mindenre szinte Zedet.
-Ó a hös szerelmes-szòlal meg Dorina is.-Retusálom és rászerkeztem a szöveget. Végül mi lett az album cìme?-kérdi.
-Four friend forever. Ugye skacok? -kérdem.
-Igen-hangzik a felelet.
- A másik jobban hangzott volna-köt bele ismét Zed.
-Hogy te mindenbe belekötsz...kötötü-morgom.
-De miért? A young forever miért nem jó?-nyafog tovâbb.
-Az legy a kislemezünkön.
-Mindegy.
-Akkor mára ennyi?-kerdi Red.
-Igen-vidulunk fel.
-Akkor mindenki haza mehet és holnap találkozunk a suliban. Sziasztok!-köszön el és Dorindâval kézen fogva távoznak.
-Mikor jöttek össze?-kérdi Col.
-Passz.-kêpedek el a srácokkal.
-Majd kikérdezzük öket. Most menjük haza-mondom és én is kimegyek. Amint haza értem letusoltam és befeketüdtem az âgyamba Rexszel és elaludtam.
*
*hangocskák: igy hivják a ZCDA nek a fanjait. Ilyen rajongó név.
*leader:az adott banda vezetöjét hivják igy. Jeen esetben Dayt.
A képen Dorinda láthatóÉs akkor most én jövök:D
Sziasztok padolóim;)!
Köszönöm nektek a 100 megtekintést. Lehet nektek nem, de nekem nagyon sokat jelent. Külön köszönet Dorinda1999- nek, hogy kölcsön adta a nevét:D.
további jó olvasást;)*
YOU ARE READING
Múlt és jelen *ÁTÍRÁS ALATT*
ActionFuss, menekülj! Mindjárt utolér! Könnyes szemmel ébredek fel. Alex mellettem alszik. Kikecmergek az ágyból és kimegyek a konyhába egy pohár vizet inni. Utálom amikor ezt a rohadt rémálmot álmodom. -Day?Minden oké?-kérdi Al kábán. -Igen-sóhajtok és v...