Múlt VI

39 5 2
                                    

-Nagyon csípi a szemem!-kiáltok fel.

-Ne hisztizz! Ugye tudod, hogy nem a faházban vagy, hanem a nyamvadt orvosiban?-kéri Zed a kezemre csapva, amikor megakarom dörzsölni viszkető szemem.

-Igen-motyogom.

-Akkor ne vinnyogj. Szerintem ideiglenes vakságod van. Legalábbis az eddigi tanulmányaim alapján az lehet. Valószínűleg az új fajta nyugtató miatt jött elő. Ez egy örökletes betegség. Valamelyik szülődnek nem volt szemproblémája?

-Nem tudom-gondolkodok el- De ugye nem fogok megvakulni örökre?-kérdem megilyedve.

-Gyógyszert, vagy cseppet kell használnod, ha nem akarod azt, hogy órákra vak legyél, de nem fogsz örökre megvakulni. Emiatt ne parázz.

-Értettem.

-Srácok! Pár perc és edzés.-jön be Alex-Látsz már leányzó?

-Mondjuk-mosolygok rá-kicsit homályosak vagytok, de lassan tisztul a kép. Köszönöm Fed-fordulok Zedhez és megölelem.

-Okéoké ne ölelgess-tol el finoman, de nem haragszom meg rá-induljunk edzésre, mert nem akarok sokat futni.

*Edzésen*

-Már megint?-nyafogok mikor megtudom, hogy megint azaz autós futás lesz.

-Nem tetszik hercegnő?-vigyorog Zed.

-Nem vagyok hercegnő.

-De az vagy.

-Zed. Hagyd abba-inti csendre Color, mire egy hálálkodó pillantást vetek rá.

-Akkor nyomás srácok-mondja a sofőr és elkezdünk futni. Miután lefutottuk a kört, egy sport csarnokba megyünk. Itt van uszodától kezdve, a tenisz pályán keresztül, a boksz ringing minden.

-Word-szalad ki a számon mikor meg látom az uszoda csillogó vizét.

-Majd holnap mi is úszunk. Most harc lesz-mondja Alex.

-Kár. Annyira úszhatnékom van-felem még mindig csillogó szemekkel. Egy nagy szőnyeges-szivacsos részre érünk. Mivel mindenki levette a cipőjét, így én is így teszek.

-Gyere velem-szól Color és elindul jobbra. Zed és Alex balra mennek.

-Hova megyünk?-kérdem.

-Az öltözőbe-feleli. Egy nagy szobába érünk, ahol vannak padok és szekrények.

-Az lesz a tiéd-mutat egy szekrényre. Oda megyek. A nevem rá van írva és amikor kinyitom találok benne mindenféle cuccot. Van benne úszódressz, papucs, törülköző, fürdőköpeny valami nagyon furi anyagból meg ilyenek.

-Azt-mondom, mikor meglátom, hogy van benne két faragott fa kés, ami elkepesztő.

-A fekete gít* húzd fel, a papuccsal meg a fekete trikóval-satuit Color.

-A fekete mit?-kérdezek vissza.

-Ezt-mutatja ami rajta van.

-Á. A fürdőköpenyt. De minek ezt?

-Ez való a harchoz. Csak siess!-sürget. Elkezdek felöltözni, de a köpenynél elakadok, ugyanis nem tudom, hogyan kell felhúzni.

-Segítsek?-kérdi Color mikor látja, hogy nem tudom mit kéne kezdenem a madzagokkal és az övvel ami ott van.

-Aham-bólintok.

-Nézd.-kezdi magyarázni-A jobb oldali belső megy a baloldali legszélsőhöz, a baloldali külső meg a jobb oldali szélsőhöz. Az öv meg így lesz.-kétszer körbe tekeri, majd a bal oldalit.... Itt vesztettem el a fonalat.

-És kész-fejezi be.

-Ugye majd segítesz nekem ezt midig bekötni?-nézek rá boci szemekkel.

-Persze. Gyere.-mondja és kimegy az ajtó.

-Látom itt az új tagotok. Szia! Étám vagyok. Én leszek az ninjutsus edződ.

-Day vagyok-rázom meg a kezét.

-Akkor Colorral leszel párban. Srácok ti együtt. Első körben mehet a gurulás. Előre hátra. Rajta-csapja össze a kezét.

-Figyelj! Megmutatom-mondja Col és már is gurul.-Állj be támadó állásba, majd a bal kezedet rakd le magad elé a földre és rugaszkodj el.

-Támadó állás?-kérdezek vissza a nyakamat vakargatva.

-Az egyik lábad, mondjuk a bal elöl a másik meg hátul és így guggolj le annyira, amennyire csak tudsz, majd a fejed behajtva gurulj.

-Így?-kérdem és gurulok.

-Igen úgy. Jól csinálod-dicsér meg Étam.-Akkor most támadó állás. Bal láb elöl, jobb kéz arc mellett és mehet a harc. Color, Daynek taníts meg egy pár dolgot és mehettek. Harminc perc küzdés hajrá! Engem hívatnak-mondja és elindul a kijárat felé.

-Akkor.-kezdi el a magyarázást Color-amelyik kezed elöl, azzal ütsz. Aham úgy-mondja amikor megpróbáltam. -Az ököl csapást fel lehet turbózni a Shitokennel ami annyit tesz, hogy a hüvelykujjadat-itt megáll.-Szóval előröl kezdem a magyarázatot. Ugye össze zárod az öklöd, úgy mintha egy likeot mutatnál. A mutatóujjadra rakod a hüvelykujjad így-mutatja (szerz.megj.:majd a fenti képen ez lesz látható)

-Így igaz?

-Úgy igen.

-Menni kéne mert kezdődik a suli!-kiált ránk hirtelen Alex.

-Öltözünk és megyünk!-kiáltunk vissza és már az öltözőben is vagyunk. Át öltöztünk és elmentünk a Sziget sulijába.

* gì:a képen látható emberkén a fekete cucc. Bocsi, hogy ez ilyen kis semmilyen rész lett, de a köviben lesz történés;)*

Múlt és jelen *ÁTÍRÁS ALATT*Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon