Zúgô fejjel ébredek. Megpróbálok felkellni, de az oldalamban lévö szùrós érzés meggátol ebben. Megint nem látok, de most nem pânikolok be, hisz tudom, hogy csak átmenetileg vagyok vaksi.
-Felébredtél csipkerózsi?- kérdi Alex karikás szemekkel, egy nagy ásìtás kiséretêben.
-Fel-mosolygok rá fáradtan.
-Remek. Viszont most enged meg, hogy én is aludjak. Elértem a korlátaim-mondja fejét lehajtva az ágyamra és elalszik a széken amin ült.
-Cuki vagy-suttogom és megsimogatom a haját.
Hogy lehet ilyen puha a haja? Istenem! Olyan mint valami kutya.
-Hogy vagy?-jön be Zed.
-Css. Alszik-suttogom.-Amúgy köszi jól. Van még abból a szemcseppböl?
-Megint vaksi vagy?-suttog most már ö is.
-Igen-szontyolodom el.
-Várj. Ne menj sehová-mondja, de hallom, hogy vigyorog közben.
-Ch. Mintha tudnék-morgom halkan.
*Pár percel kêsöbb*
-Itt is vagyok-ront be Zed újra.
-Sokáig tartott.-nevetek fel halkan. Hogy tud Alex nem felébredni Zedtöl?
-Mi ilyen vicces?-kérdi Zed mikor hirtelen felkuncogok.
-Alex csikizi a kezem ahogy szuszog-nevetem.-Cseppet hoztâl?
-Ja. Feküdj hátra, hogy cseppenthessek-jön oda hozzám és segìt hátra dölni.
-Megint csíííp-vinnyogok.
-Hallgat és csendben tür. Az edzéseken is ez lesz. Ha hisztizel hamar veszteni fogsz. Hidd el. Tapasztalat-sóhajtja.- Fáj még valamid Öngyi?
-Öngyi? Ez meg mit takar?-kérdem, miközben végig mozgatom tagjaimat.
-Szúr egy kicsit az oldalam meg a fejem, de ez nem olyan vészes úgyho-félbe szakit.-De vészes, mert akkor még nem gyógyúlt meg teljesen sem az oldalad, sem a fejed. Agyrázkódásod volt. A vállad vagy a bokád nem fáj? Amúgy öngyilkost jelent-nevet ismét.-Rémlik? A harmadikról ugrottál ki.
-De rémlik. Érzem.-mosolygok és megmozditom mindkét bokám és vállam. Bal bokámba hirtelen belszökik a fájdalom. A vállam egy kicsit ropog, de nem fáj. Ezt el is mondtam Zednek.
-Gyorsan gyógyulsz, viszont a eltörted a bokád, ezért egy jó darabig nem állhatsz rá. -mondja miután megnée az emlitett végtagokat.
-Értem.-felem lehajtott fejjel.
-Mindenki rólad beszél. Senki sem szököt eddig meg a Zárkábol-mondja hirtelen.
-Hogy hogy?-kérdem meglepetten.
-Az egyetlen kijáratot bezárják, a szellözök meg a harmadik és a negyedik emeleten vannak. Eddig aki megpróbalt ott kijönni visszafordult, de azaz örölt már ott volt a szellözöben és senki nem volt olyan hülye, hogy önkênt megkozkáztassa az életét egy ugrással.
-Ên szeretek kockáztatni-nevetek fel.
-Azt látom.-nevet ö is.
-Felébredtél?-jön be Color is.
-Mint láthatod-kacsintok rá.
-Látsz már?
-Igen. Hála a cseppednek Zed-vigyorgok. A szoba ahol vagyok szürke. Valószinüleg sz iskola gyengéledöjében vagyok, dehogy miért azt nem tudom, de nem is érdekel most.(szerk.: mert ilyen kedvem volt:P)
ESTÁS LEYENDO
Múlt és jelen *ÁTÍRÁS ALATT*
AcciónFuss, menekülj! Mindjárt utolér! Könnyes szemmel ébredek fel. Alex mellettem alszik. Kikecmergek az ágyból és kimegyek a konyhába egy pohár vizet inni. Utálom amikor ezt a rohadt rémálmot álmodom. -Day?Minden oké?-kérdi Al kábán. -Igen-sóhajtok és v...