7. pijnlijke liefde

162 11 3
                                    

Op het feestje van Meryem~
Ik trok mijn vestje uit omdat het warm begon te worden. Opeens gebeurde er iets heel raars... Hicham zag dat ik mijn vestje uittrok en dacht volgens mij dat het iets betekende was. Hij begon me opeens een lange zoen te geven. Ik weet het iedereen zegt dat hij een player enzo is maar ik geloof er letterlijk niks van. Hij trok mijn zwarte hakken uit en deed zijn shirt uit! Hij was gespierd en had een sixpack. Ik ben hier nog niet klaar voor, ik ben nog maagd! 'Hi.., Hich.' stotterde ik. Hicham deed zijn vingers op mijn lippen en zei dat ik stil moest zijn. Hij ging opzoek naar tape en touw. Het enigste wat hij vond was ducktape en wat lint. Blijkbaar was dat genoeg om mij tegengehouden. YARABBI HELP MIJ TOCH. YARABBI HELP MIJ. ik barstte in tranen uit. Hicham was trouwens allang bezig zijn eigen gang te gaan. Met ducktape op mijn mond en met lint vastgebonden op Meryem bed neergelegd. Alles veranderde. Dit kon niet! Dit is niet de Hicham die ik ken. Hicham mishandelde mij en sloeg me. Hij gebruikte me. En toen hij klaar was dwong hij me om stil te zijn. Als ik een woord zou zeggen zou hij mijn familie iets aandoen. Mijn telefoon lag nog beneden dus kon ik geen hulp zoeken. Toen hij klaar met me was kleedde hij zich aan en maakte het lint los. Ik besefte niet wat er gebeurd was. Hij liet me gewoon achter. Gebruikt en naakt op Meryem bed. Ik had pijn. Ik trok mijn kleren aan en gebruikte wat van Nisrins make-up om volkomen normaal te lijken. Ik mag hier absoluut nooit met iemand over praten. Dat zou mijn en mijn families dood kunnen betekenen. Ik liep naar beneden en zei tegen Meryem dat ik naar huis moest. Toen ik net een stap uit de deur wou zetten kwam Hicham naar mij toe lopen. Ik wou weg rennen maar hij was te snel. Hij vroeg me of het wel met me ging. Ik keek hem verbaast en geschrokken aan. 'Wat?! Jij hebt me daarbinnen zitten verkrachten en dan vraag je nog aan mij hoe het gaat?! Hoe durf je!' Ik stuur me broer wel op je af. Die handeld dit wel verder af.' Hicham keek me spijtig aan. Hij smeekte me om het hem te vergeven. Hij zei: 'maar schat ik was dronken! Ik liet me een beetje irriteren door mijn vrienden. Wollah het spijt me.' Hoe kon ik daar nou geen nee tegen zeggen? Ik had weer verkering. Hij gaf me een lange zoen. Hij pakte me vast bij mijn kont en kneep er zachtjes in. Ik wou het niet maar liet het toe. Ik wist dat hij van me hield. Hij liep me me mee naar huis. Niemand was bij me thuis en Chaimae had gebeld dat ze zou blijven logeren bij haar vriendin. En mijn broer was gaan logeren bij mijn neef. Mijn ouders zijn op het vliegveld. Ze gingen mijn oma ophalen. Mijn zusje Amira Is bij mijn tante gaan logeren. Ik vroeg aan Hicham of hij wou blijven. Hij zei is goed. Hij sliep naast me in mijn bed. Die nacht was onvergetelijk.

het leven van marouaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu