pp Amin
Nee.. dat kan niet..
Subhanallah precies wannneer ik aan haar denk staat ze hier. Mijn mooie Asmae. Ik heb haar zo erg gemist dat ik tranen in mijn ogen krijg. Ik liep naar haar toe en knuffelde haar. Haar moeder gaf een gil en er kwam een jongen aanrennen. Hij trok me van dr af en gaf mee en vuist in mijn gezicht. Ik gaf hem een vuist terug en hoorde Asmae dr moeder schreeuwen en we werden uit elkaar gehaald. De zusters gingen weer weg en ik wou die jongen weer aanvallen. 'WAT IS ER MIS MET JOU?' riep die jongen. 'IK WIL MIJN VERLOOFDE EEN KNUFFEL GEVEN A HANDI.' Hij keek richting Asmae en gaf haar een klap in haar gezicht. ze begon te huilen en het kleine baby'tje dat in de kinderwagen lag ook. Ik gaf die jongen weer een stoot. 'WAAROM RAAK JE MIJN VROUW AAN?' 'WAAR HEB JE T OVER HET IS MIJN VROUW!' ik was stil..
pp Asmae
Jaa mensen jullie hebben mij wel gemist he! ik weet het ik en Yasmine waren kk lit. Alleen jaa ik vind het niet zo leuk om achtervolgd te worden door papperazzi daarom was ik weg. Mohiem dr is zoveel gebeurt. Ik ben uitgehuwelijkt aan Samir, omdat mijn ouders erachter waren gekomen dat ik zwanger van hem was. Hij was naar hun toe gegaan zodat ik met hem moest trouwen. Mijn moeder mag hem heel erg en mijn vader boeit het allemaal niet behalve dat ik zijn dochter niet meer ben. Ik was hele lange tijd een hoertje geweest, ik heb er 'spijt' van. vooral omdat ik de domme fout heb gemaakt om het met Samir te doen.
TB naar de ergste dag van mijn leven..
Ik was een gelukkig persoon, ik kreeg goed betaald door hoertje te spelen, en mijn hand zou worden gevraagd door Amin. Hij is echt een schat hij werkt als advocaat en verdient goed. Ja ik weet ik ben golddigger maar I don't fucking care. Eigenlijk ken ik hem niet eens goed maar zijn money trekt me zwaar aan en zo lelijk is hij niet eens. Ik zat in de club een beetje te dansen toen Samir naar me toe kwam en mijn rokje naar beneden trok. hij nam me mee naar boven en daar gebeurde het. Ik was 2 weken daarna met hem gaan afspreken maar ik viel flauw dus hij nam me mee naar ziekenhuis voor controle. Ik zei dat hij in de wachtkamer kon wachten maar hij zei nee. Ik kreeg te horen dat ik zwanger van hem was en hij plakte een glimlach op zijn gezicht. Toen we in zijn auto kwamen sloeg hij me in mijn gezicht en bedreigde mij met dat als ik de baby weg zou halen hij mij, mijn familie en Yasmine iets aan zou doen. Ik moest van hem naar Yasmine toe en haar bedreigen met de dood. LIKE BITCH WIE IS ER ZO PSYCHISCH. Dus ik deed het, ik had haar bedreigd. Onze vriendschap was over. Ik moest allemaal vieze dingen van hem doen, onder andere met vrienden van hem. Op een dag was ik het zat want ik voelde dat het niet goed was voor mijn kind, ik deed onderzoek op het internet en het blijkt dat het kind gehandicapt kan worden. Sws het is van Samir en hij is niet lelijk maar zijn gedrag gaat het kind wel verneuken man. Mohim ik wist nog niet eens hoe ik dit zou overbrengen naar mijn ouders. Dus ik kwam thuis na een lange dag vol viezigheid en mijn moeder stond voor de deur met een mes. Ik kwam naar binnen en ze mishandelde me. Ik had nooit tegen Samir moeten zeggen dat ik niet meer wou. Mijn moeder vond mij een hoer. Samir had tegen haar gezegd dat ik zwanger was van hem. Ik werd uitgehuwelijkt aan hem. wat de mooiste dag van mijn leven had moeten zijn werd mijn grootste nachtmerrie. Ik had daar willen staan met Amine niet met deze handi. Ookal vond ik Amine niet leuk, weetje hoeveel meisjes op hem vallen? Hij heeft hayek veel meisjes achter hem aan dus weetje ik moet natuurlijk wel showen dat alleen ik hem kan krijgen. Maar toen kwam er izjen jongen bij mij op school genaamd Hicham, hij is zo fucking damn knap😍 maar ik wou wellou problemen met Amine dus zocht ik beetje bij beetje contact met hem. Wat kreeg ik te horen? Maroua heeft hem al.. maarja waarom 1 nemen als je allebei kan? Alleen ik had izjen grote faal bij hem gemaakt.. laten we het daar niet over hebben.
Niemand wist dat ik zwanger was, dat wilde ik ook graag zo houden. We zijn de week erna nog getrouwd. En de huwelijksnacht? wesh ik was toch al ontmaagd en hij kent mijn body al dus is niks nieuws weetje. Maar ja, niemand wist dus ook dat ik getrouwd was en ik wou niet dat Amine ervan wist. Dus moest ik verdwijnen nu mijn buik zichtbaar was. En ja toen was mijn bevalling en dat zonder enige moeite. Niemand weet van hem en mij op een paar mensen na dan. Die vroegen zich dus ook af van je bent nog geen jaar getrouwd en nu al baby, waar zijn die 9 maanden dan weetjewel? Mohim terug naar nu.
in het ziekenhuis~
Amine nam mij in een knuffel en het liefst was ik bij hem gebleven maar ik was nog zo moe van de bevalling van net. Ik hoorde shien lange gil (bleek natuurlijk mijn moeder te zijn) en Samir die even hc kwam lopen doen kwam aanlopen en trok hem weg van mij. Ik schrok zo erg dat ik op de grond viel. Mijn moeder raapte me op en zette mij neer op een bankje. Na een hele gedoe tussen die 2 aandachtshoertjes, keek Amine me vies aan en spuugde voor mijn voeten. Ik zag een andere jongen naar hem toe lopen, en riep: 'DIE KK MAROUA WILT DR BEK NIET OPEN TREKKEN VIEZE KEHBA DIE ZE IS, IK MOET MIJ INHOUDEN VOOR MIJ OUDERS MAAR IK GA HAAR EN DIE KK BABY DODEN.'
Ohmygod...
Maroua (achternaam) is zwanger! vieze kk hoere kehba die ze is ik wist dat ze niet honderd was. Van wie is ze zwanger dan?
---------------------------------------------------------------------
Hier is dat xl deeltje dat ik jullie had belooft! ik zei toch dat er veel drama zou komen? oude personen komen terug en stille mensen zullen praten..
Ik ben gekke 4 maanden weg geweest wollah dat spijt me maar ik heb laatste tijd zo druk gehad. Ik heb met kleine beetjes tijd dit stuk gemaakt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden X
* over mijn andere boek
-Ik ga het pas plaatsen als ik een goed gevoel heb bij het boek
- Ik wil dat in dit boek een ritme krijgt begrijp je? zegmaar dat mensen weer begrijpen waar het over gaat en niet van dat ik over 4 maanden weer deel plaats en dat is het van 'huuh maar het ging toch anders' terwijl wat zei bedoelen uit een ander boek komt.
Ciaaaaooooo XXX
JE LEEST
het leven van maroua
RomanceMaroua 17 jaar, normaal meisje met Marokkaanse afkomst. leeft een normaal leven tot dat er een nieuwe jongen bij haar in de klas komt. De verkeerde zij komt naar boven en brengt haar in grote problemen. Zal zij ooit nog een normaal en gelukkig leven...