14. vergeet-achtig

104 6 1
                                    

perspectief Maroua

Kort samengevat, ik ben blijkbaar op de grond gevallen en werd naar het ziekenhuis gebracht. Prima ook al weet ik er niks meer van. Ik zat een lange tijd voor me uit te staren tot er inneens een boy binnen liep. Ik doe niet zo schijnheilig, als er een boy langsloopt en ewa zegt doe ik dat terug maakt niet uit wie er met mij is. maar ik weet niet deze maakt me weel beetje bang. Vooral toen hij vroeg aan mij: 'ben je zwanger'. ik ging helemaal los. Echt brokko gwn.

Ik zei nog met moeite 'ik zwanger? Kill dat nooit voor mijn huwelijk'. Hij keek me dodelijk aan. Hij liep naar me toe en zei 'ik ben jou knikkermaatje niet dat je zo tegen je praat dus yallah spring terug naar je niveau'. Zeg wollah deze is serieus. Like wtf hij komt naar MIJ toe. Ik drukte onopgemerkt op de rode knop zodat de zusters zouden komen. "GEEF ANTWOORD A KEHBA". 'WAT WIL JE DAT IK ZEG? DAT IK ZWANGER BEN TERWIJL DAT NIET ZO IS? VRIEND IK ZIE GEEN BUIK HIERZO EN TROUWENS WIE DENK JE WEL NIET DAT JE BEN DAT JE HIERZO NAAR ME TOE KOMT OM TE SCHREEUWEN?' Patsss.... eerste klap ontvangen en damn die deed pijn. Ik begon zachtjes te huilen. 

Er komen 2 zusters giechelend de kamer binnenlopen. Schijnheilige hoeren kuch... als ze die ene jonge in mijn kamer zien gedragen ze zich gelijk als afval tfoe. Ik zeg je eerlijk, die jonge is niet lelijk maar hij moet blijkbaar wel bekend zijn want die meiden zitten bijna op zijn schoot en zijn naam te gillen en shit. Ik zit nogsteeds in mijn bed aan het huilen en zachtjes te huilen met die jongen aan de andere kant van de kamer mij nog steeds aan het aankijken is met een wachtende en boze blik. Ik kreeg een zo een gekke steek in mijn buik niet normaal veel pijn. Ik begon te gillen als een gek en die wijven kijken mij aan zovan ben jij psychisch?

perspectief Amin

Ik wou met Mohammed mee naar binnen gaan naar Maroua maar hij wou dat niet. Als hij om iemand wel veel geeft is het zijn zusje. Hij laat niemand naar haar kijken, laat staan aanraken. Ik begreep het en ging zitten in de wachtkamer. Ik zie 2 zusters naar binnen lopen. Echt jammer dat de tijd van tegenwoordig zo verkloot is want juist wat bedekt moet zijn kan je zien, ze3ma showroom fso. Ik hoor een hayek harde gil dus ik rende naar de kamer. Ik zie Mohammed met die 2 meisjes om hem heen en een meisje op het bed liggend, schreeuwend van de pijn. Is een standaard meisje niets veel bijzonder aan, vast relaties gedaan en ohja tevens niet te vergeten: ZE IS ZWANGER? Ze is niet getrouwd niks dus ewaja voor t huwelijk betekend makkelijk en goedkoop. Ik zie het meisje knock-out gaan. Ik doe dit allemaal voor Mohammed..

We we werden weggestuurd bij dat meisje en die zusters zijn ontslagen. Het meisje (ik weet nogsteeds niet hoe ze heet) ligt al 2 weken in coma. En het meisje waarvan ik haar hand zou gaan vragen heb ik ook al een maand niet gesproken. Ze is me vast vergeten en heeft iemand anders. -dat dacht je-

Weetje wat? ik ga Maroua even bezoeken (ik weet dr naam eindelijk door die zuster). Je denkt nu vast van wtf, maar ik lucht daar altijd op. Ik vertel mn verhaal, ookal ziet ze me niet, hoort ze me niet en kent ze me niet. Daar aangekomen zie ik allemaal mensen in haar kamer en in de wachtkamer. Haar familie weet er ook van maar nog niet van het feit dat ze zwanger is. Haar vader ligt namelijk nog in het ziekenhuis en haar moeder strest daar al teveel om dus zijn ze van plan later het te zeggen. Ik zie een dame lopen, haar moeder, een klein meisje en een klein jongetje. Ze draait zich om en kijkt me recht in de ogen aan. Oh shit..

--------------------------------------------------

iknow is een kort deeltje maar ik wou gwn iets posten want ik vv me en ja ik heb ssuuuppperrr veel nieuwe inspiratie gekregen door jullie dus bedankt daar voor maar ik wil nu wel een paar dingen weten van mijn lezers:

wat denk je dat er gaat gebeuren in 'het leven van maroua'

wat WIL je dat er gaat gebeuren in 'het leven van maroua'

afkomst?

leeftijd?

vergeet niet te stemmen, mij te volgen en even een comment achter te laten. er komt veeelleee chaos aan,

challasss x.

het leven van marouaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu