12. Het is over

82 8 0
                                    

Selma is gewoon zo, zo... ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Ik weet dat ze gewoon een kechie is maar toch ik moet haar hebben (ik ben zelf ook niet honderd dusja). 'isgoed, kijk ik vind je eigg helemaal niet leuk ofso ik gebruikte je idk waarom maarja dus dat.' 'BEN JE SERIEUS?!' ze begon helemaal te huilen en te schreeuwen. 'ben je yusu je gaat huilen? ik bedoel ehm je kan toch gewoon ruiken dat dit eraan zat te komen'. ze rende weg. wollah me boeit mij is dr eigen fout. Had ze maar niet zo dom moeten zijn.

perspectief maroua: 

is dit een grap? ik begon te rennen. ik stopte abrupt en trok de ketting van mijn nek die ik van hem had gekregen af en gooide het in zijn gezicht. 'En ik was nog wel zwanger van je.' 'ABORTUSSS' riep hij me na. ik rende, waar naar toe? geen idee zolang het maar een plek was waar HIJ niet was. 'AAUUWW...' ik greep naar me buik waar ik een aantal erge steken voelde. voor ik kon opstaan werd alles zwart.

pp Hicham: 

Zwanger yekk? niet eens ze verteld me vieze kech dat ze is. Wacht ze gaat geen abortus plegen hoop ik maar voor dr. Besef ff dat er een kleine hicham daarzo in dr buikt zwemt of hoe je dat ook wilt noemen. Ik pakte mn tel erbij en belde haar op. Na 6x overgaan gaf ik het op. niet denken ik ga me zorgen maken om die rare vogel ik maak me druk om mijn kind. Wollah me ik begrijp deze, ik heb hayek veel meiden gedaan maar nog geen 1 is ooit zwanger van mij geweest. Dus ik wil mijn kleine Hicham voor mezelf. ze mag hopen dat zij hem mag houden. Daar zal ik wel voor zorgen maar nu,  mijn hoofd ontploft bijna. Ik kan niet eens meer normaal denken. Ik heb echt zin in een goeie chick met shishatje in mn hand daarzo. Juist. 

Ik liep richting shisha lounge tot ik izjen ambulance naast me hoor stoppen. Ik draai me om en zie een hele groep mensen staan. Ik opende mijn snap, ik vind dit soort dingen echt grappig. Ik begon met filmen toen ik iedereen omver beukde en opeens ging gillen. Wollah ik ging helemaal los tot ik recht in de ogen kijk van Maroua. Naast haar zie ik haar broer Mohammed staan. Kleine Hicham...


(niet gecontroleerd op spelfouten)

-------------------------------------------------------------------

jaja mensen ik ben weer back. ik kan weer wat meer gaan schrijven want laatste tijd was ik erg afwezig, heb ik me gericht op mijn school en even goed vakantie gehouden dus sorry daarvoor maarja. ik weet het dit is echt een extreem kort deeltje maar ik wou gwn ff snel iets plaatsen maar kheb geen inspiratie meer dus ideeën zijn altijd welkom. vergeet niet te stemmen en even een reactie achter te laten of ik door moet gaan of moet stoppen met dit boek! xx schrijfster

het leven van marouaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu