Dit kon niet waar zijn! Dit lelijke winkeltje is goud waart. Het is blijkbaar een kringloopwinkel. Ik zag Louis Vouitton, Gucci, Burberry, Michael Kors en nog veel meer hangen. Ik kwam ogen te kort. De prijs was nog mooier. Niemand wist volgens mij van dit winkeltje. Jammer dat al mijn geld was opgeraakt. Ik had nog €10 over maar ik wou dat overhouden om morgen naar de MacDonalds te gaan. We kwamen met lege handen de winkel uit. Ik liep naar buiten en botste tegen Hicham aan. 'Mongool!' riep ik. Ik keek omhoog en besefte tegen wie ik schold. Ik schaamde me rot! Ik kan nu wel door de grond zakken. Hicham is zoooo knap. Hij is de leukste jongen van de hele 5e klas. Kan niet wachten tot we thuis zijn en kijken bij wie ik allemaalin de klas zit, ik hoop namelijk stiekem wel dat ik bij hem zit. Firdaous hoopt dat er nog meer Marokkaanse meisjes bij haar in de groep komen. 'Ohw eehhm...' Ik wist niet wat te zeggen. 'Hoi' zei ik verlegen. Hij reageerde terug met 'hoi'. We keken elkaar wel 10sec lang aan. Firdaous keek me lachend aan. Ze wist wat ze moest doen. Ze pakte me vast en zei: we moeten opschieten weet je nog? Ik knikte. Hicham zei nog snel: 'ik zie je snel weer'. Ik had vlinders in mijn buik. We Kwamen bij mij thuis aan. Chaimae was nog niet thuis en mijn moeder was met mijn zusje Amira ( 8 ) naar de winkel gegaan. Mijn broer Mohammed ( 23 ) was naar buiten met vrienden. we liepen naar mijn kamer en pakte onze telefoons erbij. Mijn rooster is geweldig! Ik heb maar 2 keer in de week 1/8! Ik ben zooo blij. De leerlingen uit mijn klas zijn ook echt chill. En een leuk feitje Hicham zit bij mij in de klas!! En een supergoede vriendin van mij: Meryem! Toevallig is Meryem achterfamilie van mij. Het begon een beetje laat te worden dus begonnen we snel op te ruimen. We moesten nog onze boeken kaften en ons meidenavondje houden. Ik had echt geen zin om mijn boeken te kaften. Plotseling kreeg ik een goed idee. Ik vroeg aan Firdaous of ze wou blijven slapen. Ze schreeuwde het uit: 'jaaaaaaa tuurlijk!!!!' Ze belde meteen haar moeder op om even te laten weten dat ze hier zou slapen. We pakte snel even ons snoepvoorraadje en drinken. Ik zette mijn Netflix acc klaar en we begonnen de film te kijken. Werst wouden we Gossip Girls kijken wan wewarentoch allebei bezig me de serie maar he bleek dat zij veel verder liep met de serie duskeken we maar The Revenge Of The Bridesmides. Het was echt een geweldige film en al het eten was ook op. We vielen in slaap op mijn bed.
JE LEEST
het leven van maroua
RomansaMaroua 17 jaar, normaal meisje met Marokkaanse afkomst. leeft een normaal leven tot dat er een nieuwe jongen bij haar in de klas komt. De verkeerde zij komt naar boven en brengt haar in grote problemen. Zal zij ooit nog een normaal en gelukkig leven...