მეორე დღეს თავი ძლის ავწიე.გუშინ საშინლად დავიღალე და დასვენება მაკლდა.ჩანმა ყოველდღე ასე თუ მარბენინა ალბათ ერთ კვირაში ადამიანს აღარ დავეემგვანები. 9ისთვის უკვე კომპანიაში ვიყავით.გოგოები თავიანთ საქმიანობას შეუდგნენ მეკიდევ ზევით ავედი და ბიჭების გამოჩენას დაველოდე.დღე მეტად რთული გამოდგა ბიჭებს ჯერ გადაღებები ჰქონდათ შემდეგ კი რაღაც შოუში იღებდნენ მონაწილეობას.ჩანიოლიც მომენტს არ უშვებდა რომ არ გავემწარებინე.რას არ მაბარებდა და ისე ზედაც არ მიყურებდა.კომპანიაში გვიან დავბრუნდით.დღეს თამუკას მივყავდი სახლში მათკი ჯერ ვარჯიში დამთავრებული არ ჰქონდათ ამიტომ დალოდება მომიწია.საშინლად გადაღლილი ვიყავი ამიტომ ცოტა განტვირთვა და ჩემი თავის დასაჩუქრება გადავწყვიტე იმ ძაღლური სამუშაოსთვის რაც დღეს ჩანიოლს გავუწიე.საცეკვაო დარბაზში შევიხედე,მადლობა ღმერთს არავინ იყო.შუქი ავანთე,მუსიკა დაბალ ხმაზე ჩავრთე რომ არავის გაეგო რომ აქ ვიყავი და ცეკვა დავიწყე.ცეკვა იყო ის ერთერთი რამ რაც საკმაოდ კარგად გამომდიოდა.იმდენად შევიჭერი ცეკვაში რომ ვერავის და ვეღარაფერს ვამჩნევდი. თვალები დავხუჭე და მთლიანად მივენდე მუსიკას.სიმღერა დამთავრდა, თვალები ნელა გავაღე და პირველი რაც დავინახე ჩანიოლი იყო რომელიც გაოცებული მიყურებდა.არ მოველოდი და შევხტი თან გავწითლდი,შემრცვა...ნეტა დიდიხანია რაც აქ დგას?ბევრი რამ დაინახა?
-რაიყო მართლა ესეთი საშიში ვარ რომ ყოველ ჩემ დანახვაზე ესე ხტები?და გამიცინა
-რა ჩემი ბრალია რომ სულ ესე მოულოდნელად მადგები თავს..დიდი ხანია რაც მაქ დგახარ?-ვკითხე და გაუცნობიერებლად ვიღაცის წყლის ბოთლი მოვიყუდე.
-საკმაოდ.ჩემი წყლის ბოთლიდან რომ სვამ იცი?-სიცილით მითხრა და მომიახლოვდა.
ამის გაგონებაზე წყალი პირიდან გადმოვასხი და პირდაირ ჩანიოლს შევასხი სახეზე.
-აიშ-დაიჭყანა და სახე მოიწმინდა.რა დაბდურა ადამიანი ხარ უკვე შენთან მოახლიებაც კი მეშინია.
-ბოდიში-და ეშმაკურად ჩავიხითხითე.
-რა გაცინებს?ესეთი სასაცილო გეჩვენება ეს ყველაფერი?-ბოთლი გამომგლიჟა და თავზე გადამასხა.
-ეეეე ნორმალური თუ ხარ რას შვებიი.
-ეხლა ბარი ბარში ვართ-მითხრა და გამიცინა.ისეთი საყვარელი იყო რომ ვერც კი გავუბრაზდი და მეც გავუღიმე.
-სხვათადორის ძალიან კარგად ცეკვავ. აღფრთოვანებული ვარ
-მადლობა-ცოტა არიყოს დავიმორცხვე და თან ძალიან გამიხარდა რომ მოეწონა.
-აი მეკიდე ხო ყველაფერი გამომდის მაგამ ცეკვას რაც შეეხება ნამდვილი კვერცხი ვარ.-მის შედარებაზე ძალიან გამეცინა.-იცი შენნაირი მასწავლებელი არ მაწყენდა და დახმარებაზეც არ ვიტყოდი უარს.
-შენ რა მე დახმარებას მთხოვ?-ძალიან გამიკვირდა ამას არ მოველოდი,არ მეგინა ამას თუ "იკადრებდა" მე ხომ მისი სტილისტი ვიყავი ის კიდევ ქედმაღალი და ნარცისი აიდოლი იყო .
-არა არაა მე უბრალიდ გთავაზობ ჩემ მასწავლებლობას.ეს ხომ შენთვის დიდი პატივია.
-კარგი კარგი.-სიცილით ვუთხარი. მის ამ ქმედებაზე ძალიან მეცინებოდა.-ოღონდ ერთი პირობით-სახე დავასერიოზულე.-არუნდა შეგიყვარდე.
მას სიცილი აუტყდა.-კარგი რა პრობლემაა.-გამიცინა და გასავლელისკენ წავიდა.-ანუ ხვალიდან ვიწყებთ სამუშაო დღის მერე.-შემოუბრუნებლად მითხრა და ოთახიდან გავიდა.
ამასობაში გოგოებმაც დაამთავრეს ვარჯიში და სახლში წავედით.დღემ ასე თუ ისე კარგად ჩაიარა და ღამე ძალიან ბედნიერმა დავიძინე ხვალინდელი ვარჯიშის მოლოდინში
YOU ARE READING
დედამიწიდან ცამდე
Fanfictionჩვენი სიყვარული ქარივითაა.მას ვერ ხედავ...მაგრამ გრძნობ ❤