თავი 11
2 თვის შემდეგ:
-ნუცაა სადხაარ გოგოო მოდი აქ ეს ფატა დამახურე ნორმალურად...ღმერთო ვერ ვასწრებთ ვერაა ... ყველფერი წყალში ჩამეყარა-განწიული ლაპარაკობდა და ცრემლებს იკავებდა
-ვაიმეე თამუუ ნუ პანიკიოროოობ,ყველაფერი კარგად იქნება გესმის?შენი ქორწილია დღეს ამიტომ არაფერზე არ იდარდო უბრალოდ დატკბი კარგი?დამშვიდდი ყველაფერს მე და ევა მივხედავთ,ხო გვენდობი?
-კი-დამშვიდებულმა გვითხრა.
დღეს თამუკას და სეჰუს ქორწილია მეკიდე მეჯვარე ვარ.ალბათ ფიქრობთ რომ ძალიან ჩქარობენ.ხომ..ჩვენც ესე ვფიქრობთ მაგრამ სიყვარული არ ითმენს რას ვიზამთ.გარეთ გავედი რომ შემემოწმებინა ყველაფერი კარგად იყო თუ არა.თვალები ბიჭებს მოვკარიი.კლასიკური სტილი ყველას სასწაულად უხდებოდა ყველაზე კარგად კი საქმრო გამოიყურებოდა რომელიც ალბათ ეხლა ნერვიულობისგან აფეთქდებოდა.
-სეჰუუუ რა მაგრა გამოიყურებიი
-მადლობა ნუციი
-ნუ ნერვიულობ რაა.ყველაფეერი კარგად ჩაივლის აი ნახავ და გაიღიმე რა ბოლოსდაბოლოს ამ დედამიწაზე ყველაზე მაგარი გოგო მოგყავს ცოლად,ჩემს მერე რათქმაუნდა
-ხო მართალი ხარ.მადლობა -გამიღიმა და შუბლზე მაკოცა.
და აი ცერემონიაც დაიწყო მე და ჩანი მეფე პატარძალს გვერძე ვედექით.ორივენი მეჯვარეები ვიყავით.ის ისეთი სიმპატიური იყო თვალს ვერ ვწყვეტდი ამ სმოკინგში გამოწყობილი..უბრალიდ მაგიჟებდა.ისიც თვალს არ მაცილებდა.ესე დებილებივით ვუყურებდით ერთმანეთს.
სეჰუნი და თამუკა ისეთი ბედნიერები იყვნენ მაშინ როცა თანხმობას აცხადებდნენ და თითზე ბეჭედს უკეთებდნენ ერთმანეთს თითქოს გარშემო არავი იყო.
-ცოლ ქმრად გაცხადებთ,შეგიძლიათ მეუღლეს აკოცოთ.
სეჰუნმა თამუკას ხელი წელზე მოხვია მისკენ მიწია და ვნებიანათ აკოცა.ის დღე ალბათ ბევრისთვის დაუვიწყარი იქნებოდა.ძალიან კარგად გავერთეთ,ვიცეკვეთ.ბოლის მე და ჩანმა მეფე პატარძალს სიმღერაც მივუძღვენით.დიხ მე და ჩანმა ერთად ვიმღერეთ.ალბათ ეს იყო ერთერთი საუკეთეა რამ რაც იქ მყოფები ოდესმე მოუსმენდნენ.ჩვენი ხმები ერთად საოცრად ლამაზად ჟღერდა.თამუკა და სეჰუ ისე გაგვეპარნენ რომ ვერავინ ვერ შევამჩნიეთ.თაფლობის თვეში მიდიოდნენ ამ ღამით.გაცილება გვინდოდა მაგრამ რადგან გაიპარნენ რაღას ვიზამთ.მე ისეთი დაღლილი ვიყავი რომ მანქანაში ჩამეძინა მხოლოდ ის ვიგრძენი თუ როგორ ამიყვანა ვიღაცამ ხელში.დილით ჩანზე მიხუტებულს გამეღვიძა.ფეხები მის ფეხებში მქონდა ახლართული და თავი მის მკერდზე მედო.წამოვიწიე და ზევიდან დავხედე.ისეთი ლამაზია როცა ძინავს შემიძლია მთელი დღე ესე უხმოდ ვუყურო.ღიმილით ვუყურებდი და მის კულულებს ვეთამაშებოდი.
-გაიღვიძე პრინცესა?-ჩემი ხელი აიღო და ხელზე მაკოცა.
-კიი
-დამასწარი გაღვიძება,არადა მინდოდა შენთვის საუზმე მომემზადებინდა და მომეტანა.
-არაუშავს,ერთად გავაკეთოთ უფრო სახალისო იქნება.
-ხო-უცბათ გადამაბრუნა და ჩემს ზევით აღმოჩნდა.მოიწია და ჩემს ტუჩებს დააცხრა.
ცოტახანში მე და ჩანი ქვევით ჩავედით და საუზმის მომზადება დავიწყეთ.სიმღერა ჩავრთეთ და თან სასაცილდ ვცეკვავდით
-ესეთი გემრიელობა არასდროს მიჭამია,შედევრი გამოვაცხვეთ ჩან
-იმიტორო სიყვარულით გავაკეთეთ
ამაზე მე სიცილი ამიტყდა
-რა გაცინებს...ნუცააა ნუ დამცინი-გაბრაზებულმა მითხრა და ბალიში გამომიქანა მაგრამ ამაცილა.ბალიში ავიღე და პირდაპირ სახეში გავუქანე
-აუ ნახე შენ რაგიქნა რა -__-
ვაბშე ჩემი თეთრი გამოსასვლელი საროჩკა კაია?
-კი თან ძააან
-მომეცი ეხა აქ-მოვიდა და საროჩკის გახსნა დამიწყო რომელიც კაბასავით მქონდა
-გადი ბიჭო იქით-ვუთხარი და ხელში მაგრა ჩავარტყი
-რაიყო ჩემი გრცხვენია?- ხელი მომხვია და ყელში ხმაურიანად მაკოცა.
-კაი ჩან წავალ ხო ეხა მე?
-სად მიდიხარ?-გაკვირვებულმა მკითხა
-ხოო რა გაგიკვირდა,სად უნდა წვაიდე? სახლში უპატრონ კიარ ვარ
-მოიცა აბა ეხა თავი სად გგონია?
-შენს სახლში
-ჩემ არა ჩვენ სახლში ვართ.შენ გგონია აქედან გაგიშვებ?ნურას უკაცრავად.არცერთი წამის დაკარგვა არ მინდა.
-მერე ბებია და ბაბუა?ვინ მოუვლის?
-მოვლელს ავუყვანთ ნუ ღელავ
-ჩან...არხარ ვალდებული ეს ქნა
-ვალდებულება რა შუაშია?მე ეს მინდა.ვერავინ ვერ დამაძალებს გავაკეთო ის რაც არ მინდა.
-მადლობა-მივედი და ვაკოცე
-ნუც 2 კვირაში კონცერტი მაქ და ხო წამოხალ?
-კი აბა რას ვიზამ
2 კვირის შემდეგ კონცერტე:
უკვე კონცერტის დასასრული იყო ბიჭები სცნაზე იდგნენ და ფანებს ელაარაკებდნენ მეკიდე კულისებიდან ვუყურბდი მათ მაიმუნობას
-ექსო ელებო ეხლა მინდა ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანი ადამიანი გაგაცნოთ-თქვა ჩნმა და კულისბისკენ წამოვიდა,ხელი ჩამკიდა და სცენაზე ამიყვანა
-ჩანიოლ რას შვები?-ყურში ჩავჩურჩულე და მივეკარე
-დამშვიდდი და მენდე-მითხრა და თავზე მაკოცა.გვერძე დამიყენა ხელი გადამხვა და ლაპარაკი დაიწყო
-ესაა ადამიანი რომელიც ჩემ ცხოვრებაში უცბათ გამოჩნდა ძალიან მოულოდნელად დაუგეგმავად და ცხოვრება გამილამაზა.მზის სხივით შემოანათა და თავი უცბათ შემაყვარა.მინდა ჩვენმა ფანებმა იცნობდეთ ამ მნიშვნლოვან ადამიანს ჩემ ცხოვრებაში.-მკიდე ამაზე სულ ავწითლდი და ნაძალადევად ვიღიმოდი.უცბათ ჩანი შემომიბრუნდა,ხელები ჩამკიდა და დაიჩოქა.
-ნუც,მინდა რომ ის დრო რაც დაფვრჩა ჩემთან გაატარო და ჩემი ცოლი გერქვას.-ჯიბიდან ბეჭედი ამოიღო და გამომიწოდა-ცოლად გამომყვები?
ამ მომენტში ჩემზე ბედნიერი ადამიანი ამ ქვეყნად არ დაიარებოდა.უბედნიერესი ვიყავი,თითქოს დედამიწამ ტრიალი შეწყვიტა და გარშემო ჩანის გარდა არავინ არ იყო.ცრემლები წამომივიდა და თავი დავუქნი-კიკიკიკიკი.
წამოდგაა და ბეჭედი თითზე გამიკეთა,მოიწია და მაკოცა.ალბათ ის დღე ჩემ ცხოვრებაში ერთერთი უბედნიერესი იყო.მე მალე მისის პარკი გავხდებოდი