თავი 10
Nuca pov.
მეორე დღეს სამსახურში თამუკა და ევა მომცვივდნენ
-აბა როგორ ჩაიარა?
-უთხარი?
-რა რეაქცია ქონდა?რა გითხრა?
უცბათ მომაყარეს კითხვები და პასუხის მოლოდინში გაინაბნენ
-მოკლედ ყველაფერი მოვუყევი ის კი ჩამეხუტა და მითხრა რომ ამას ერთად გადავიტანდით და ჩემ გვერდით იქნებოდა.
-მერე ეგ ხო ძალიან მაგარია
-კი მაგრამ სულ იმაზე მეფიქრება რომ მოვკვდები მერე რა იქნება....არმინდა მისი აქ მარტო დატოვება.გული მიკვდება
-კაი რა ნუც სულ მაგაზე ფიქრი არ შეიძლება უბრალოდ მომენტით დატკბი.-ორივე მაგრა მომეხვია.ოთახში ბექჰიონმა შემოყო თავი ისიც მოვიდა და მომეხვია.
-ყველაფერი გავიგე და ძალიან ვწუხვარ-დამწუხრებული ხმით მითხრა და მაგრად ჩამეხუტა
-ბექჰიონ ნუ ნერვიულობ ყველაფერი კარგადაა ის რომ არ ჩავათვალოთ რომ მჭყლეტ-ბექჰიონმა გაიცინა და მომშორდა
-ისე ჩემთვის არ უნდა გეთქვა???მემეგონა ერთმანეთს ვენდობოდით-ნაწყენი ხმით მითხრა.ოთახში სეჰუნი შემოვარდა და მომვარდა
-ნუუც შენზე და ჩანზე გავიგეე რაა მაგარიაა,ეხლა ჩვენ ოთხნი ორმაგ პაემნებზე ვივლით-აცანცარებული ამბობდა და თან თამუკას იხუტებდა.-ეს ანგელოზი უნდა მოგტაცოთ ცოტახნით
-ვაიი წაიღე აქეედაან მოგვაშორე-სიცილით ვუთხარით მე და ევამ
-დამაცადეთ თქვენ.არ გაპატიებთ ამას-გაბრაზებულმა მოგვაძახა თამუკამ და სეჰუნს გაყვა.
ოთახში მთელი ექსო შემოლაგდა და ჩემი მოკითხვა დაიწყო მეკიდე თვალებით ჩანს ვეძებდი რომელიც არსად არ ჩანდა.ქაიმ შეატყო დამწუხრებული რომ ვიყავი და თქვა-ჩანიოლი 2სართულით ზევითაა სტუდიაში სიმღერას წერს თუ გინდა ადი და დაელოდე იქ.
სიხარულით თავი დავუქნიე და ზევით ავვარდი.იქვე გამჭირვალე ფანჯარასთან დავდექი და ჩანიოლს ვუყურებდი.ისეთი ემოციით მღეროდა,თავის საქმეში მთელ გულს დებდა.ესე გაშტერებული და გაბრწყინებული თვალებით ვუყურებდი სანამ არ მორჩა.როცა მორჩა ჩემთან მოვიდა ხელები წელზე მომხვია და ხელი ცხვირზე დამკრა.
-აქ რა გინდა პატარა ქალბატონო?საქმე არ გაქ?
-შენ ყურებაზე უკეთესი არა-ვუთარი და გავეკრიჭე.
ჩანი საკოცნელად მოიწია.უცბათ ავწითლდი,დავიძაბე.უცბათ მოიწია და ლოყაზე მაკოცა თან გაიცინა.
-დღეს გამოგივლი და სადმე წავიდეთ კაი?
-კაი-ლოყაზე ვაკოცე და იქით გავედი.დღემ ჩვეულებრივად ჩაიარა საღამოს კი ჩანმა გამომიარა და პატარა ტბის პირას არსებულ რესტორანში წამიყვანა.ჭამას რომ მოვრჩით ხელი გამომიწოდა და მითხრა
-მეცეკვებით მადამ?
მეც გავუცინე ხელი ჩავკიდე და საცეკვაოდ გავყევი.თავი მის მკერძე მედო ხელები კი კისერზე მქონდა შემოხვეული,მას კი ხელები ჩემს წელზე ჰქონდა შემოწყობილი.მუსიკას სხეულს ნელა ვაყოლებდით და ამ მომენტებით ვტკბებოდით.
-ჩან
-გისმენ
-მიყვარხარ-ჩუმად ვუთხარი და ხელები უფრო მაგრა მოვხვიე
-მეც მიყვარხარ, ყველაფერზე მეტად-სიყვარულით აღსავსე ხმით მითხრა და თავზე მაკოცა.რესტორნის შემდეგ მანქანაში ჩამსვა და რაღაც მთაზე ამიყვანა საიდანაც მთელი სეული ჩანდა.ხედით ვტკბებდით და თან ვიცინოდით.ათას ისტორიას ვიხსენებდით და ერთმანეთს ჩვენ ცხოვრებაზე ვუყვებოდით.
-წავიდეთ?
-არაა რაა,ცოტახანი ვიყოთ რა.-მუდარით შევხედე
-კარგი.-ჩვენი თვალები ერთმანეთს შეხვრა.ჩანი ნელა მოიწია.ჩვენი სახები ერთმანეთთან ისე ახლოს იყო რომ მისი ცხელი სუნთქვა სახეზე მეფრქვეოდა.თვალები დავუჭე და უცბათ ვიგრძენი თუ როგორ შეეხო ჩემს ბაგეებს.ესეთი შეგრძნება პირველად დამეუფლა.ისეთი გრძნობებით მკოცნიდა...
მთელი ღამე არ მიძინია.მისი ტკბილი და ახურებული ტუჩების გემოს ვგრძნობდი რაც ჭკუიდან მშლიდა და მოსვენებას არ მაძლევდა. ვერც კი წარმოვიდგენდი რომ ადამიანს ესეთი გრძნობით კოცნა შეეძლო.
YOU ARE READING
დედამიწიდან ცამდე
Fanfictionჩვენი სიყვარული ქარივითაა.მას ვერ ხედავ...მაგრამ გრძნობ ❤