{ Pov Onbekend. }
Terwijl Ian bij mijn kantoor aan kom lopen. "Welcome Ian, waar is iris!" zeg ik woedend omdat ik haar wil hebben. De reden is omdat ik haar echte vader ben en dat ze ontvoerd is door de mensen waar ze nu bij woont. Dus ik probeer haar nu weer terug tekrijgen. "Ik had haar eerst maar Jason heeft haar weer vrijgelaten. "Ik weet wel op welke school ze zit." Antwoorden Ian bang. "Okey zoek haar op en breng haar naar mij toe." "Wacht ik heb een idee." Verteld Ian mij. "Oh, wat dan?" Vraag ik uit nieuwschrierigheid. "Ik heb een zoon en hij is verlieft op iris, misschien kunnen we hem vertelen wat er aan de hand is en vragen of hij ons wilt helpen." "Als het je lukt vind ik het een prima idee." "Jason zit ook bij haar op school maar jammer genoeg niet in haar klas.
{ Pov Iris }
Ik loop de school weer binnen samen met Sanne omdat ik nu bij haar slaap. Als ik bij mijn kluis aan kom zie ik Jason bij een groepje zitten en hij kijkt mijn richting op. Ik zie hem met zijn vreinden iets smoezen en daarna loopt hij mijn richting op. "Ik laat jullie wel even alleen." zei Sanne heel lief en als ze dat geeft gezecht loopt ze weg. "Heyy Iris." "Hey Jason, dankje dat je me vrij liet." zei ik gemeend. "Maakt niet uit mijn vader zat gewoon fout hij ontvoerd gaan fucking meisjes." zei hij boos. "Ik ben weer vrij, dus rustig." zei ik langzaam. "Okey, gelukkig dan ben je weer bij jou ouders en kunnen we het eindigen." "Nou mijn moeder is ontvoerd en mijn vader is vermoord." zei ik met een brok in mijn keel. "Wat Door wie!" zei hij gefrustreerd. "Ik denk door Ian maar ik weet het niet zeker." "Ik ga nu naar hem toe school maakt nu even niet uit, ik wil nu antwoord." zei hij heel erg boos en als hij dat heeft gezecht draait hij zich om en stormt de school uit terwijl ik naar mijn les toe loop.
{ na school }
Terwijl ik de school op Sanne aan het wachten ben krijg ik weer een appje van een andere onbekende nummer.
Onbekend= Ik zou maar oppassen of iedereen gaat er aan ook je vreindje Jason!
Iris= Is dit een grapje of zo!.
Onbekend= Nee jou ouders zijn tog ook weg en je vader die is dood? Nou ik zou maar oppassen of jij gaat er ook nog aan!
Iris= Oh, wat ben ik bang zeg!
Iris= Terwijl ik net ontvoerd ben zeker😂 heel grappig om mij bang te maken maar dat lukt niet!
Iris= Heyy ben je er nog of ben je nu ook bang geworden van mij!
Ach laat ook maar dacht ik en berg mijn telefoon op als ik Sanne zie staan. "Heyy kom je?" "Ja ik kom." Ik pak mijn tas en loop met Sanne mee naar haar moeders auto en stap bij hun in. Terwijl ik in de auto zit op weg naar huis word ik in eens gebeld Door een onbekend nummer en schrik me rot.
Moet ze opnemen of wijgeren?
JE LEEST
Verliefd Op Mijn Ontvoerder#themattys2017
Mystery / ThrillerIk loop door het donkere bos als ik van achteren word vast gepakt. Hij liet mij niet los en ik raakte helemaal in paniek. Als we uit het bos zijn draait hij mij om en kijk ik in de mooiste ogen die ik ooit heb gezien."Hallo Iris." "Hoe ken jij mijn...