{ Hoofdstuk 16 }

88 1 3
                                    

{ Pov Iris }

Ik word wakker op de bank in Jason's huis en pak me telefoon er bij, Hier bij weten jullie nu mijn keuzen en dat is dat ik er voor heb gekozen om bij Jason te blijven en Hendrik te laten vallen. Misschien komt dat ook wel, omdat ik wel gevoelens heb voor Jason maar op dit moment het gewoon niet aan kan om een relatie te hebben in deze periode. Ik zucht diep en ga recht op zitten. Ik kijk op de klok en zie dat het nog maar 6 uur in de ochtend is. kijkend om me heen en merk al gouw dat ik wel wat dorst heb. Ik besluit me zelf een glas water te geven maar ik kan de glazen nergens vinden dus besluit ik maar al gouw dat ik maar is moet gaan zoeken. Zonder succes zoek ik naar de glazen totdat ik de conclusie trek dat ik ze niet kan vinden, ik zucht en hoor Jason naar beneden lopen. 'Goedemorgen,Iris' zegt Jason met een suf gezicht. 'Jason waar liggen de bekers?' vraag ik verlegen en beschaamt. 'hmm, weet je dat niet meer?' zegt hij lachend en pakt zo een beker uit de bovenste kast. Op dat moment dat hij het mij aanrijkt schaam ik me echt dood. 'Iris ik ga nog even slapen probeer jij het ook maar.' zecht Jason lief tegen mij. Met dat gezecht te hebben loopt Jason naar mij toe en geeft me een kusje op me wang en loopt weg richting de trap. Ik hoor dat de trap kraakt dus dat betekend dat hij naar boven is.

Ik leg het glas op het aanrecht als ik klaar ben met drinken en loop langzaam weer naar de bank. Terwijl ik nog wat probeer te slapen hoor ik in eens een hele harde bok op de deur. Wat is dat denk ik maar al gouw hoor ik geschreeuw. 'Doe open! Iris ik weet dat je me hoort! Schreeuwt die man die ik eerder heb gezien. Ik dienst achteruit en hoor nog een keer kij hard mijn naam. Zonder enige twijfels ren ik de trap op naar Jason's kamer en loop er zo snel mogelijk naar binnen en maak Jason wakker. 'Uhmm.... wat is er?' vraagd Jason slaperig. 'Die man staat voor de deur!' vertel ik in paniek. Ik zie Jason opschrikken en naar buiten toe lopen. Jason doet de deur open en dicht en ik hoor nog wat geschreeuw tot dat Jason naar binnen loopt en de deur weer achter zich dicht doet.

{ Pov Jason }

Als ik buiten aan kom zie ik heel veel mannen staan. Ik schrik als ik ze zie staan met heel veel wappens om hun heen, maar sinds dat me vader overleden is door hun ben ik eigenlijk helemaal nii meer bang, voor niemand niet. 'Laat Iris met rust en verdwijn van mijn eigendom!' scheeuw ik maar na dat ik dat gezecht hebt loopt die man die Iris achtervolgde mijn richting op. Hij fluisterd iets in me oor waar ik echt woendend van werd, dus ik sla hem in zijn gezicht om me woeden te uiten. Ik bedenk me geen seconden en loop zo richting mijn huis deur en ga mijn huis weer binnen. Als ik binnen kom zie ik Iris verbaast mijn kant op kijken. Terwijl ik op de bank ga zitten naast Iris hoor ik de auto's weer weg rijden. 'Heyy wat is er gebeurt?' vraagt iris nieuwschrierig. 'Vertel je het later oke?' zeg ik want ik wil nu graag dat Iris rust krijgt en niet meer stess ontvangt. Ik omhels haar en met dat maak ik haar kalm. Ik moet haar eigenlijk nog zo veel vertellen.

Verliefd Op Mijn Ontvoerder#themattys2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu